Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Buitenkweek Espana

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    Ik heb geen ervaring met voeding geven in potten, ik ben meer een hovenier van de volle grond. Maar in de tijd dat ik het in Nederland deed onder de lampen gaf ik zo krap mogelijk voeding in de groei. Wel goed bemeste aarde in grote potten. Tijdens de bloei deed ik altijd een dopje orchideen voeding bij het water, dat N-P-K percentage sprak me wel aan en het ging altijd goed.

    Ik denk dat je meer moet luisteren naar de planten en op gevoel afgaan, je ziet vanzelf zoals nu... dat je plantjes blij worden. Daarna gewoon anticiperen op de ontwikkelingen en zie het als een lesperiode voor een volgende keer. Je gaat toch zeker wel super indica`s laten zien zoals Burunga.

    Mijn Indica gaat nu ook als een speer, pleur er elke dag 25 ltr. water in het plantgat rondom aan de zijkanten laat de natuur het werk verder doen. In de ochtend even ruiken....mmmmm ja hoor hij/zij heeft het naar de zin.
    Ik wil die voorbloei gaan zien....??

    Comment


      #92

      Comment


        #93
        Ik hoop dat je het niet als commentaar ziet het is goed bedoeld, zie ook dat je er van alles aan doet om het zo goed mogelijk te doen. Je moet groene vingers hebben met die potten teelt en dat heb ik ook niet, voordat je het weet verklooi het je zo....ook ik maak dat mee hier in die bloedhitte en een klei en humus complex wat hier helemaal niet aanwezig is.
        Dus ik experimenteer ook net zoals jij dat doet. Mijn aardbeien bijv. kreeg ik maar niet aan de gang, nu eindelijk na twee jaar klooien ...prachtige aardbeien. Dus dat bedoel ik er maar mee te zeggen.

        Maar jij en ik gaan Burunga echt niet inhalen hoor, die is al vele jaren bezig en heeft een schat aan kennis in huis. Maar uitdaging geldt, ik ga er voor.

        Comment


        #94

        Comment


          #95
          Even een vraagje, Ik zit nu met mijn afjes op ruim 11 weken en nog geen indicatie van voorbloei.
          Moet ik me zorgen gaan maken of is dit normaal?

          Comment


          • belladonna
            belladonna commented
            Editing a comment
            zou even foto plaatsen dan kunnen we mee kijken anders gaan we gokken dat het geen afje is ...

          #97
          Idd waarschijnlijk foutje bij de zaadboer, want kunnen eigenlijk geen AFjes zijn.
          Ze blijven nog steeds doorgroeien, dus maar ff goed in de gaten houden.

          Comment


            #98
            Inmiddels de 2e ronde in de aarde.Ga er een nieuw kweekverslag voor aanmaken. 2e ronde in Espana.

            Comment


              #99
              Ben op zich wel redelijk happy gezien de omstandigheden.
              Attached Files

              Comment


                Eindelijk!! Het is zover. Eerste tekenen van bloei. Zal vanmiddag even foto's maken als het droog is want de eerste nazomer regen is aardig aan het huishouden aan de Costa Blanca.

                Comment


                  Goed bezig!
                  Nu nog je camera plat houden en je bent er!

                  Comment


                  • Stratus
                    Stratus commented
                    Editing a comment
                    Haha...ja, zal aan proberen te denken...

                  Bueno, goed bezig en het is gelukt.

                  Comment


                  • Stratus
                    Stratus commented
                    Editing a comment
                    Yep, nog een week of 4 denk ik...

                  Sjit, nou staan alle foto's weer op hun kop....sorry..

                  Comment

                  Bezig...
                  X