Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Buitenkweek Espana

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Potverdulleme, gaat Burundanga er met de eer vandoor Hier een voorbeeld waarom ik aan vraatschade dacht, schuldige, een sprinkhaan.
    B10537A3-2A8E-400B-8787-9352685F9E20.jpeg

    Misschien is de lens van je camera vettig ofzo, er zit nog steeds een waas over de foto's heen.
    - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
    - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

    Comment


      #47
      Heb je dat blad al eens proberen openrollen? Met een beetje geluk zit de dader er in verstopt.
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...20#post1540729

      Comment


        #48
        Ah..ja, sprinkhanen hebben we zat hier.Dat zou idd wel eens kunnen.
        Heb net de lens van mijn telefoon cam schoongemaakt..
        Heb het open gerold maar helaas.....die zit waarschijnlijk ergens op een veilig plekje lekker stoned te zijn

        Qua voeding heb ik net iets anders gehaald. Crecimiento van Asccoa groei voeding voor planten.
        Moet goed komen.
        Dank jullie wel voor het meedenken en ik hou jullie op de hoogte.

        Comment


          #49
          Zal het trouwens wel even goed in de gaten houden en als het zo blijft met vraat schade gaat er een klamboe over de plantjes heen.

          Comment


            #50

            Comment


            • colori
              colori commented
              Editing a comment
              Ik zou al tegen moeder de vrouw zeggen dat ik er geen meer nodig heb, enkel en alleen zodat ik niet naar de IKEA hoef

            #51
            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...25#post1425625

            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #52
              Ik spuit gewoon uienextract, stinkt ongelooflijk....en al dat schorem slaat mijn schatje over. Werkt echt perfect, kleine charlotjes raspen en spuiten maar. Tot nu toe echt helemaal niks aan de hand, ook buiten natuurlijk.

              Comment


                #53
                Hartelijk dank voor de tip. Daar ga ik mee aan de slag.

                Comment


                  #54
                  Recept van komatsu werkt idd perfect...gebruik het nu om de dag, en geen sprinkhaan, rups of what ever..te bekennen...top tip...

                  Comment


                    #55
                    De dames beginnen volgens mij in voorbloei te staan, wat ook niet zo gek is, maar had liever gezien dat ze nog wat meer gegroeid waren...Zal morgen even een foto uploaden...

                    Comment


                      #56
                      You do not have permission to view this gallery.
                      This gallery has 5 photos.
                      Last edited by Stratus; 20 July 2019, 08:40.

                      Comment


                        #57
                        Onderstaand een foto van de voeding die ik gebruik.
                        Attached Files

                        Comment


                          #58
                          Water.
                          teveel of te weinig.
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                          Comment


                            #59
                            Ok..QnQ maar hoe kom ik er dan achter of het te veel is of te weinig? Ik hanteer jouw methode van het optillen van de potten al, maar durf niet met 100% zekerheid te zeggen of ze nou echt zwaar zijn of juist licht.
                            Heb ook de satestok methode geprobeerd, maar is ook niet echt duidelijk
                            Misschien 1 plant wat meer gaan geven en kijken wat er gebeurd.

                            Comment


                            • QnQ
                              QnQ commented
                              Editing a comment
                              Zwaar is een zak aardappels, licht is een zak veren.
                              Het verschil is wel meerdere kilo's. Als je twijfelt hebben ze genoeg.

                              Het kan van dag tot dag veranderen in een warm land eh...
                              Misschien drinken ze vandaag een halve liter, en als het morgen 43 graden wordt drinken ze misschien wel 5 liter

                            #60
                            Ja, dat kan idd van dag tot dag verschillen. Heb ik zelf ook
                            Zijn er geen handzame meters in de handel waar mee je kunt meten hoeveel vocht er in een pot zit?

                            Comment


                            • QnQ
                              QnQ commented
                              Editing a comment
                              Ja, Tensiometers he..
                              Ik gebruik die van Blumat

                              Je kunt ook geen water geven en kijken of ze opknappen
                          Bezig...
                          X