Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2de kweekje pompom

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Geen idee van, ik zal er gaande weg wel achter komen

    Comment


      #17
      Vorig jaar moest ik haar nog UNTERRICHT geven om ze te beschermen whaha, maar dit jaar wist ze het al gauw weer.
      Attached Files

      Comment


      • Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Ze kijkt wel heel deugnieterig bij de plantjes he . De mijne knabbelt soms aan de onderste blaadjes als ze groter zijn , ik laat hem doen dan , hij is aan het helpen

      • Ess
        Ess commented
        Editing a comment
        Wat lieeef

      • Rietslang
        Rietslang commented
        Editing a comment
        daar is er eentje chill in het moment

      #18
      Ik heb in mijn vriendengroep trouwen een paar vastgeroeste fotoperiode-planten-kwekers. Vorig jaar waren ze aan het kutten; Let maar op als ze klaar zijn hebbie straks maar weed voor paar jointjes, autoflowers zijn kut!!! Dit jaar nu ze door de vrouwen en vriendinnen restricties hebben gekregen. Toch maar autoflowers gaan zetten. Ze waren zeer verrast toen ik 80gr van mijn afjes kreeg. Leve de autoflowers!!!!

      Comment


      • Ess
        Ess commented
        Editing a comment
        Ik ben ook zo'n vastgeroeste fotoperiode-planten-kweekster. Heb dit jaar voor het eerst alleen autoflowers. Ben benieuwd wat het gaat worden.

      • JocoJo
        JocoJo commented
        Editing a comment
        80gr? Van hoeveel plantjes? Slechts 2 zoals nu of meerdere? Dat is een beetje mijn doelgewicht.

      #19
      Ess als de zomer goed is dan zul je lkkre smokertjes krijgen. Die vrienden geloofde me niet toen ik ze de weed in de weckpotten liet zien. Nog een paar maandjes!!!

      Comment


      • Ess
        Ess commented
        Editing a comment
        Dat geeft de burger moed

      #20
      Hmmm sheisse toen ik deze ochtend opstond lag een plantje om, bij inspectie lijkt ze een beetje eruit te zijn getrokken. Ik verdenk een van mijn katten toch de dader. Vorig jaar had ik een tunnel van kippengaas om de potten gedaan. Heb dat snel maar weer gedaan. En direct nieuw zaadje voor ontkieming gelegd. Boehoeeee
      Attached Files

      Comment


      • Ess
        Ess commented
        Editing a comment
        Wat een pech. Nog genoeg tijd voor wat nieuws.

      #21
      Niet meteen poeslief de schuld geven eh
      Het ziet eruit als stamrot helaas.

      Onderaan vlak boven de aarde is de stam verschrompeld en daar is-ie geknikt.
      Je kunt proberen ze rechtop te zetten door er een hoopje aarde omheen te doen, maar geen water geven.
      Als ze niet overleeft zie je dat binnen 1-2 dagen.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #22
        Nu herinner ik me net dat ik 4dagen geleden wat aarde om het steeltje heb geplaatst omdat ik bang was dat de wind wat te sterk was. Kan het daardoor komen dat het steeltje 1x zo dun is geworden? En daardoor om is gevallen?

        Comment


          #23
          Ik heben het plantje uitgegraven, is al aardig geworteld. Maar je ziet dat een cm de stam eenen stuk dunner is. Bij mensen heet dat atrofie bij planten geen idee. Of het stamrot is hier nog een duidelijke foto van het overschot.

          ik ga nog 2 zaadjes laten ontkiemen 1 gaat achter het raam in een kleine pot als experiment en de ander gaat buiten zoals de eerste.

          Attached Files

          Comment


          • Slome Joop
            Slome Joop commented
            Editing a comment
            Helaas stamrot ja.

          #24
          Nou het plantje wat wel goed is, is toch wat minder geloof ik. De eerste blaadjes zien er wat vermurfd uit. Dit is het zaadje wat ik er gratis bij kreeg. Hopen dat ze bijtrekt, want vinden jullie ervan?
          Attached Files

          Comment


          • Ess
            Ess commented
            Editing a comment
            Te veel water is nu d'r grootste vijand

          • Kunichika
            Kunichika commented
            Editing a comment
            Ze heeft vandaag een half kopje water gehad daar kan ze wel weer een paar dagen mee vooruit

          • Slome Joop
            Slome Joop commented
            Editing a comment
            Volgens mij komt het wel goed met deze. Vervormde blaadjes zie je wel vaker en hoeft gen probleem te zijn.
            Maar nu weet je niet welke soort dit is.
            Heb je al een ander zaadje geplant om die dooie te vervangen? En zo ja welke soort?

            En oh ja, Succes met je kweek! Het gaat uiteindelijk vast goed komen.

          #25
          Ik heb dat vorige jaar ook gezien bij mensen hier. En die hebben vrijwel geen opbrengst gehad. Ik zal wel weer te hard van stapel lopen. Maar ik zal einde seizoen of kweek wel gelijk gaan krijgen. Zoniet dan .........

          Comment


            #26
            Het lijkt wel of de chupacabra hapjes is komen nemen uit het blaadje. Volgens mij komt hij er wel door. Kleine opbrengst is beter dan geen. En je hebt nog je andere plantjes.

            Comment


            • Kunichika
              Kunichika commented
              Editing a comment
              Ja ik heb nog andere maar vorigjaar had ik megaopbrengst vind het zonde een kneuze plantje te laten groeien ik zal zo nog eens eens fto maken. Heb nieuwe blad ziet er nog vreemder uit

            #27
            Ik heb hier eveneens een 'komt goed' feeling over, beetje extra liefde nodig en met poes in de buurt komt snor.

            Zaden verwisselen zwijg me er van ik heb het ook alweer gekunnen
            Veel succes ermee!
            ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

            Comment


              #28
              Ze is wel aan het groeien maar de bladeren gaan er steeds waziger uit zien.
              Attached Files
              Last edited by Kunichika; 31 May 2020, 16:56.

              Comment


              • Ess
                Ess commented
                Editing a comment
                Stamrot Kunichika, kijk maar, d'r stammetje is donkerder en smaller net boven de aarde. Killen en vervangen. Ik had er ook zo een en die heb ik vanmorgen gekilled.

              • Kunichika
                Kunichika commented
                Editing a comment
                Ja denk je plantje ziet er verder goed uit. Hij is inderaad iets dunner en ietsje bruiner

              • Ess
                Ess commented
                Editing a comment
                Ik zeg: beginnende stamrot.

              #29
              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...tch?id=1507054 deze wad wel met stamrot ziet er toch iets anders uit Ess

              Comment


              • Ess
                Ess commented
                Editing a comment
                Dit is in een vergevorderd stadium.

              #30
              Die plantjes waren even oud maar die van de link lag naar 1'5week om daarom twijfel ik of het bij bij de ander rot is. Ja ik zou er graag nog ene bjjplanten even kijken hoe en wat

              Comment


              • Ess
                Ess commented
                Editing a comment
                Ik zou een nieuwe ontkiemen en deze stamrot verdachte kan je natuurlijk aankijken komende dagen.
            Bezig...
            X