Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3 skunk #1 en 1 columbian

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: 3 skunk #1 en 1 columbian

    Ben benieuwd wat je nou hebt gedaan

    laters

    Comment


      #47
      Re: 3 skunk #1 en 1 columbian

      ik heb ultra slecht nieuws gehoort via de telefoon, dinsdag belt men broer me op en zegt me dat al mijn planten dood zijn
      s'morgens had hij gaan kijken en waren ze nog volledig goed en om 5u ging hij nog eens kijken en waren alle blaadjes verschropeld en geel.
      Het zal wss door de combinatie zijn van teveel/slechte voeding en door opeens de drukkende hitte en felle zon. Nochtans ik had echt niet zoveel voeding gegeven dacht ik, ik weet de reden eigelijk niet.
      Het is triestig, ik heb alle gele blaadjes eraf gedaan wat 90%ofzo van de blaadjes was dus ze zullen denk ik niet echt meer zwaar herstellen. Ik zie wel dat langs boven bij enkele planten er wel weer gezonde blaadjes komen, maar alles eronder is eigelijk verloren. In afwachting van eventueel herstel heb ik vandaag ontkiemde columbian zaadjes gepot en 1 amnesia haze zaadje niet gefeminiseerd. Ik verwacht niet dat dit nog grote planten worden of dat ik er veel zal vanaf halen, het is een backup plan.

      grtz tarz
      PICT0008.jpgPICT0002.jpg
      PICT0004.jpgPICT0001.jpgPICT0006.jpgPICT0003.jpg

      Comment


        #48
        Re: 3 skunk #1 en 1 columbian

        hmm, kunstmest gebruikt?

        Comment


          #49

          Comment


            #50
            Re: 3 skunk #1 en 1 columbian

            hmmmm, zo droog en geel lijkt mij niet in een paar uurtjes te kunnen gebeuren...
            denk veel te weinig water en teveel voeding met dit weer
            zonde man
            I ain't going nowhere, untill I done it all!

            Comment


              #51
              Re: 3 skunk #1 en 1 columbian

              damn tars, jammer van de planten! heb wel indruk dat ze het nog zullen redden hoor, zo te zien blijkt de stam nog intact redelijk te zijn.
              je mag eventueel een beetje voeding gebruiken van ons hoor, van die terravega. Mss dat ze er zo toch nog door komen.
              groetjes Axel & Ulrike

              Comment


                #52
                Re: 3 skunk #1 en 1 columbian

                die zijn gewoon zwaar overvoed. is meer dan de dubbele dosis bij geweest als dat op een dag gebeurd, groetjes aan je broer. zou die niet meer vragen om te verzorgen.

                spoelen en kijken of ze er boven opkomt.

                maar heb er een hard hoofd in denk dat ze de genadeslag hebben gehad door een veel te hoge ec.

                Grtz
                Last edited by monty; 6 July 2010, 08:52.

                Comment


                  #53
                  Re: 3 skunk #1 en 1 columbian

                  Zo das balen zeg!!
                  Zo zie je maar, niemand zorgt zo goed voor zn plantjes als jijzelf.
                  Zou het nog niet opgegeven, kijken of je er nog wat mee kan misschien
                  sigpic

                  Comment


                    #54
                    Re: 3 skunk #1 en 1 columbian

                    Hoe is het nu met je skunks ? Zijn ze verbeterd of denk je dat het niet meer zal lukken?


                    Grtz ulrike

                    Comment


                      #55
                      Re: 3 skunk #1 en 1 columbian

                      hey merci voor de reacties ondertussen is 1 skunk volledig dood, 1 is zich eraan het doorslepen, maar die is denk ik ook terminaal en de laatste skunk lijkt er soms door te komen maar bij warme dagen gaan de blaadjes toch weer deels kapot. columbians een beetje zelfde situatie als de laatste skunk lijken er door te komen, maarja ze groeien allemaal praktisch niets meer dus het is niet meer plezant. Ik ben eigelijk zwaar aan het twijfelen om ze gewoon om te halen met de korte pijn. Er staan nu 5 kleintjes die goed groeien en die zullen dan voor een schrale oogst zorgen hopelijk, ze zijn niet gefeminiseerd 4 columbian zaadjes en 1 super amnesia zaadje.
                      We zullen zien wat het word en of ik iets te roken krijg van eigen product. Ik had liever wat grotere en gezondere planten gehad op mijn verjaardag, maar ik zal er mijn vakantie niet door laten verpesten life is more than smoking.
                      grtz tarz
                      PICT0011.jpgcol + s-a.jpgsuper amn.jpgcolum.jpgcol.jpgskunk.jpgcolu.jpgskunk 2.jpgPICT0007.jpgPICT0008.jpgPICT0009.jpgskunk (2).jpgPICT0013.jpg

                      Comment


                        #56
                        Re: 3 skunk #1 en 1 columbian

                        erg jammer dit wat een teleurstelling. die oogst zal niet meer mooi zijn , vanwat je gewend bent. vooraan toch maar niet meer iemand anders laten verzorgen he die gewoon zonder pardon een overvoeding portie erbij gooit . nja hoop dat de 5 kleintjes je nog iets moois gaan geven veel geluk toegewenst staff

                        Comment


                          #57

                          Comment


                            #58
                            Re: 3 skunk #1 en 1 columbian

                            Grappig dat ze er toch nog bovenop gekomen zijn
                            NLX outdoor kweek 2011
                            Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
                            De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

                            Comment


                              #59
                              Re: 3 skunk #1 en 1 columbian

                              valt me nog nie eens tegen!
                              pakken het tog nog redelijk op, succes en hopen dat je er wat afhaalt!

                              grtzz flits
                              I ain't going nowhere, untill I done it all!

                              Comment


                                #60
                                Re: 3 skunk #1 en 1 columbian

                                hey tarz, zalig dat ze er weer bovenop gekomen zijn! de colombians staan er ook al goed bij.
                                zou wel bij die verbrandde skunks de rotte bladen afhalen zodanig dat de plant daar geen energie meer moet insteken. het is maar een ideetje he
                                groetjes ulrike en axel

                                Comment

                                Bezig...
                                X