Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3 skunk #1 en 1 columbian

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Re: 3 skunk #1 en 1 columbian

    ziet er goed uit tars, blij dat je trug de growvibe te pakken hebt! :p
    Voor die gele bladeren aan je columbian, gwn afdoen denkik want de plant steekt daar nog energie in terwijl het eigenlijk de moeite niet meer is. Je doet ze best nu af
    want heb gelezen dat ,als je bladeren afdoet bij bloeiende planten, je schimmel kan veroorzaken. Een vriend van mij heeft het voorgehad...

    Succes ermee
    ik update normaal ook vandaag, zal de moeite zijn!

    Comment


      #77
      Re: 3 skunk #1 en 1 columbian

      tja ik heb toch al in redelijk wat verslagen gelezen dat het best is gewoon niet aan de bladeren te komen en ze gewoon vanzelf te laten van afvallen.
      Denk trouwens niet dat ze er nog veel enegie insteekt, het zijn tenslotte blaadjes bij de bodem.
      Ik zal straks ook eens je verslag checken, zat er eigenlijk al beetje op te wachten
      grtz

      Comment


        #78
        Re: 3 skunk #1 en 1 columbian

        denk dat talkpoeder ook werkt om stekken te pakken, ga je nu nog stekken buitenzetten ofzo??

        Comment


          #79

          Comment


            #80
            Re: 3 skunk #1 en 1 columbian

            PICT0003.jpgPICT0005.jpgPICT0019.jpgPICT0007.jpgPICT0006.jpgPICT0018.jpgPICT0002.jpgcolumbianPICT0020.jpg
            amnesia-hazePICT0022.jpgPICT0027.jpgPICT0001.jpgskunk 2PICT0032.jpgPICT0015.jpg

            skunk kleinPICT0009.jpgPICT0030.jpgPICT0013.jpg
            ik heb net de columbians die samen in 1 pot zaten in volle grond geplaatst. Ik heb de grond niet bewerkt en zal nu even kijken hoe de plantjes reageren. Als ze het goed doen zal ik de andere columbians en de A-H ook in volle grond plaatse want ik heb geen potten. Ik ben er wel wat voorzichtig mee want volle grond is meer risico op schimmels als we een slecht nazomer hebben. Potten kan ik nog naar een droge plaats verplaatsen. er zijn ook een paar planten ondervoed dus vandaar dat ze moeten verpot zijn want voeding heb ik niet. Vanaf september kan ik terug wat bezig zijn met de plantjes, nu herexamen dus geen tijd.

            De stekjes maken nog niet echt wortels aan dus wss gewoon geduld hebben

            grtz tarz

            Comment


              #81
              Re: 3 skunk #1 en 1 columbian

              A-H eergisteren verpot in een 29 liter pot en de best columbian in +- 70 liter pot met 30 liter aarde gewoon van de grond geschept en 40 liter aarde uit aveve. De verhoudingen weet ik niet direct maar het was aarde om na verpotting goed wortels aan te maken en dan hebben de plante wel nodg want ze hebben allemaal maar dunne stammen.
              Ben beniewd hoe de planten zullen reageren, ben vrijdag terug thuis
              grtz

              Comment


                #82
                Re: 3 skunk #1 en 1 columbian

                pff net een mannetje ontdekt. de kleinste columbian die in volle grond geplaatst is.
                Jammer dat hij in volle grond zit, ik had hem anders wel willen laten afbloeien apart om wat zaadvoorraad te hebben.
                Nuja het is eigelijk de miezigste van allemaal da 'geluk' heb ik nog. Zal hem straks gaan omhalen voor hij andere bevrucht
                Vanaf wnr kan een mannetjes eigelijk een ander plantje bevruchten?

                Comment


                  #83
                  Re: 3 skunk #1 en 1 columbian

                  hey tarz, zolang de voorbloei ng bezig is kan er niets gebeuren. pas als hij zijn zaadzakjes aanmaakt moet je opletten. zou hem toch zo snel mogelijk verwijderen.
                  greets axel

                  Comment


                    #84
                    Re: 3 skunk #1 en 1 columbian

                    al gebeurt, ik vrees dat de AH ook een mannetje gaat zijn ik dacht al wat mannelijke voorbloei te zien maar nog niet duidelijk dus zal dit weekend eens kijken als ik zekerheid heb
                    als het zo blijkt dat ga ik hem wss apart houden om zaden voor volgend jaar ofzo maar hopen op een vrouwtje voorlopig
                    grtz

                    Comment


                      #85
                      Re: 3 skunk #1 en 1 columbian

                      PICT0001.jpgPICT0016.jpgPICT0020.jpgPICT0014.jpgPICT0006.jpgPICT0008.jpgPICT0003.jpgPICT0022.jpgPICT0005.jpgPICT0023.jpgPICT0013.jpgPICT0004.jpgPICT0002.jpgPICT0017.jpg

                      na een afwezigheid weer een paar foto's. de 2 skunks gaan vrij goed wel geen megatoppen maar de geur beloofd scheve avondjes. De columbians staan allemaal in voorbloei maar echt wel ng het begin, die in de ijzeren ton in de serre staat al iets van een maand of meer in voorbloei die zielige eenzame plant is een mannetje die gaat straks samen met amnesia in de zak. Het duurt echt wel lang voor ze in bloei komen, kan dit wel ng goed komen met dit weer? heb al wat toprot moeten weghalen bij de skunk dus het zal een sketchy missie zijn. De skunks moeten wss nog 4 weken of langer ik weet het niet echt hoelang ze al bloeien, ik schat 3-4weken.
                      grtz tarz

                      Comment


                        #86
                        Re: 3 skunk #1 en 1 columbian

                        kutweer, ik zou ze allemaal samen tegen de muur zetten en een afdak maken uit bamboe en serreplastiek zodat er geen regen op de toppen valt,
                        kzou er niet te lang mee wachten, succes

                        Comment


                          #87
                          Re: 3 skunk #1 en 1 columbian

                          PICT0001.jpgPICT0005.jpgPICT0003.jpgPICT0002.jpgPICT0006.jpg
                          ik heb ng enkele foto's kunnen nemen voor de camera plat viel. de columbian in de serre is een herma en ik ben nog ant twijfelen om hem te houden of weg te doen. Is hij een groot gevaar voor de vrouwkes?Volgende week waarschijnlijk nieuwe baterijen dus nieuwe foto's
                          PICT0004.jpgPICT0007.jpg

                          Comment


                            #88
                            Re: 3 skunk #1 en 1 columbian

                            kzou je mooiste plant in de serre zetten om te beschermen tegen toprot, die met vergeelde blaren is bijna klaar.
                            herma is niet fun maar is nu ook weer niet de grootste ramp van de wereld. met buitenkweek heb je toch af en toe wel wat zaad in je toppen

                            Comment


                              #89
                              Re: 3 skunk #1 en 1 columbian

                              PICT0006.jpgPICT0031.jpgPICT0015.jpgPICT0004.jpgPICT0028.jpgPICT0011.jpgPICT0001.jpgPICT0022.jpgPICT0036.jpgPICT0016.jpgPICT0030.jpgPICT0026.jpgPICT0021.jpgPICT0003.jpgPICT0019.jpg

                              De skunks doen het goed ik schat ng 2weken de ene nog iets langer dan de andere. De columbians staan mooi in voorbloei dicht bij werkelijke bloei en ze groeien nog elke week goed door dus als ze hun bloei mooi doorzetten dan kan ik nog een oogst verwachten van columbians het zou mooi zijn.

                              Comment


                                #90
                                Re: 3 skunk #1 en 1 columbian

                                Die herma onmiddelijk verwijderen, als het nog niet te laat is.... als de stuifmeel balletjes openbarsten zal al je wiet vol met zaad zitten....

                                Comment

                                Bezig...
                                X