Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3 skunk #1 en 1 columbian

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    Re: 3 skunk #1 en 1 columbian

    ik hoop voor je dat je het nog met die columbians red maar ze zijn erg alat , als je in het achterhoofd houdt d at ze monstens negen weken moet en nu uit haar voorbloei aan het komen is
    maar je weet nooit ; Je hebt in elk geval de jujiste spirit
    keep on growing
    and blooming

    Comment


      #92
      Re: 3 skunk #1 en 1 columbian

      PICT0005.jpgPICT0024.jpgPICT0002.jpgPICT0008.jpgPICT0017.jpgPICT0006.jpgPICT0020.jpgPICT0015.jpgPICT0023.jpgPICT0009.jpgPICT0018.jpgPICT0010.jpgPICT0011.jpgPICT0016.jpgPICT0003.jpg

      Comment


        #93
        Re: 3 skunk #1 en 1 columbian

        Waar je erg voorzichtig mee moet zijn, is nu je toppen zeiknat hebben. En dan als we idd vorts krijgen weer dan ben je alles kwijt.

        Zolang jij je toppen droog houd kan ze makkelijk nog een paar weken laten staan, maar als ik naar je stampers kijk, dan hoeven ze niet lang meer.

        Grtz

        Comment


          #94
          Re: 3 skunk #1 en 1 columbian

          PICT0002.jpgPICT0007.jpgPICT0009.jpgPICT0011.jpgPICT0010.jpg

          Ik heb net die ene skunk gespiest heb ik dit op de goeie manier gedaan? ik heb enkele toppen afgeknipt en ze verder op een overdekte plaats gezet. nu kunnen ze drogen en nog een weekje doorbloeien dus ik zal het risico nemen voor wat betere kwaliteit
          merci voor de info THC dude

          Comment


            #95
            Re: 3 skunk #1 en 1 columbian

            als ze in de serre kunne staan zorg dan dat de wortels sowieso niet kunnen bevriezen , op wat isomo/piepschuim zetten en die skunks die zitten op tijd , de columbian zal wel bijna tot december moeten wil je hem rijp roken
            en dat kun je dus bezien van dag tot dag wat ie doet

            en ik heb niet je heel verslag gelezen maar ik geloof ook dat je amper bijgevoed hebt want anders had rot wel sneller de k kop opgestoken
            en droog houden zoals THC dude aangaf want in volle toppen kan het water niet meer zo snel wegglijden en koude+vocht is ideaal voor botrytis. toch adviseer ik om de plant(in casu de toppen) zo weinig mogelijk aan te raken wat je waarschijnlijk ook wel doet

            je doet het goed
            (ik heb gisteren nog eentje geoogst en ik kon je zeggen het had een week gesneeuwd op de toppen
            van die goeie sneeuw trichonen-based .)
            geweldige planten blijven het

            ik ben benieuwd wat je eruit haalt .
            suc6 ermee

            Comment


              #96
              Re: 3 skunk #1 en 1 columbian

              at purple haze
              merci voor de tips. ik heb idd zo weinig mogelijk aan de planten gedaan zodat ik pure natuurlijke weed krijg en ook wel omdat ik in juni mijn planten zwaar overvoed had en een beetje schrik gekregen had sindsdien. Maar zo zie je natuurlijk groeien gaat ook nog. Ik zal ze op een andere ondergrond zetten en op het beste hopen, het enige probleem is dat ze heel de week zonder mijn aandacht staan omdat ik op kot zit en dat suckt want dan heb ik geen controle over de evolutie van men planten.
              Zou ik de andere plant ook splijten?ik heb de indruk dat die nog iets minder ver staat, maar die gaat bijna zeker ook om volgende week
              grtz tarz

              Comment


                #97
                Last edited by member10463; 20 October 2010, 16:27.

                Comment


                  #98
                  Re: 3 skunk #1 en 1 columbian

                  PICT0002.jpgPICT0020.jpgPICT0010.jpgPICT0037.jpgPICT0003.jpgPICT0032.jpgPICT0035.jpgPICT0019.jpg

                  skunk nr 1 is geoogst en het ziet er goed uit, niet extreem veel maar ik hoop toch op kwaliteit. Zondag gaat de andere om die ziet er gans anders uit ik ben benieuwd naar het smaakverschil en kwaliteitsverschil tussen de 2.
                  grtz tarz

                  Comment


                    #99
                    Re: 3 skunk #1 en 1 columbian

                    netjes geknipt hoor.
                    Nou hopen dat t snel droog genoeg is voor de smaak test.

                    Laat t je smaken
                    sigpic

                    Comment


                      Re: 3 skunk #1 en 1 columbian

                      thanks inti het zelfde voor jou hopelijk is het als wijn en komt het na wat rijpen nog beter

                      Comment


                        Re: 3 skunk #1 en 1 columbian

                        PICT0004.jpgPICT0010.jpgPICT0007.jpgPICT0018.jpgPICT0020.jpgPICT0017.jpgPICT0005.jpgPICT0016.jpgPICT0015.jpgPICT0011.jpgPICT0009.jpg
                        de 2 columbians staan dus nog steeds buiten te overleven maar die groeien qua weedgehalte niet erg veel. wat lijkt het best nu opkapen en oogsten wat er te oogsten valt of gewoon laten staan en risico op niets te hebben? Hebben nog veel mensen buitenkweek staan nu? Ik heb het ongeluk gehad dat de columbians heel laat in bloei zijn gegaan ze zitten denk ik slecht 5 weken in ofzo echt klote. De ene in de vuilnisbak heeft super luchtige toppen die eens geknipt en gedroogt peanuts gaan zijn. de andere heeft allemaal super kleine topjes apart die nog geen vierkante centimeter zijn maar ze hebben wel haartjes die kleuren en thc die worden waarschijnlijk bak ingredienten ofzo
                        grtz tarz

                        Comment


                          Re: 3 skunk #1 en 1 columbian

                          jammer, was niet zon denderend jaar, volgendjaar beter.

                          PPlantje
                          ik ben niet verantwoordelijk voor uw interpretatie.

                          Comment


                            Re: 3 skunk #1 en 1 columbian

                            de andere heeft allemaal super kleine topjes apart die nog geen vierkante centimeter zijn maar ze hebben wel haartjes die kleuren en thc die worden waarschijnlijk bak ingredienten ofzo
                            Ik zou er boter van maken of hasch van zeven.

                            Comment


                              Re: 3 skunk #1 en 1 columbian

                              PICT0018.jpgrest van eerste skunkte lekker om te laten hangen
                              PICT0008.jpgPICT0014.jpgde columbian uit de vuilbak buiten die ik net geknipt heb. Geen super oogst maar het valt beter mee dan gedacht toch nog enkele scheve avondjes hopelijk met dit spul
                              PICT0017.jpgPICT0015.jpg dit is de oogst van 2de skunk die had ik er nog niet opgezet maar deze is al 3 weken geknipt en aan het drogen. ik heb er nog niet van geproeft dus alles hangt er nog
                              de laatste col die buiten staat ga ik deze week voor bidden
                              ik heb geen tijd meer om haar te oogsten dus we hopen op geen sterfgevallen deze week want het zou gaan vriezen donderdag en ik ben niet thuis
                              wat gebeurt juist als ze in de vrieskou blijft buiten staan? Is dit zo erg als ik haar de dag erna kan kappen?
                              grtz merci voor de reacties cake maak ik zowiezo al hasj lijkt me een goe alternatief voor de laatste columbian

                              Comment


                                Re: 3 skunk #1 en 1 columbian

                                knoppen zien er van de skunk1 dan van skunk2
                                maar tog netjes
                                <afgerond>Kweekverslag: 3 X "AK 47"(autoflower)
                                <huidig> Super Lemon Haze + Zambeza mix

                                Comment

                                Bezig...
                                X