Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3 skunk #1 en 1 columbian

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    3 skunk #1 en 1 columbian

    Korting op 420shop
    Dit jaar heb ik mezelf wat vrouwelijke seeds aangeschaft namelijk 3 skunk #1 royal queen seeds. Vrienden van mij hadden me ook nog columbian zaadjes gegeven en die had ik ook ontkiemt daar heb ik er nog 3 van over, maar ik zal er nog 2 van weggeven en 1 houden. Dus dit jaar ben ik van plan om er 4 te zetten, vorig jaar was het er maar 1.

    Vorig jaar was mijn eerste kweek en het was een sobere oogst maar kwaliteit om nooit meer te vergeten. het was ook mijn eerste kweek dus de oogst heb ik met liefde opgerookt en er heerlijk van genoten.

    De columbian plantjes staan er al 2weken langer dan de skunks, maar de skunks hebben een snellere groeispurt en zijn op hun weg op de

    columbians in te halen. Ik heb enkele foto's genomen, maar eigelijk weet ik niet hoe lang geleden ik ze geplant heb maar vanaf nu begin ik de weken in het oog te houden.
    dit is de serre waar ik ze zal in kweken. Als iemand tips heeft in de loop van de kweek zijn die meer dan welkom want ik ben een complete amateur en geef uiteindelijk alleen maar water en zonlicht aan de jongelingen. Maar om een betere kweek te hebben wil ik wel meer investeren dit jaar

    PICT0009.jpgPICT0004.jpgPICT0006.jpgPICT0002.jpgPICT0001.jpgPICT0008.jpgPICT0005.jpg

    grtz tarsez

    #2
    Re: 3 skunk #1 en 1 columbian

    succes dit jaar

    Comment


      #3
      Re: 3 skunk #1 en 1 columbian

      thanks
      om toch een schatting te maken denk ik dat de columbians er 3-4weken staan en de skunks een kleine 2 weken.
      Ze zijn waarschijnlijk ng zo klein door het slechte weer, maar nu is het al 5 dagen stralend zonnig, warm weer dus hopelijk houd dit aan.

      Comment


        #4
        Re: 3 skunk #1 en 1 columbian

        ja dat bij jou ziet er opzicht ook goed uit vooral als je t in die kast doet! kun je echt een goeie oogst vanaf halen.. doe je ze ook voeding geven? zou ik wel doen ik gebruik terra vega (groei) nou, van Canna!! en ph -

        je kunt t ook met regen water doen als je dat ergens opvangt dat is eigenlijk nog t beste voor buiten Wplanten die van mij gaan allemaal naar buiten, ik heb er 9 binnen nu en ook 5 buiten nu.. ze gaan goed

        succes met je plantjes

        Comment


          #5
          Re: 3 skunk #1 en 1 columbian

          ja ik zou met enkele vrienden die ook begonnen zijn met hun kweek naar een growshop rijden, maar ik woon in belgie en weet eigelijk niet waar je groeistimulator kan kopen hier.
          Ik ben ook bang om ze te boosten, want ik heb toch al redelijk veel mensen gezien dat hun plant doodging van overmesting of teveel willen pushen met stimulator.
          Misschien zal ik het gwn eens voorzichtig proberen en zien wat het geeft. Merci voor de tip van regenwater zal ik onthouden, maar voorlopig heb ik toch liever dat de zon blijft schijnen
          Zoveel planten zal waarschijnlijk voor de verdere toekomst zijn, ik woon nog bij de ouders en heb nog een limiet jammer genoeg. Voorlopig ben ik al blij zo'n losse ouders te hebben, zo maken ze er niet veel hier in belgie
          grtz ik zal jou kweekverslag zeker volgen hopelijk met happy ending

          Comment


            #6
            Re: 3 skunk #1 en 1 columbian

            Onlinegrowshop.

            Veel suc6 met je kweek .

            Greetzz GG

            Comment


              #7
              Re: 3 skunk #1 en 1 columbian

              ohhw belgie jaa.. woon je ver van nederland af dan? in nl zijn growshops net zo snel te vinden als een snackbar! haha.. maar nee ik zou nog geen booster geven IK zelf vind dat nu nog te vroeg, gewoon nu nog groei voeding en spul voor de ph waarde van het water op sterkte te houden.. dat is voor nu, en de komende maand genoeg maar je moet ook goed naar de plant kijken. leer je vanzelf wel allemaal ik doe t pas 3de jaar buiten.. vorig jaar had ik een mooie! van 5 planten buiten in volle grond 1.418gr afgehaalt

              als je vragen hebt hoor ik t wel ik zal jou verslag ook volgen

              groetjes

              Comment


                #8
                Re: 3 skunk #1 en 1 columbian

                Ik woon in west-Vlaanderen, maar studeer en zit op kot in Gent altans voorlopig toch nog. Vanaf Gent is het idd niet ver rijden naar Goes, dit heb ik enkele weken geleden gedaan om achter de skunkzaadjes te gaan.
                Ik heb al gehoort en gelezen van een growshop in Wervik ook dus dit zou nog beter uitkomen. Nuja tripje naar Nederland is altijd plezant dus we zien wel als de tijd rijp is.
                Grtz

                Comment


                  #9
                  Re: 3 skunk #1 en 1 columbian

                  Ik ben wat op zoek geweest naar informatie op het forum voor ze wat sterker te maken en ze eventueel wat sneller te laten groeien
                  Is het nu nog verstandig wortelversterker te gebruiken of begin ik best groei middel te geven?
                  Of kan ik dit tegelijk doen?Vanaf dat ik tijd heb rij ik naar de growshop om alles wat ik nodig heb tot het bloeimiddel,bloeibooster toe.
                  Om te zorgen dat ik alles in 1 keer kan meenemen zal ik een lijstje proberen samen te stellen van producten die ik hier vind op het forum.
                  Of staat hier ergens zo'n lijstje op het forum of heeft iemand dit?Ik wil wel geen honderden euro's kwijt zijn, ik zou ng op reis willen gaan en paar festivals doen
                  grtz

                  Comment


                    #10
                    Re: 3 skunk #1 en 1 columbian

                    jaa inderdaad zou je kunne doen beste ls je gaat gelijk alles meenemen, dan kun je daar bij de growshop ook veel naar informatie vragen over je kweekje en wat hun daar aan voedingen hebben
                    voorkijk deze gebruik ik nou LINKS IS GROEI EN RECHTS IS BLOEIVOEDING, ja en je zou ook nog wortelstimulator erbij kunne halen ik gebruik t niet, ik heb gewoon groeivoeding in t water en ph- je zou ook nog voor naderhand als je al topjes eraan begint te krijgen, zou je ook nog super pk of pk13/14 erbij kunne doen is puur voor vollere en harde toppen te krijgen. maar laat j effe informeren bij die shop waar je heen gaat, kan ook zijn dat die anderemerken voedingen hebben.. maar daar kunne hun jou dan beter bij helpen
                    Attached Files

                    Comment


                      #11
                      Re: 3 skunk #1 en 1 columbian

                      bij www.desjop.nl kan one line bestellen zit in eindhoven
                      kijk ook eens op www.hesi.nl
                      Als je planten in potgrond hebt gezet dan kan je na 3 weken groeivoeding geven ,
                      wel beginnen met een lage dosering

                      Comment


                        #12
                        Re: 3 skunk #1 en 1 columbian

                        dank u voor de links Abel, maar de verzendingskosten neem ik er liever niet bij. Ik had al meest gelezen over Canna Terra en was van plan die te kopen, maar idd ik zal ter plaatse toch nog vragen of dat wel het best past bij de soort die ik staan heb. dus normaal zal ik Hazeboy zijn advies volgen, want die pakken zien er ook wel veel uit en misschien genoeg voor meer dan 1 jaar?
                        De sites zijn wel handig om eens een beeld te krijgen van wat dat allemaal kost, daar had ik namelijk geen idee van.
                        Ergens twijfel ik wel of het nodig is groeimiddel te geven mijn tent is maar plus min 1m80 hoog dus als ik ze wil groeien en bloeien in de tent zal ik ze laag moeten houden.
                        Desnoods knip ik de bovenkant open of iets anders inventief maar dat zal ik later moeten zien.
                        Is het dan wel verstandig om ze groeimiddel te geven?Mijn moeder wil niet dat ze te hard opvallen, voor mijn part mogen het dennenbomen komen
                        thanks grtz

                        Comment


                          #13
                          Re: 3 skunk #1 en 1 columbian

                          tegen zelzate heb je ook een growshop juist over de grens,belange zo ver niet of goes,als je van gent moet komen.
                          ga daar toch al een jaar of twee en daar zal je vinden wat je nodig hebt.
                          grtz ps happy sas is de naam moet je maar eens op zoeken
                          Last edited by nothorius; 26 May 2010, 18:02.

                          Comment


                            #14
                            Re: 3 skunk #1 en 1 columbian

                            Zou proberen je tent vanaf de grond omhoog te zetten
                            met buizen die je in de grond plaats en daar weer een koppeling naar je tent

                            Comment


                              #15
                              Re: 3 skunk #1 en 1 columbian

                              ja als je niet hoog kan gaan zet je ze gwn in een 11liter pot ofzo, in dat kasje van je lukt dat zeker. dan groeit die maar tot een bepaalde hoogte, omdat de wortels zich helemaal ophopen een kluit wordt..

                              je kunt je planten ook toppen, dan groeien ze in hoogte langszamer maar in de breete meer. mja ik zou er ook ene in de volle grond zetten als jou was!! dan krijg je grote planten

                              Comment

                              Bezig...
                              X