Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

KrisChronic Buitenkweek 5 x PP,2 x Amnesia

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: KrisChronic Kweek 4x PP 2x ? 2011

    Oorspronkelijk geplaatst door KrisChronic View Post
    nee volgens mij niet ze staan nat maar niet zeik nat,ik had het idee dat door verdamping het juist iets te droog was/werd/wordt.
    had ergens gelezen dat ze beter iets te nat kunnen zijn dan te droog dus vadaar wil ik geen risico nemen.(moet wel bij zeggen dat er genoeg gaten in de bakken zitten dus overtollig water word goed afgevoerd.
    Is het glas halfleeg of halfvol?

    Comment


      #17
      Re: KrisChronic Kweek 4x PP 2x ? 2011

      Als je twijfelt, ga dan even op deze link kijken, daar staat alles in detail uitgelegd:
      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...netje-Vrouwtje

      Grtz,
      Dissi
      Dissi's Outdoor 2012: Olijfgroen en Pimpelpaars: Zaad & Rookkweek

      The plant of today, makes the planet of tomorrow.

      Comment


        #18
        Re: KrisChronic Kweek 4x PP 2x ? 2011

        Je heb helemaal gelijk Peter,ik had het al gelezen,maar op 1 of andere manier verkeerd in me hoofd geprint,zal wel door de wiet komen .
        wou het nog aanpassen,maar kom veel te veel leuke en nuttige dingen tegen hier dus ben er niet aan toe gekomen het te veranderen.
        grtz

        Comment


          #19
          Re: KrisChronic Kweek 4x PP 2x ? 2011

          Neem je niks kwalijk! staan indd erg veel leuke en interessante dingen op het forum!

          Grtz en growse, ziet er allemaal perfect uit!
          Is het glas halfleeg of halfvol?

          Comment


            #20
            Re: KrisChronic BuitenKweek 4x PP 2x Haze 2011

            lekker he 3 dagen geleden dacht ik maar even de wortels te laten zoeken,door even geen water meer te geven omdat de plantjes een beetje stagneerden in de groei.
            gaat het weer regenen ,niet dat ze nou veelste veel nattigheid hebben gehad want dat is niet het geval.
            maar ja wou gisteren weer wat voeding geven maar daarvoor was de grond nog te nat.
            vandaag dan maar even wat bijvoeding gegeven met de hoop dat het droog blijft.(in ieder geval een paar dagen).
            ook 3 dagen geleden besloten om ze vanaf dan buiten te laten staan (daarvoor gingen me schatjes elke avond naar binnen).
            ze hebben dus aardig wat water gehad en wind voor het aansterken van de stam enz en hoop dat het goed gaat want het lijkt wel steeds harder te waaien.
            Op hoop van zegen gaan ik vrolijk door .
            3 van de 5 PP's gaan erg goed en 1 die er echt misvormd uitziet(bad krom of echt misvormd en normaal heeft een blad 5 uiteinden maar deze blijft er 3 uitspruiten).
            en de laatste begint ook te groeien nu.
            de 2 grote onbekende die na foto's van Xtreme gezien te hebben erg lijken op zijn Big Devils gaan ook meedoen nu 1 is de groei ingegaan en die ander moet nog wel wat obstakels overwinnen maar begint nu ook een beetje te komen.
            ze staan in de grotere bakken dus zal daarom nog wel even duren.
            Komt dat trouwens wel goed met de groei aangezien ze vanaf 21 juni de bloei zouden moeten inzetten(daarna worden de dagen weer korter toch?),want ze zijn vergeleken met de PP's echt dwergen en die zijn ook nog niet echt groot.
            Last edited by KrisChronic; 23 May 2011, 14:16.

            Comment


              #21
              Re: KrisChronic Kweek 4x PP 2x ? 2011

              4 dwarsen.JPGgaat als een tierelier nu.JPGmooi he.JPGal mijn schatjes weer.JPGachterblijvertje.JPGMet bot van de hond.JPGidem maar begint te komen.JPGal mijn schatjes.JPGmoest goed wortelen.JPG3 pareltjes.JPGParel 1 Haze.JPGgroei probleem en misvorming.JPGbegint aardig groot te worden.JPGmoet ondersteund worden.JPGkomt ie dan he.JPG
              Week 5

              he he eindelijk bevestiging van de 2 onbekende ; zijn dus gewoon 2 Haze wijfjes .
              en nog meer heugelijk nieuws want ook de rest van de schatjes zijn wakker en hebben de groei ingezet.
              ook bevestigd,het zijn allemaal vrouwtjes
              wat kan ik nog meer zeggen.
              Ik heb mezelf een naar omstandigheden afhankelijk schema opgelegd en de dosering bijvoeding naar de norm opgevoerd.
              Nu om de 2 dagen 4 ml per liter water.(giet nu een 5 liter gieter leeg verdeeld over alle wijfjes dus 20/5)
              (ik had hier wel een vraag over trouwens ; hoeveel liter voedings water moet je geven per liter of deciliter grond?).
              Gaat nu opzich goed alleen bij de kleinste Haze plant komen witte stippen en beetje witte puntjes op de plant dus die geef ik niks verlopig
              kan alleen nog maar zeggen,laat die zon maar schijnen en groeien maar met die handel.
              Last edited by KrisChronic; 21 May 2011, 09:49.

              Comment


                #22
                Re: KrisChronic Kweek 4x PP 2x ? 2011

                WHAHAHA wat een vette topic van het mishandelen van je plant Xtreme.
                Ik heb het nu ook gedaan grond met wortels op 10 gaten doorgeprikt en het grond doorgewoeld en wat blijkt me misvormde plantjes hadden waarschijnlijk last van zuurstof tekort ofzo.
                En nu groeien ze weer beter,zie iig meteen verschil,alle plantjes doen het super nu

                P.S.
                Wanneer kan ik beginnen met bloeivoeding?
                heb veel gelezen maar kan hier helaas weinig van vinden (wat er staat is voor mij niet genoeg info,althans ik word er niet wijzer van)
                Alvast bedankt.
                Last edited by KrisChronic; 2 June 2011, 15:19.

                Comment


                  #23
                  Re: KrisChronic Kweek 4x PP 2x ? 2011

                  Oorspronkelijk geplaatst door KrisChronic View Post
                  P.S.
                  Wanneer kan ik beginnen met bloeivoeding?
                  heb veel gelezen maar kan hier helaas weinig van vinden (wat er staat is voor mij niet genoeg info,althans ik word er niet wijzer van)
                  Alvast bedankt.
                  bloei

                  Comment


                    #24
                    Re: KrisChronic Kweek 4x PP 2x ? 2011

                    Oorspronkelijk geplaatst door Pugistix View Post
                    bloei
                    ja dat weet ik allemaal wel meerdere keren doorheen gespit(ik stop zelf 3 weken voor de oogst met voeding,laatste week niks meer),maar sommigen beginnen eerder met bloeivoeding vandaar mijn vraag en ik zal m even anders stellen,wat is het beste tijdstip paar weken voor de bleoi of wanneer de bloei inzet?.

                    Comment


                      #25
                      Re: KrisChronic Kweek 4x PP 2x ? 2011

                      PIC_0046.JPGPIC_0047.JPGPIC_0051.JPGPIC_0050.JPGPIC_0052.JPGPIC_0045.JPGPIC_0044.JPGPIC_0048.JPGPIC_0049.JPG

                      Vandaag alles maar over gepot wat nog groter moest (naar mijn mening).
                      Had ze al mishandelt maar uitstellen was geen optie aangezien er nieuwe wortelvorming moet komen.
                      1 was er even kapot van en hing bijna meteen slap,heb de overgepotte planten daarna in de schaduw gezet en wat bijvoeding gegeven en staat er weer redelijk bij.
                      Hopelijk gaat alles goed omdat ik ze gisteren al de grond doorgeprikt heb gegeven.
                      ze staan er iig redelijk bij allemaal.

                      Comment


                        #26
                        Re: KrisChronic Kweek 4x PP 2x ? 2011

                        Zijn er gaatjes onderaan die potten?
                        Zo nee: best gaatjes maken.
                        Zo ja: ziet er goed uit.
                        Dissi's Outdoor 2012: Olijfgroen en Pimpelpaars: Zaad & Rookkweek

                        The plant of today, makes the planet of tomorrow.

                        Comment


                          #27
                          Re: KrisChronic Kweek 4x PP 2x ? 2011

                          Week 6

                          Deze week veel gebeurd maar weinig groei,en dat kon ook eigenlijk niet anders na alle mishandelingen van mijn schatjes.
                          Gisteravond tot mijn grote teleur stelling nog 1 van mij Haze wijfjes gevallen en de bak was daarmee kapot.
                          Die heb ik vandaag dan ook maar over gezet op een 45 liter pot,ze hangt nu even slap maar verwacht dat ze morgen weer fier overeind staat.
                          Ook gisteren heb ik een Heermoes mengsel gemaakt,ik was een paar luizen tegen gekomen.
                          vandaag meteen alle plantjes bespoten en hopen dat het werkt.
                          mijn schatjes.JPGal mijn schatjes,hoog de 2 Haze wijfjes,laag de P.P's.JPGkomt er wel weer.JPGgevallen bak stuk,overpot en nu ff slap.JPG

                          @Dissi
                          Uiteraard heb ik eerst genoeg gaten geboord

                          Comment


                            #28
                            Re: KrisChronic Kweek 4x PP 2x ? 2011

                            Kleine update.

                            Mijn Haze schatje staat weer fier overeind,nu even wortel laten schieten weer.
                            Gelukkig is het weer er ook gunstig voor lijkt me,niet teveel zon en een matig windje.
                            Nou alleen nog aan het uitvogelen wat nou het probleem is met mijn misvormde PP schatjes.
                            Net wat gelezen over Mg tekort en dat zou het ook wel eens kunnen zijn (wie weet)
                            Hier nog wat Pic's.
                            PIC_0057.JPGPIC_0058.JPGPIC_0060.JPGPIC_0059.JPGPIC_0062.JPGPIC_0061.JPG

                            Comment


                              #29
                              Re: KrisChronic Kweek 4x PP 2x ? 2011

                              Het zal eerder een overschot van iets anders zijn. Maarja, je slaat alle advies van de growshop en de kennis die je hier op het forum kunt vinden dan ook in de wind natuurlijk met je 'gevoel'.
                              Ze staan te nat en je geeft voeding terwijl dat nog lang niet nodig is. Geef minder water en laat de voeding lekker in de kast staan tot ze het nodig hebben en de problemen verdwijnen vanzelf.

                              Comment


                                #30
                                Re: KrisChronic Kweek 4x PP 2x ? 2011

                                Oorspronkelijk geplaatst door mathijs View Post
                                Het zal eerder een overschot van iets anders zijn. Maarja, je slaat alle advies van de growshop en de kennis die je hier op het forum kunt vinden dan ook in de wind natuurlijk met je 'gevoel'.
                                Ze staan te nat en je geeft voeding terwijl dat nog lang niet nodig is. Geef minder water en laat de voeding lekker in de kast staan tot ze het nodig hebben en de problemen verdwijnen vanzelf.
                                Hmm ik sla zeer zeker niks af van advies van de grow shop en dit Forum,waar denk je dat ik dit allemaal vandaan heb??!
                                Ik ga bijna alleen maar uit van de advies van de growshop en dit forum en doe daarmee zeer weinig op 'gevoel' (ben hier immers om die kennis op te doen)
                                wat betreft die fotos ze lijken idd te nat maar had net een beetje geregent,en regent het te hard of me plantjes hebben het niet nodig heb ik daar goed afdekking voor.
                                Ook zitten er goeg gaten in de bakken en staan ze los van de grond. heb voor de rest ook niks gehoord van iemand die heb gezegd dat het te nat was,alleen Peterww vroeg het en toen stonden ze niet te nat.
                                Mischien heb ik wel te zware grond gekozen met all in bio mix voor mijn stekjes,ik vraag genoeg op dit forum ik kan er alleen nog maar achterkomen wat het kan zijn zodat ik het de volgende keer wel goed doe toch?.
                                Voor de rest ('kan nog wel eens verkeerd geinterperteerd worden') vraag ik ook veel over wat ik kan gaan doen als de tijd eraan komt qua voeding ed,dus gewoon ter voorbereiding.
                                Daarbij komen er ook regelmatig vrienden van me langs die al jaren aan het kweken zijn en mij ook advies geven en de grond voelen etc etc,voor mij is het alleen nog nieuw allemaal.
                                wat ik wil zeggen mag wel even nagedacht worden voordat mensen gaan zeggen dat je alle advies in de wind slaat.
                                Last edited by KrisChronic; 28 May 2011, 11:05.

                                Comment

                                Bezig...
                                X