Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

KrisChronic Buitenkweek 5 x PP,2 x Amnesia

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Re: KrisChronic Kweek 4x PP 2x ? 2011

    Ik heb ze maar even groene thee gegeven,was alweer een tijdje terug.
    Hoop dat het ijzer gehalte van de thee de boel weer een beetje opbeurd.
    Gisteren mijn test plant getopt en lijk op zich redelijk gedaan.
    Hier nog wat shots van de getopte PP en me hondje .
    DSCF8136.jpgDSCF8137.jpgDSCF8138.jpgDSCF8139.jpgDSCF8140.jpgDSCF8141.jpg

    Greetzz

    Comment


      #77
      Re: KrisChronic Kweek 4x PP 2x ? 2011

      Vandaag me laatste 2 PP die in iets wat ongebruikelijke bakken stonden over gepot naar knappe potten.
      Ook de rest van de PP's getopt aangezien de testplant positieve resultaten liet zien.
      Van de toppen die ik afgeknipt heb ga ik proberen te klonen als nieuwe stek kan ik daar ook wat mee oefenen.
      Eerst had ik alleen van me test plant een kloontje gemaakt en op de vensterbank gezet maar hij droogde uit door een te lage LV en ging dood hangen.
      Nu heb ik het stekje samen met de nieuwe top stekken in me kweekbak gezet en ze gaan tot nu allemaal goed,dus met een beetje mazzel zo weer 5 pp stekken en 2 Haze stekken erbij.(moet alleen de Haze nog toppen maar twijfel daar nog over).
      Hier een paar shots.
      DSCF8142.jpgDSCF8143.jpgDSCF8144.jpgDSCF8145.jpgDSCF8146.jpgDSCF8147.jpgDSCF8148.jpgDSCF8149.jpgDSCF8150.jpgDSCF8151.jpgDSCF8152.jpgDSCF8153.jpgDSCF8154.jpgDSCF8155.jpgDSCF8156.jpg

      Comment


        #78
        Re: KrisChronic Kweek 4x PP 2x ? 2011

        Hey kris

        Heb je Clonex Stekgel gebruikt of zo in de grond gezet?

        Btw. jouw hond lijkt op de mijne alleen bij die van mij staan zijn oren niet omhoog

        Gr Kel

        Comment


          #79
          Re: KrisChronic Kweek 4x PP 2x ? 2011

          :-d
          190620111326.jpg

          Comment


            #80
            Re: KrisChronic Kweek 4x PP 2x ? 2011

            jooojoo hey ben ook wel benieuwd of je die stekkies zo in de grond heb gepoot, of n speciaal stekgel hebt gebruikt ??

            Comment


              #81
              Re: KrisChronic Kweek 4x PP 2x ? 2011

              Gewoon de overgebleven grond gebruikt van t overpotten gemixt met wat normale potgrond.
              Ze lijken het wel goed te vinden,staan allemaal keurig omhoog nog.(maar ja we zien wel
              LV is iig lekker hoog in de bak en qua temp is het ook goed dus daar zal het niet aan liggen.
              Kan nu alleen nog aan de grond of aan mezelf liggen hehe.
              Maakt ook niet uit,wou gewoon testen of het zo ook werkt,normaal zou ik stekgrond met een beetje stekpoeder of gel gebruiken.
              DSCF8157.jpgDSCF8158.jpg

              greetzz
              Last edited by KrisChronic; 22 June 2011, 07:37.

              Comment


                #82
                Dissi's Outdoor 2012: Olijfgroen en Pimpelpaars: Zaad & Rookkweek

                The plant of today, makes the planet of tomorrow.

                Comment


                  #83
                  Re: KrisChronic Kweek 4x PP 2x ? 2011

                  @ Dissi
                  Ja ik had ook ziets al gelezen.
                  Maar van de andere kant heb ik ook aardig wat gezien en gelezen waar het wel goed ging.
                  Bovendien is het een stek van een stek van een stek etc etc,dus kan wel in de genen zitten dat ze makkelijker wortelen.
                  Soort van stek evolutie .
                  Ach ja het is alleen om te testen en voor de hobbylol.
                  Moet zeggen ze staan na bijna 2,5 dag nog steeds gezond omhoog in mijn kweekbak.
                  Mag wel aannemen dat na een week ze toch wel wortel hebben gecreerd als ze nog gezond omhoogstaan toch.

                  @ Update
                  Van mijn late groeister wat probleem dingetjes opgemerkt.
                  Op het blad aantasting in de vorm van een soort slijt plekken net als met oude kleding en op een gegeven moment zit er een gat in .
                  en veel kleine gaatjes.
                  Ook nog een groot beest ma weet niet of die goed doet of kwaad,had wat gelezen over een 1 of andere mug ofzo,beetje vaag maja.
                  Hij zag er uit als een halv mug/steekvlieg iets,de staart/achterkant was wit met zwarte stipjes de bovenkant roodbruinig.
                  Ook een diepe borst zeg maar.
                  Ik zal jullie laten oordelen.(de foto's zijn niet duidelijk genoeg denk ik)
                  DSCF8159.jpgDSCF8160.jpgDSCF8161.jpgDSCF8162.jpgDSCF8163.jpgDSCF8164.jpgDSCF8165.jpg

                  dat was het weer zo halverwege de 10e week
                  Suckses mensen

                  Greetzz
                  Last edited by KrisChronic; 23 June 2011, 09:03.

                  Comment


                    #84
                    Re: KrisChronic Kweek 4x PP 2x ? 2011

                    Heb even duidelijkere foto's gemaakt.
                    en na wat speurwerk een mogelijke dader profiel gevonden lol(of eigenlijk niet lol )
                    Zou dit het werk zijn van wantsen want ik kan overdag eigenlijk niks qua beestjes vinden.
                    Kan iemand dit bevestigen.
                    Hier de shots :

                    PIC_0107.JPGPIC_0108.JPGPIC_0109.JPGPIC_0110.JPGPIC_0111.JPGPIC_0112.JPGPIC_0113.JPGPIC_0114.JPGPIC_0115.JPGPIC_0116.JPGPIC_0117.JPGPIC_0118.JPG

                    Comment


                      #85

                      Comment


                        #86
                        Re: KrisChronic Kweek 4x PP 2x ? 2011

                        Te veel kan het niet zijn ik had ze al 4 weken geen voeding gegeven.
                        Dus zal denk ik dan maar meer moeten bjvoeden me plantjes zijn al kleine boompjes onderhand dus zullen ook wel meer nodig hebben.
                        Thanks iig.

                        En even mijn kloon project update :

                        Na bijna 4 dagen staan ze nog steeds perfect in de kweekbak,ben echt benieuwd of ze nou echt aan het wortelen zijn.
                        Als de week voorbij is zal ik even gaan kijken of dat het geval is..
                        Keep yall posted.
                        Hier nog wat shots :

                        PIC_0124.JPGPIC_0125.JPGPIC_0126.JPG

                        Greetzz
                        Last edited by KrisChronic; 24 June 2011, 21:36.

                        Comment


                          #87
                          Re: KrisChronic Kweek 4x PP 2x ? 2011

                          4 dagen zonder wortels kan die plant nooit zonder enig teken, dus ze moeten wel worteltjes hebben zeker?
                          In elk geval zien ze er gezond uit. Ga zo door zou ik zeggen !
                          Dissi's Outdoor 2012: Olijfgroen en Pimpelpaars: Zaad & Rookkweek

                          The plant of today, makes the planet of tomorrow.

                          Comment


                            #88
                            Re: KrisChronic Kweek 4x PP 2x ? 2011

                            Update week 10

                            @ Dissi
                            ja dat leek mij ook.
                            Maar ze staan nu ruim een week en doen het nog steeds,er zit zelfs groei in .
                            Alleen wortels heb ik nog niet gezien (zitten er wel hoor maar niet te zien aan de buiten rand van de aarde.).
                            Zie foto's

                            @ Update
                            Ik heb het even druk gehad dus vandaar de late Update maar hier is ie dan weer.
                            veel regen en weinig zon gezien maar wel goede groei.
                            Plantjes hebben goed gereageerd op het toppen.

                            P.S.
                            Heb me grootste Haze ook getopt en gekloond.
                            de kleine laat ik met hoofdtop om te kijken wat het verschil is/word.

                            Update week 11

                            Het gaat goed met de plantjes het worden nu echt mooie bossen.
                            weinig gekke dingen gedaan en er is ook niet echt veel gebeurd.
                            Denk nog 2 weken en dan ga ik verduisteren.
                            Hier nog wat Shots
                            DSCF8175.jpgDSCF8177.jpgDSCF8178.jpgDSCF8180.jpgPIC_0127.JPGPIC_0128.JPGPIC_0129.JPGPIC_0130.JPGPIC_0131.JPG

                            Greetzz

                            Comment


                              #89
                              Re: KrisChronic Kweek 4x PP 2x ? 2011

                              Toffe jungle dat je daar hebt staan
                              Dissi's Outdoor 2012: Olijfgroen en Pimpelpaars: Zaad & Rookkweek

                              The plant of today, makes the planet of tomorrow.

                              Comment


                                #90
                                Re: KrisChronic Kweek 4x PP 2x ? 2011

                                Dat is inderdaad een mooi bos bij mekaar, succes verder

                                Grt. Polo

                                Comment

                                Bezig...
                                X