LR2's Buitenthread 2012

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • LR2
    Mother of all Growers
    MemberLucky Member
    • Nov 2011
    • 8552

    #106
    Re: LR2's Buitenthread 2012

    Ik heb het ook al 'natuurlijk' met stenen gooien geprobeerd.. Zoals de mens in de oude tijd deed. Maar dat is een lange lijdensweg voor ze, net als een kat. Dat vind ik toch zieliger. Liever laat ik twee of drie merels weinig lijden en laat ik ze dienen als afschrikmiddel voor de rest.
    Ik ben benieuwd hoe die lr's gaan worden, feminized waren ze niet trouwens, dus er kunnen wel degelijk mannen tussen zitten nu maar hopen dat die AXE een dame wordt!
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment

    • xslt66x
      Bong Master
      MemberLucky Member
      • Oct 2009
      • 305

      #107
      Re: LR2's Buitenthread 2012

      Soms zijn er geen andere maatregelen.. Hier veel last van kraaien die uit mijn potgrond eten..!?! Heb niet de buks gehanteerd omdat ik deze niet heb. Maar een stok met een plasticzk eraan schrikt ze ook af.

      Ik lees hier veel over LR2 plantjes, ik neem aan dat het je eigensoortje is? Wat voor kruising is het?

      Greetz.

      xslt66x

      Comment

      • b0riis
        Banned
        • Jul 2011
        • 1280

        #108
        Re: LR2's Buitenthread 2012

        LR2 is Lowryder#2 dat is een autoflower

        Comment

        • supersilverhaze
          Banned
          • Mar 2010
          • 182

          #109
          Re: LR2's Buitenthread 2012

          heee leuk dat je ook lr2 hebt k ben ze zelf ook aan het kweken nu ze zijn net boven de grond uit ga je zeker volgen

          Comment

          • LR2
            Mother of all Growers
            MemberLucky Member
            • Nov 2011
            • 8552

            #110
            Re: LR2's Buitenthread 2012

            Lowryder #2: De mijne staan in verschillende fases, een staat in bloei, een is nu 3 cm en de ander 4cm. Nog twee staan op het punt om in bloei te gaan in de volle grond.
            Auto Amnesia: Twee stuks gezaaid in een 9 Liter pot. Een derde zaai ik morgen in de volle grond.
            Royal frisian: doet het slecht, komt weinig bij per week. Ik heb er nog ééntje over nadat ik erachter kwam dat de ander een man was.
            Royal Dane: Is nu bezig met zijn comeback, een gaat als een speer, het zorgekindje blijft weer achter.
            Bob 'BSDM' Marley: heeft nog wat bladproblemen, begint ook een zorgekindje te worden.
            Autohaze x LR#2: Gaat lekker! groeit goed, weinig in de breedte tot nu toe. Een man staat in een aparte pot om binnen in bloei te raken voor de stuifmeelverzameling. Deze ga ik kruisen met de Auto Amnesia.

            Binnenkort weer foto's! Bedankt voor de reacties!

            ps. Zoals ik eerder in het verslag beschreven heb is LR2 makkelijker typen dan Lowryder #2. Vandaar. Toevallig ook mijn nickname, niet erg origineel maar ach.
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment

            • xslt66x
              Bong Master
              MemberLucky Member
              • Oct 2009
              • 305

              #111
              Re: LR2's Buitenthread 2012

              Aha vandaar, ik snap dat je die afkorting gebruikt.. Is ook veels te lang om elke keer te typen.
              Ik was echt in de veronderstelling dat het een eigen breed was!

              Greetz,

              xslt66x

              Comment

              • LR2
                Mother of all Growers
                MemberLucky Member
                • Nov 2011
                • 8552

                #112
                Re: LR2's Buitenthread 2012

                Het stomme is dat ik ook een soort van 'eigen' breed heb. Maar die noem ik hier AXE. En ik heb hem niet eens meer zelf staan!
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment

                • xslt66x
                  Bong Master
                  MemberLucky Member
                  • Oct 2009
                  • 305

                  #113
                  Re: LR2's Buitenthread 2012

                  Snel weer ontkiemen dan?! En welke kruising is AXE dan?Ik wil zelf ook een keer een leuke kruising maken maar weet nog niet echt hoe dat werkt.Bestuifen enzo wel maar niet waarop je je planten selecteerd, word nog veel lezen dus Greetz,xslt66x

                  Comment

                  • stafford
                    Ultra Grower
                    MemberLucky Member
                    • Sep 2009
                    • 2382

                    #114
                    Re: LR2's Buitenthread 2012

                    die bob stresste,kijk na het structuur en de opbouw van het blad, van laag na hoog daar zie je dat die in de herstel fase zit,denk dat die toch de bloei fase aantikte,en nu terug schiet in de groei,dat verklaard die bladopbouw en structuur door de stress ook....

                    ompotten, even met rizotonic etc behandelen op het blad. en probleem zal snel verholpen moeten zijn.

                    Comment

                    • LR2
                      Mother of all Growers
                      MemberLucky Member
                      • Nov 2011
                      • 8552

                      #115
                      Re: LR2's Buitenthread 2012

                      Dat die bob stresste wist ik al Stafford. Maar waardoor is de vraag. Qua licht, water, voeding, temperatuur is er nauwelijks verandering geweest. Geen enkele reden om te stressen dus! Wortels zien er prima uit, alles lijkt in orde behalve het bovenste blad. En maar op één helft van de plant.. Het probleem lijkt nu opgelost, na een keer overpotten in flink rijke grond.

                      captains log:
                      AHXLR2.jpgBSDM.jpgfamilia.jpgLR2.jpg
                      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                      Comment

                      • xslt66x
                        Bong Master
                        MemberLucky Member
                        • Oct 2009
                        • 305

                        #116
                        Re: LR2's Buitenthread 2012

                        He LR2,

                        Ziet er weer goed uit! Volg je hier nog steeds hoor vanuit stilte Haha

                        Greetz,

                        xslt66x

                        Comment

                        • LR2
                          Mother of all Growers
                          MemberLucky Member
                          • Nov 2011
                          • 8552

                          #117
                          Re: LR2's Buitenthread 2012

                          Ik zag het al aan de views, een boel voyeurs hier hehehehe! Meer dan 20.000! Holy shit! Als de planten dat nou eens wisten, zouden ze misschien harder hun best doen

                          Bedankt voor je reactie xslt66x!
                          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                          Comment

                          • Tofkethe1
                            Plantje
                            • Jun 2012
                            • 11

                            #118
                            Re: LR2's Buitenthread 2012

                            Ja idd mooi stukje en vol tips thx alvast

                            Comment

                            • LR2
                              Mother of all Growers
                              MemberLucky Member
                              • Nov 2011
                              • 8552

                              #119
                              Re: LR2's Buitenthread 2012

                              Captain's Log:
                              BAM! Daar gaan we weer, de tuin is een zooitje, drie barbecues in de week. Onkruid laat ik groeien om het biologisch evenwicht te bewaren in mijn perkje. Weinig woorden vandaag, meer beeld. 40MB aan beeld wel te verstaan.

                              Bladboven.jpgbladonder.jpg Als je weet welk probleem dit is: laat het weten en je mag deze twee foto's hebben/gebruiken Ik denk zelf aan Ca-tekort, maar de bladrandjes doen niet mee. Mooie close-ups vond ik zelf, handig voor diagnoses in bijvoorbeeld de bladprobleemoplosser van Monty.
                              uitzicht.jpgBSDMarley.jpgDe Bob 'BSDM' Marley doet het weer lekker. Ik heb de wortels flink gesnoeid (lees afscheuren) en ontzettend rijke voeding gegeven + 2 TL auxinepoeder er doorheen gemengd. Hij gaat nu weer lekker.
                              dionaeamond.jpgdroseratrichs.jpgzaadDionaea.jpg Vleesetertjes doen het lekker.
                              hmm.jpgladybug.jpgLR2LST.jpgLR2-pr0n.jpg Hier de eerste Lowryder #2 (LR2) porno vanuit mij. Een lieveheersbeestje die aan het ontwikkelen is op het blad.
                              nietzoroyalF.jpgDe royal frisian gedraagt zich als een echte royalty. Prins Friso wel te verstaan.. Ik word er wanhopig van om steeds buiten te komen, alles het goed te zien doen, en deze dan te zien stilstaan voor al meer dan een maand. Ik sta op het punt 'm om te leggen.. Maar houd hoop! Nog een week, en anders vervang ik hem door de autofem Mazar die ik als freebie gekregen heb.
                              RoyalD.jpg Het Deense koningshuis doet het beter, voor de helft dan.. Deze twee planten zijn even oud! De kleinste bleek bij nadere inspectie een man te zijn, die is nu dus dood. Ik heb besloten hem niet te bewaren, dit is zo'n zwakkeling dat hiermee kruisen bijna gevaarlijk is.
                              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                              Comment

                              • b0riis
                                Banned
                                • Jul 2011
                                • 1280

                                #120
                                Re: LR2's Buitenthread 2012

                                Mooie tuin!
                                Jammer van die royal frisian, maar misschien moet hij even op gang komen, en word het daarna een koninklijke boom! :p

                                Comment

                                Bezig...