Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LR2's Buitenbende 2013

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: LR2's Buitenbende 2013

dat vooral Q! Maar ik doelde meer op een probleem van buitenaf. Nog een dagje en dan kies ik een winnaar.

Alles groeit gestaag door in de tuin en het begint nu aardig vol te raken. De PD's hebben geslacht getoond, dus die hebben een genocide ondergaan; twee stuks overgebleven. Ik sta te trappelen om de taiga en amnesia te kiemen, maar ik zal toch echt even moeten wachten tot de FBH goed in bloei staat. Het is duidelijk te merken dat ze wel willen, maar niet kunnen doorgroeien. Turfpotjes.. bah! Ook zes peperplanten verloren aan de merels. Hoort erbij, eigen schuld.

Hopelijk morgen weer een update met beeldmateriaal.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

en waar hadden de mystery-zaden last van?
      laat ons niet langer in spanning?

SPINt uw antwoord op papier en grabbel een winnaar

__________________________________________________ ______________

When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.

sigpic

Comment

We hebben een winnaar!
        Er is welgeteld één goed antwoord gegeven. Naast de opkrullende bladrandjes (wat hinderend is, maar niet per definitie schadelijk) en de geknoopte stam was de hint 'zilvergrijs' toch doorslaggevend om het juiste antwoord te vinden. Voor een enkeling dan..
        DSCF5253.jpgDSCF5256.jpg Hier wat close ups. Als we dan de beestjes-pagina erbij nemen, zien we dit. En deze twee beestjes zijn hetzelfde.
        Een beetje google laat zien dat tripsplagen zorgen voor een typerend blad, met jawel, zilvergrijze puntjes zoals te zien op de foto's. Hier een duidelijker voorbeeld van wietforum.nl:
        gallery_10151_6063_578469.jpg
        Trrrrrrrrrrrrrrrrrromgerofffelllllllllll trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrtadumts!
        Wietefras heeft gewonnen! In eerste instantie om de creatieve insteek die meer waard was dan het juiste antwoord. Daarnaast nog eens omdat hij/zij het juiste antwoord ook nog eens gegeven heeft.
        Thanks for playing!

Tot de volgende update!
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.

Comment

Congratz wietefras!

Comment

Ha, toch goed gezien. Met wat hulp van de hint

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Hoe zit het met de plantjes??
              Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

Die zijn groen en houden van de regen. Mijn camera daarentegen niet hehehe! Update zodra het droog is!
                Wel alweer een kerel mogen verwijderen, nog een blueberry autofem en de taiga #2 te kiemen gelegd. Die taigas komen in pot, de blueberry vervangt de kerel. De CJ begint langzaamaan te bloeien, hopelijk wacht die nog even tot ze wat groter is. Het begint ergens op te lijken dus! Dit weekend meer

Comment

Klinkt goed! Wat is die taiga voor soortje en waar heb je die van?
                  Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

Taiga #2 is van Dutch Passion, omdat ik powerplant buiten niet aandurf, maar wel heel lekker vind. Ze zijn er zelf niet zo uitgesproken over, en kweekverslagen zijn er nauwelijks. Het zou een Pure power plant x 'ruderalis' zijn. Die was er al, in de taiga#1, nu is er #2 die nog beter zou smaken. Ik heb ze belachelijk groot zien worden in DWC+LED kweekjes, maar ik verwacht zelf zo rond de 70cm uit te komen. Hopelijk kan ik ze doorkuisen met de forestberry haze x NLX auto. Want die ruiken nu al überlekker.

Comment

Powerplant kan heel goed buiten, heb ze 2 jaar op een rij gekweekt; no problems!

Comment

Verdikkeme vale, dat had je niet hier kunnen vertellen? Maareh, welke power plant als ik vragen mag? Er zijn er immers zo veel, van verschillende zaadbanken. Dan weet ik dat voor de komende jaren.
                        Ach, auto's zijn ook prima. Heb ik nog wat te doen qua kruisingen in plaats van alleen toekijken.
                        En mocht het worden wat ik wil dat het wordt, dan is het niet eens nodig om nog aan non auto-bloeiers te beginnen. Misschien moet ik toch minder mannen weggooien

Comment

Lol, da's een oud topic met nieuwe berichten. Ik lees veel, maar niet alles
                          Van welke zaadbank ze oorspronkelijk afkomstig waren, weet ik niet meer en heden ten dage doe ik geen tot zéér weinig zaken met zaadbanken btw.
                          In mijn ogen is een PP, van welke zaadbank dan ook, geschikt voor buiten kweek; sterke plant en een heel goed rokertje.

Mijn kameraad heeft dit jaar een stuk of 6 staan (met dank aan HJM) .
                          Aangezien hij na een testrokertje van mijn kweekje van (ik denk) vorig jaar een erg goede ervaring had, qua medicinaal gebruik, heeft hij voor de PP gekozen. Als ik het kan onthouden zal ik je eens een paar foto's doen laten toekomen van zijn kweek, mocht je dit willen.

Comment

Bedankt voor het aanbod vale. Maar doe geen moeite hoor! PP is veel gekweekt, van alle onafgemaakte kweekverslagen heb ik inmiddels een boel opgestoken. Het lijkt wel alsof iedere powerplant kweker zo rond juli een keer stopt met internetten. Gelukkig is er één op de dertig die het wel afmaakt. De info daarvan heb ik toen bij elkaar gesprokkeld in dat PPP topic. Als ik er bij stil had gestaan dat een topic/kweekverslag niet vervolgd werd door gebrek aan problemen, dan was de uitkomst anders geweest. Alles wat ik tegenkwam qua updates rond/na juli zat vol toprot, bladproblemen, stamrot en weet ik veel wat. Vandaar dat ik voor de autovariant ben gegaan. Eens zien hoe dat uitpakt. Morgen foto's!

Comment

DSCF5295.jpgDSCF5296.jpgBeetje aparte bloei. Die luizen zijn trouwens allemaal dood. Het waaide en regende flink.
                              DSCF5297.jpgDSCF5298.jpg de FBH en CJ, die kunnen wel gewoon normaal doen.
                              DSCF5299.jpgBlueberry autofem. Beetje traag.
                              DSCF5300.jpg FBH'tje, die is dus jonger dan de blueberry.
                              DSCF5301.jpg Pineapple danes die niet auto zijn. Dus dood. Deze worden op termijn, over een week of twee, vervangen door de RDB x Ierdbei. Afgekort als RI.

De taiga #2 zijn beide uitgekomen. Ondanks dat één zaadje gebroken in de verpakking zat. Die komen samen in een 9L pot. Dat ging vorig jaar ook prima, misschien plant ik er nog een in de volle grond. Het begint ook tijd te worden om aan de Amnesia Autofem te denken. Maar daar wacht ik gewoon nog even mee. Tijd zat.

Comment

Ziet er goed uit LR2! Heb je ook nog een Frisian Floris staan?
                                Mijn joints verzekeren tegen brandschade.

Comment

Bezig...
                                X