3x +speed Autoflower - Eerste kweek

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • woetjez
    Plantje
    Nieuw Lid
    • May 2013
    • 13

    #16
    Re: 3x +speed Autoflower - Eerste kweek

    Hup Hup ! Deze volg ik live hehehe !

    Comment

    • pastapoera
      Senior Stoner
      Member
      • Apr 2013
      • 32

      #17
      Re: 3x +speed Autoflower - Eerste kweek

      Oorspronkelijk geplaatst door woetjez
      Hup Hup ! Deze volg ik live hehehe !
      Hihi!

      Comment

      • WinterWolf
        Ultra Stoner
        MemberLucky Member
        • Nov 2010
        • 108

        #18
        Re: 3x +speed Autoflower - Eerste kweek

        Gooooooooooed!

        Comment

        • poepzak200
          Cronic Grower
          MemberLucky Member
          • Apr 2011
          • 3081

          #19
          Re: 3x +speed Autoflower - Eerste kweek

          ziet er heel goed uit!!
          Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

          Comment

          • pastapoera
            Senior Stoner
            Member
            • Apr 2013
            • 32

            #20
            Re: 3x +speed Autoflower - Eerste kweek

            Dag 38 - 21 mei:
            Alles ging goed, weekendje weggeweest en kom terug thuis en zie dat er iets aan mijn planten heeft gegeten.(??)
            Ook is er iets bruin (droog? schimmel?) te zien op een van de eerste onderste blaadjes...
            Ze hebben heel het weekend binnen gestaan aan het raam. (veel regen en koud)

            Ik zie geen beestjes of dergelijke... Iemand advies?


            foto-6.jpgfoto 1-4.jpgfoto 2-4.jpgfoto 3-2.jpg
            Last edited by pastapoera; 21 May 2013, 18:34.

            Comment

            • Ludoo
              Senior Stoner
              Member
              • Jun 2012
              • 37

              #21
              Re: 3x +speed Autoflower - Eerste kweek

              Die zien er mooi uit zeg!
              Ik denk dat je belager een slak was (die eten vaak 's nachts, vandaar dat je er geen zag).
              Ik heb vorige keer slakkenkorrels van escart-go gebruikt. Werkte super!
              In- & outdoor kweek 2013

              Comment

              • waserat
                Zaadje
                Nieuw Lid
                • Jun 2012
                • 3

                #22
                Re: 3x +speed Autoflower - Eerste kweek

                Dat is van een larve van de mineervlieg. Zou die maar verwijderen..

                Comment

                • CannaVis
                  Banned
                  • Jul 2009
                  • 845

                  #23
                  Re: 3x +speed Autoflower - Eerste kweek

                  die witte lijnen is idd mineervlieg/larve,en volgens mij zie ik ze in het midden vanonder ook zitten... of zie ik da verkeerd?

                  Comment

                  • LR2
                    Mother of all Growers
                    MemberLucky Member
                    • Nov 2011
                    • 8552

                    #24
                    Re: 3x +speed Autoflower - Eerste kweek

                    yess dat is mineervlieg. Je ziet de larfjes zitten op de derde foto. Die kun je gewoon kapot knijpen, dat voel je wel, maar niet te hard doorknijpen want dan gaat het blad ook stuk. Dan sterven ze helaas wel in je plant, maar dan houdt het ook op. Je kunt de larven er ook uit wippen met een naaldje maar dan beschadig je meer. Ik vind 't kapotknijpen altijd wel een leuk werkje.
                    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                    Comment

                    • pastapoera
                      Senior Stoner
                      Member
                      • Apr 2013
                      • 32

                      #25
                      Re: 3x +speed Autoflower - Eerste kweek

                      Ok thanks, straks meteen werk van maken. Niet schadelijk voor mijn plantje hoop ik?

                      Comment

                      • pastapoera
                        Senior Stoner
                        Member
                        • Apr 2013
                        • 32

                        #26
                        Re: 3x +speed Autoflower - Eerste kweek

                        Voilla, ze zijn eruit, in totaal 3 larven gevonden... Hopelijk blijft het hierbij... En nu groeien en bloeien! HupHup

                        Comment

                        • Scantraxx
                          Ultra Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Nov 2012
                          • 114

                          #27
                          Re: 3x +speed Autoflower - Eerste kweek

                          Succes mede kweker, ziet er leuk uit hoor. En blijf wel even goed op je plantjes letten ivm verdere insecten!
                          Nieuwe ronde: 1e Keer Micro

                          Comment

                          • pastapoera
                            Senior Stoner
                            Member
                            • Apr 2013
                            • 32

                            #28
                            Re: 3x +speed Autoflower - Eerste kweek

                            Oorspronkelijk geplaatst door Scantraxx
                            Succes mede kweker, ziet er leuk uit hoor. En blijf wel even goed op je plantjes letten ivm verdere insecten!
                            Thanks!

                            Comment

                            • pastapoera
                              Senior Stoner
                              Member
                              • Apr 2013
                              • 32

                              #29
                              Re: 3x +speed Autoflower - Eerste kweek

                              Dag 45 - 28 mei 2013

                              Alles gaat goed met de dames, ze staan ondertussen in bloei.
                              Insectenprobleem is opgelost, Bedankt iedereen voor de tips!!!

                              Even wat foto's genomen met beter toestel:

                              DSC05371.jpgDSC05372.jpgDSC05374.jpgDSC05377.jpgDSC05378.jpg

                              Ik vertrek zaterdag voor 14 dagen op vakantie en heb niemand om op de plantjes te letten.
                              Ben dus van plan druppelaar te plaatsen, zodat ze niet omkomen van de dorst...
                              Hopelijk komt het goed...
                              Attached Files

                              Comment

                              • Smowkie
                                Elite Grower
                                MemberLucky Member
                                • Sep 2011
                                • 2684

                                #30
                                Re: 3x +speed Autoflower - Eerste kweek

                                Wat een mooie strain man!! Prachtige bladeren

                                Comment

                                Bezig...