en we zijn weg...
Collapse
X
-
-
Re: en we zijn weg...
ze staan schoon
zo volhouden en het komt goed !
oɴly deαd ғιѕн ɢo wιтн тнe ғlow ...Comment
-
-
Re: en we zijn weg...
foto's volgen vandaag..ben er juist gaan maken en ze staan er goed bij
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
zo de beloofde update...
alle plantjes doen het heel goed...
de 3 gemolesteerde zijn bijgetrokken.
1 is gefimd en gaat volgens mij een klein struikje worden.
en maar goed dat ik slakkenkorrel gestrooid heb.tis een slagveld van slakken daar,maar ze zijn nog niet tot bij mijn planten geraakt!
de foto's :
:
de later geplante snowwhite

het op de 2de internode gefimde plantje :

de op de 2de node getopte plant :

nog een onbekende :

dan de 4 overblijvende snowwhite's :




en om het af te leren nog een groepsfoto :

zo...my 2 cents voor deze week.
cheers
Comment
-
Re: en we zijn weg...
schoon bosjes man, miss voor de zekerheid effe kippengaas erond zetten nog voor de wellustige konijntjs die s'nachts op pad zijn en dergelijke?Comment
-
Re: en we zijn weg...
goed idee prolec...
zal er werk van maken.heb toch nog hopen draad liggen.
zou dat stukje tuin nog vol geraken dit jaar? heb het idee dat ik 2j geleden rond deze tijd iets grotere planten al had..
maarja,das appelen en peren vergelijken want dat waren stekken etc etcComment
-
Re: en we zijn weg...
Zeg maar Bear, ja ieder jaar is anders, maar dat gaat zeker nog een mooi tuintje worden als de zomer en nazomer mooi in actie zou schieten.Last edited by bearprolec; 22 June 2013, 17:57.Comment
-
Re: en we zijn weg...
ziet er goed uit cannavis,je babytjes
ik zouw wel ff van bayer,blauwe slakke korrels halen ook
en zoals eerder vermeld werd,zet er kippengaas omheen.
meschien nog 1 hint maak 4palen in de grond,zodat je bij erg slecht weer een transparant zijl eroverheen kan doen, vooral in de bloei is dit toch bijna echt wel noodzakelijk.Comment
-
Re: en we zijn weg...
MINI UPDATE
de OG kush zijn eindelijk in gang geschoten hier thuis.
had er 3 gezaaid waarvan 1 in zaai en stekgrond en 2 in gewone tuinaarde.
degene in zaaigrond heeft een beduidende voorsprong op de andere.
staan nu alle 3 in 18 liter potten met plagron promix dus het zal vanaf nu wel gelijk opgaan!
heb een nieuw spiegelreflex fototoestel waar ik nog aan moet wennen!
fotos
OG 1

OG 2

OG 3

kersttomaatjes gaurded by dwergpincher oftewel dwergkeffer

1 van de volgende dagen update van mijn andere 9 planten!!
latersComment
-
Re: en we zijn weg...
Ziet er allemaal goed he.
Dat zal straks wel lekker vol staan.
GrtzCandy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar
The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
Spliff Strawberry in scrogg, klaar
sigpicComment





Comment