en we zijn weg...

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • CannaVis
    Banned
    • Jul 2009
    • 845

    #1

    en we zijn weg...

    Korting op 420shop
    yo ppl...


    ben ook maar stilaan gestart met mijn kweekje...

    4x snowwhite van spliffseeds en 6x onbekend!

    8 van de 10 zijn ontkiemd en zitten in potjes.

    spannend!

  • JiMBR0wsKi
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • May 2012
    • 207

    #2
    Re: en we zijn weg...

    Zo de kop is eraf.
    Oh nee die komt straks op Waar groeit de kroost op? Nog specifieke plannen of ideeën?

    Veel succes!

    Comment

    • CannaVis
      Banned
      • Jul 2009
      • 845

      #3
      Re: en we zijn weg...

      de kroost groeit op in 50l metskuipen met plagron batmix...voeding zal canna groei/bloei worden icm green sensation.
      ik heb 10j gerookt en was 2j gestopt.voor ik gestopt was heb ik 4 kweken binnen goed afgerond maar dit is niet meer mogelijk door een verhuis.
      dus nu begin ik terug buiten....zal me wel af gaan(hoop ik)

      special thanks to smoking fifi voor zijn zaad btw

      Comment

      • CannaVis
        Banned
        • Jul 2009
        • 845

        #4
        Re: en we zijn weg...

        hopsakee zaadje nr 9 van de 10 ontkiemd en geplant... nu wachten tot ze boven de grond komen.
        vanaf hoe oud mogen die eigenlijk permanent buiten? ben een leek in buiten kweken vanuit zaad...

        Comment

        • CannaVis
          Banned
          • Jul 2009
          • 845

          #5
          Re: en we zijn weg...

          bump,iemand?

          Comment

          • mildred
            Senior Grower
            MemberLucky Member
            • Jun 2012
            • 766

            #6
            Re: en we zijn weg...

            vorige week...

            Comment

            • JiMBR0wsKi
              Wicked Stoner
              MemberLucky Member
              • May 2012
              • 207

              #7
              Re: en we zijn weg...

              Als het s nachts een beetje behaaglijk voor ze is.
              Niet te lang mee wachten met dit weer na ongeveer een week zijn ze iig zover. Je kan het ook na een dag of twee doen.

              Comment

              • CannaVis
                Banned
                • Jul 2009
                • 845

                #8
                Re: en we zijn weg...

                yo mede wietrokers!


                hier een kleine update...
                het weer is niet zo denderend dus de plantjes groeien niet zo denderend maar er is vooruitgang...
                heb ze vandaag overpot naar een grotere pot,dit zal de laatste overpotting zijn tot ze binnen een week of 2 naar cementkuipen gaan met batmix of royalmix,ben er nog niet uit.

                nu staan ze in gewone universele potgrond van aveve.
                bij het overpotten is er 1 van de 9 gesneuveld door mijn hond(dwergpincher).
                hij had een plantje uit de verse pot getrokken!

                maar niet getreurd...er liggen er nog 7 te ontkiemen!



                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.


                voor de geinteresseerden hier een link naar mijn buitenverslag van 3j geleden.
                mijn binnenverslagen staan hier niet op het forum daar mijn vriendin dat niet wou!
                heb wel enkele foto's van mijn binnenplante van toen maar die zal ik nog wel eens zoeken.staan hier ook ergens op het forum...

                Comment

                • Heribei
                  Advanced Grower
                  MemberLucky Member
                  • Oct 2011
                  • 1140

                  #9
                  Re: en we zijn weg...

                  Snowhite, een soortje waar ik zeer geintresseerd naar ben !!!
                  Ik volg

                  Comment

                  • JiMBR0wsKi
                    Wicked Stoner
                    MemberLucky Member
                    • May 2012
                    • 207

                    #10
                    Re: en we zijn weg...

                    Netjes toch! Mooie grote voorgroei potten. Wel voorzichtig overpotten als je dat over een week of twee wil doen met zo'n grote kluit. Voor je het weet valt het uit elkaar.

                    Comment

                    • CannaVis
                      Banned
                      • Jul 2009
                      • 845

                      #11
                      Re: en we zijn weg...

                      die potjes zijn kleiner als je denkt...dat emmertje is een 5liter emmertje dus valt nog goed mee

                      Comment

                      • CannaVis
                        Banned
                        • Jul 2009
                        • 845

                        #12
                        Re: en we zijn weg...

                        update tijd!


                        de nieuwelingen voor het raam :
                        de oudelingen die van de zon staan te genieten :
                        een beetje gestrekt maar dat corrigeren we wel bij de laatste overpotting.

                        en dan als laatste de dader die 1 van mijn planten uit de pot getrokken heeft :
                        Last edited by CannaVis; 19 May 2013, 14:33. Reden: aanpassing

                        Comment

                        • CannaVis
                          Banned
                          • Jul 2009
                          • 845

                          #13
                          Re: en we zijn weg...

                          wa een kloteweer! planten zijn niet vooruit te branden met die regen!!!

                          Comment

                          • CannaVis
                            Banned
                            • Jul 2009
                            • 845

                            #14
                            Re: en we zijn weg...

                            beste mensen,

                            aangezien het binnekort tijd word om te overpotten naar 50 liter potten word het tijd om potgrond in te slaan...

                            weet iemand waar je in het groot een lading potgrond kan kopen?

                            ik zou ongeveer zo een 450 liter moeten hebben.

                            mvg,


                            Canna

                            Comment

                            • Feyenoord1908
                              Chronic Stoner
                              • Feb 2013
                              • 163

                              #15
                              Re: en we zijn weg...

                              Heej,

                              Gaat lekker toch !? alleen een vraagje weet je zeker dat je goede drainage hebt ?
                              zeker met het weer van afgelopen dagen en na woensdag weer veel regen misschien kan je daar wat op voorbereiden.
                              ik had te natte wortels en dat was een killer voor de groei, dus dat kan je beter voorkomen

                              Comment

                              Bezig...