en we zijn weg...

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • stafford
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Sep 2009
    • 2382

    #196
    Re: en we zijn weg...

    Met dit formaat planten en aantal is 4kg niet eens zo heel hoog geschat.
    Als het weer mee blijft werken,
    En jij de bloei periode perfect laat verlopen zonder fouten etc.
    Ga je dit net gemak halen.

    En 4kg ifwat dan ook je bent wel voorzien voor heel heel lang
    Meschien nog dik knallend feestje organiseren haha?

    Succes kerel.
    Gr stafd

    Comment

    • angie07
      Senior Stoner
      Member
      • May 2013
      • 25

      #197
      Re: en we zijn weg...

      Wat een kerstbomen zeg! Dat gaat daar binnenkort ook aardig beginnen ruiken...
      Laat ons hopen op een mooie nazomer... Ik heb dit jaar voor het eerst 3 planten staan die niet automatisch in de bloei gaan, heb dus gaan flauw idee aan wat ik moet verwachten qua opbrenst als het allemaal meezit!

      Comment

      • de oerhippie
        Ultra Grower
        420 MemberMemberLucky Member
        • Aug 2011
        • 2132

        #198
        Re: en we zijn weg...

        Da's pas KEEP ON GROWING, ze produceren veel nieuwe groeischeuten, prachtig Cannavis!
        The seeds of today are the flowers of tomorrow

        Comment

        • Nicolasfvb
          Ultra Stoner
          MemberLucky Member
          • Apr 2013
          • 114

          #199
          Re: en we zijn weg...

          dit ziet er wel nice uit ! keep it growing
          Knowledge Speaks, Wisdom Listens

          Comment

          • Cyber
            Senior Stoner
            Member
            • Jul 2013
            • 34

            #200
            Re: en we zijn weg...

            Sow gozer! Ik heb niet alles gelezen maar zien er allemaal groot en groen uit!

            Comment

            • rakker
              Advanced Stoner
              Member
              • Aug 2012
              • 57

              #201
              Re: en we zijn weg...

              woow ahahha die zijn gegroeit!!! lekker!
              SLH. TRAINWRECK. WW. STEK.

              Comment

              • spacefrog
                Chronic Stoner
                MemberLucky Member
                • Nov 2012
                • 156

                #202
                Re: en we zijn weg...

                Dikke stammen hoor!!

                Comment

                • CannaVis
                  Banned
                  • Jul 2009
                  • 845

                  #203
                  Re: en we zijn weg...

                  thx mannen!
                  vandaag 1 man verwijderd...de grote planten zijn 8 vrouwen.
                  nu de 3 OG kushes nog...

                  later foto's...

                  Comment

                  • JiMBR0wsKi
                    Wicked Stoner
                    MemberLucky Member
                    • May 2012
                    • 207

                    #204
                    Re: en we zijn weg...

                    Al even niet meer gekeken in je topic cannavis maar ze zijn flink opgeschoten. Echt dikke planten, mooi!

                    Comment

                    • CannaVis
                      Banned
                      • Jul 2009
                      • 845

                      #205
                      Re: en we zijn weg...

                      yoyo medewietrokers...

                      update :

                      nie veel te melden buiten dat ik 1 man verwijderd heb (mooie plant jammer genoeg)
                      niks aan te doen!

                      ook doet er zich een beginnend bladprobleem voor bij 1 van mn snowwhite's.(ik zelf denk een magnesiumtekort)
                      maar zou toch graag een bevestiging krijgen voor ik bitterzout ga halen.

                      dan de picca's IMG_0706.jpgIMG_0716.jpgIMG_0715.jpgIMG_0714.jpgIMG_0713.jpgIMG_0712.jpgIMG_0711.jpgIMG_0710.jpgIMG_0709.jpgIMG_0708.jpgIMG_0707.jpgIMG_0717.jpg

                      Comment

                      • Rollingstoner
                        Ultra Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Sep 2011
                        • 114

                        #206
                        Re: en we zijn weg...

                        ziek man, daar kan je wel het hele jaar van roken
                        #puffpuffpasstuesday

                        Cannatuin '13

                        Comment

                        • tjapado
                          Elite Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Dec 2011
                          • 132

                          #207
                          Re: en we zijn weg...

                          grote planten wil niet perse zeggen veel wiet.

                          Wordt de grower uiteraard van harte gegund.
                          Eigen gekweekte zaden






                          Comment

                          • CannaVis
                            Banned
                            • Jul 2009
                            • 845

                            #208
                            Re: en we zijn weg...

                            tjapado : over het algemeen wil grotere planten wel zeggen MEER wiet!

                            spreekt voor zich dat een plant van 50cm niet dezelfde hoeveelheid kan producuren als een plant van 1.50m

                            Comment

                            • Cookaap
                              Elite Grower
                              • Dec 2011
                              • 2730

                              #209
                              Re: en we zijn weg...

                              Wat een joekels Cannavis! Echt mooi.

                              6 zijn onbekend maar weet je er totaal niets over of misschien nog een beetje bloeitijd?

                              Comment

                              • CannaVis
                                Banned
                                • Jul 2009
                                • 845

                                #210
                                Re: en we zijn weg...

                                4 weet ik niks over cook...
                                er zijn 4 snowwhite's,4 onbekende en 3 OG kush...
                                2 onbekende vermoed ik dat ww's zijn en die grootste zou een amnesia pheno kunnen zijn volgens een maat van wie de zaadjes komen...

                                Comment

                                Bezig...