Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Smokezaza's Bamboe Weed terrasje :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Smokezaza's Bamboe Weed terrasje

    mooooi dakterasje en mooie planten ,mooi verslag helemaal top !!!!!! maar zorg wel goed voor dat plantje voor die ouwe , en rook er dan ook een joint met hem krijg je een ff andere band met hem !! hele goeije zet van je , kan je een hoop plezier van hebben , ik zou dat toch ten zeerste op prijs stellen , als ze voor mij zo'n plantje zetten !!!!!kom bij je terug ,grts

    Comment


      #17
      Re: Smokezaza's Bamboe Weed terrasje

      Hoi smokezaza,

      Mooi terrasje zo, beetje riet er omheen, geen pottekijkers

      Goeie potkeuze ivm je ruimte, heb zelf ook weing ruimte en ben ook bezig

      wat kleinere planten maar toch een lekker oogstje er uit te halen.

      A lot of information on this forum m8

      Ga zo door

      Ltrz, de hippie
      The seeds of today are the flowers of tomorrow

      Comment


        #18
        Re: Smokezaza's Bamboe Weed terrasje

        aah tnx voor de leuke reacties weer, @buhda54 mn ouwe is helemaal happy met zn 3 plantjes, @ oerhippie ja khad rieten hekje (1mx5m) van bolpuntkom besteld, 19,95 ofzo bestel je der nog iets ieligs bij en hopz gratis verzenden. Ik ga deze week de 2 meter versie bestellen en deze dan zelf afknippen tot 1,40 en dan ga ik een dus een extra strook van 1,40mx5m en een strook van 0.6mx5m ertegenaan. Ik got zo dat ze niet hoger dan 1,4m zullen worden en zo is mn hegje extra stevig en je kunt er minder door heen kijken, wat nu wel een beetje het geval is . Maar kmoet zeggen het hegje heeft de afgelopen paar dagen de harde wind goed doorstaan, alsof er niks gebeurd is.

        Maargoed vandaag wat zon dus hierbij wat foto's P1040167.jpgP1040169.jpgP1040170.jpgP1040171.jpgP1040172.jpgP1040173.jpgP1040174.jpgP1040175.jpgP1040176.jpgP1040177.jpgP1040178.jpgP1040179.jpgP1040180.jpgP1040181.jpgP1040182.jpgP1040168.jpg

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        De laatste foto daar heb ik eigelijk een vraag over, ik weet niet of het duidelijk te zien is , maar ik heb bij deze plant (die overigens heel hard is gegroeid en het nog steeds goed doet) vanuit het midden van het blad licht gele vlekjes. Ik heb monty's topic grondig doorzocht en ik kan eigelijk alleen op 2 dingen stuiten. 1 te kort aan zuurstof in de bodem, doordat ie nu al flink geknald is, of 2 p, mg of k te kort .... maarja zoals aan begin van mijn verslag aangegeven, ik ben echt een groot amateur op dit gebied . pls help !

        Comment


          #19
          Re: Smokezaza's Bamboe Weed terrasje

          Dames en heren mag u voorstellen aan Terror Bob Bob zit nu al 3 dagen te vertoeven op mn plant en is nie weg te slaan P1040183.jpg

          Comment


            #20
            Re: Smokezaza's Bamboe Weed terrasje

            haha die zal de geur goed vinden
            Zolang het geen is met 24 stippen kan het geen kwaad al de rest eten insecten. Die met 24 stippen eet ook bladeren dus minder goed
            Last edited by Loonie; 1 July 2013, 18:54. Reden: foutje

            Comment


              #21
              Re: Smokezaza's Bamboe Weed terrasje

              hehe die Bob is elk uur op een ander plekje te vinden. Tnx trouwens voor de tip over de 24-stippige, nooit geweten

              En mini vreugde update: 1 van mn autoflowers begint in de bloei te komen!! P1040190.jpg

              Comment


                #22
                Re: Smokezaza's Bamboe Weed terrasje

                He Smoke,

                Nieuw bamboe hekje, weg met die pottekijkers, beetje camoufleren.

                Planten zien er goed uit, hou die ene effe in de gate.

                Heeft het lieveheersbbestje al op je plant gepoept, kijk uit voor

                overbemesting

                Mooi dat de voorbloei begint, de rest will follow.

                WIJ WILLEN ZON!!

                Ltrz, de hippie

                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                Je hebt toch ook een scroggje,

                ook binden als ik jou was.

                Kijk even bij Berry Ryder hoe
                of wat

                Ltrz
                The seeds of today are the flowers of tomorrow

                Comment


                  #23
                  Re: Smokezaza's Bamboe Weed terrasje

                  yo cheers oerhippie , ik ga morgen eens een flinke zak tairips halen en Berry verslag bestuderen . Nieuw hekje ga ik volgende week bestellen
                  fijne avond !P1040095.jpg

                  Comment


                    #24
                    Re: Smokezaza's Bamboe Weed terrasje

                    Sfeerlightje erbij...

                    Bramonius weet er meer van als ik dat zo lees.

                    Deep sleep, de hip
                    The seeds of today are the flowers of tomorrow

                    Comment


                      #25
                      Re: Smokezaza's Bamboe Weed terrasje

                      Tnx Oerhippie, kheb gisteravond voor et slapengaan de boel wat beter doorgelezen ivm scrog binden , heerlijk weer zo'n frisse duik aan info.

                      Zonet in combi met een dikke Jde boel zo goed mogelijk proberen te binden op het net ipv van eronder. Was best lastig omdat veel takken al een vaste vorm hadden. Heb hier en daar het net helemaal opgetild en zoveel mogelijk takken vanuit midden van het net doorgestoken en gebonden.

                      Dit is het resultaat, het staat er nu een beetje rommelig bij maar dat gaat hopelijk wel bijtrekken binnen een paar dagen

                      P1040193.jpgP1040195.jpgP1040196.jpgP1040197.jpgP1040194.jpg
                      P1040198.jpg<--- complete terrasje.

                      Comment


                        #26
                        Re: Smokezaza's Bamboe Weed terrasje

                        He Smoke,

                        Wat is dat witte spul op de bladeren van de scrogg, heb je ze bespoten met Bayer Finesse tegen schimmels?

                        Ja, op het net binden ipv eronder las ik ook net, je mag er ook een knikje ingeven, groeien ze gewoon verder.

                        Ga het ook een keer proberen alhoewel ik maar een beperkte ruimte heb 1.60m x 0.80m op t balkonnetje.

                        Gaan er nog wat naar vrienden, wat hou jezelf over? De scrogg zal gaan bijtrekken, stoeltje staat, Smoke

                        Ltrz, de hippie
                        The seeds of today are the flowers of tomorrow

                        Comment


                          #27
                          Re: Smokezaza's Bamboe Weed terrasje

                          lijkt wel hetzelfde product van bayer wat ik had tegen meeldauw paar jaar geleden...
                          is dat het 50% koper product?
                          zoja gaat het wel zijn effect geven

                          Comment


                            #28
                            Re: Smokezaza's Bamboe Weed terrasje

                            nog even een klein experimentje

                            Comment


                              #29
                              Re: Smokezaza's Bamboe Weed terrasje

                              Kan hem niet openen (ongeldig attachment)
                              Ltrz
                              The seeds of today are the flowers of tomorrow

                              Comment


                                #30

                                Comment

                                Bezig...
                                X