Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Smokezaza's Bamboe Weed terrasje :)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Smokezaza's Bamboe Weed terrasje

Als ze gaan hangen, mik je er een plens water bij.
    Als ze meer drinken, kun je minder voeding toevoegen.

Maarre..ze staan er lekker bij zeg, netjes.
    Hou je er rekening mee, dat je (minstens)7-10 dagen voor de knip stopt met voeding toevoegen ?
    Die laatste periode geef je alleen water.
    In verband met de smaak en hoestbuien etc..
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Tnx weer mannen voor de fijne tips, kheb voor mn autoflower een paar liter Bar le duc gekocht, dan krijgt die dame vanaf nu tot 1,5 week lekker bronwater.

Iig lijkt het nu beter in balans te zijn met het water/ voeding verhaal nogmaals tnx voor de tips!

Comment

He Smokeza, hoe vinden je afjes de Bar Le Duc, je verwent ze wel hoor.
        Gaan ze lekker makker Spreek je laters
        The seeds of today are the flowers of tomorrow

Comment

Smokie makkert, hoe is tie daar? Drinkt je dame lekker van de Bar Le Duc Het weer zit mee, spreek je laters

Comment

Jo jo joooow !! , terug van een mountainbike vakantie, luieren, druk zijn ect ect....

Hier een updeeeeeth!! (sorry nogmaals voor het lang afwezig zijn)

Der is inmiddels veel gebeurd omtrent de plantkes, bijvoorbeeld: wegens harde storm, heb ik 1 plant moeten killen, 1 andere plant werd me te groot en te breed, 1,86 heb ik gemeten...kvond em te eng/ te veel werk....dat ding zoop als een gek... hele tijd trappen op en neer met een gietertje, water mengen met voeding pfff...kwerd er gek van. Viel ook dagelijks om ect ect ..... dus op een heerlijke warme avond met genoeg bier op(anders kreeg ik het echt niet over mn hart ) die ene lange maar gechopt, hatzee. ! In de tussen tijd was er al 1 AF big bang klaar om geknipt te worden, heb ik maar gedaan (dit wel na 1 weekje spoelen op Bar le duc) 2 weken gedroogd en mn eerste echte trotse zelf gekeweekte wiet gerookt.... Smaakte wel ok, althans zeker voor een buitenwietje, misschien wat langer spoelen en drogen de volgende 2 AF die ik nog vol in de bloei had staan. Deze 2 zijn inmiddels ook gechopt , geknipt en liggen nu net 3 dagen te drogen (zie foto's) .

Voor de rest nog wat shots van mn uit de hand gelopen scrogje , die is niet meer te temmen, te stoppen ,tis.... ik bedoel "zij" is echt een bruut groot monster geworden hehe.... kgeef toe dat ie nu wel erg uitsteekt boven het schuttinkje, wordt over nagedacht........in combi met een jointje of 5 gaat dat nog lang duren... eh uhm eh uhm .

ook heb ik wat shots proberen te maken van de okseltjes van de rest van de plantjes (vlnr gezien: Jack de la Mota SCROG monster, Greenhouse Diamond Girl (meer donker groener dan de andere 2 planten), en helemaal rechts een zaadje uit de coffeeshop (Santa maria). in het midden staat mijn purple lekker vol in de bloei, althans begin in me af te vragen of dit wel purple is, iig doet ie et lekker naar mijn mening en zal ik haar hopelijk ooit lekker oproken

Oja ik had nog een vraagje omtrent mijn scrogje, omdat ie nu vrij hoge mooie takken heeft , maak ik me een beetje zorgen of dat ze sterk genoeg zijn als er echt wiet aanhangt, kan ik dit misschien met wat touw ondersteunen?

P1040567.jpgP1040568.jpgP1040569.jpg<---------------- de oogst kan beter volgens mij maarja.

P1040570.jpgP1040572.jpgP1040573.jpgP1040571.jpg<---- de al 3 weken in bloei Purple?

P1040577.jpg<----rear view scrogje

P1040574.jpgP1040576.jpgP1040575.jpg<----- scrogje incl mn camping koffiezet setupje

P1040584.jpgP1040590.jpgP1040582.jpgP1040583.jpgP1040589.jpgP1040585.jpg<--- wat space momenten met mn camera onder de rok van mn scrog
            P1040580.jpgP1040581.jpgP1040591.jpg<---- Greenhouse diamond girl, met hier en daar een wit haartje, althans gebrobeerd in beeld te brengen.
            P1040579.jpgP1040578.jpg<--- oksel shots van het gevonden coffeeshop zaadje.

Attached Files

Comment

Nog even een opmerking betreft het geven van de voeding. Ik geef ze nu allemaal sinds dat ik witte haartjes ontdekt had bij al mn plantjes de volle dosis bloeivoeding, dit zo al ruim een week of 3-4 en dit rustig opgebouwd. Af en toe als het wat minder weer is en het regent dan sla ik het welleens over, of ze krijgen dan alleen een beetje water. Het zelfde als het gewoon droog is, maar de zon schijnt niet, dan geef ik ze zo'n beetje om de dag voeding. Als het echt mooi weer is , begin ik rustig in de ochtend met iedereen een beetje water, rond de middag dan de gebruikte dosis water en bloei voeding, eventueel als het echt flink geschenen heeft , aan het bgin van de avond een beetje water. En moet zeggen dat ik er wel tevreden over ben, althans vraag ik me soms niet af of dat ze soms dan niet te weinig voeding binnen krijgen en dat ik bijv. toch elke dag voeding moet geven maar dan niet de volle dosis.

Zo en dan nu tijd voor eitje !
              GOPR0894.jpg

groeten ,

Smokezaza

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

nog 1 klein opmerkinkje nog:

de 3 AF lowrider zaadjes heb ik door verkocht aan een vriend van mij, die heeft een micro opstelling voor binnen. Grote kans dat deze plantjes het niet overleefd zouden hebben als ik op vakantie was geweest.
              Maargoed deze staan op mijn lijst voor aankomend jaar, dan ga ik het ook totaal anders aanpakken

tot dusver dan

Comment

Comment

Weekje later Smokeza, pics zijn weer welkom. Wil even kijkenmakkert

Comment

Okee sorry sorry ik ben om heel eerlijk te zijn erg lui de laatste tijd. Herfst is om de hoek ik voel het! Meer series worden er gekeken en daarom dus ook meer wiet en bier hehehe......waardoor ik wat luitjes wordt.... Maar de Foto's komen eraan.

Wees voorbereid, de foto's kunnen gruwelijk zijn..

Comment

les photos!

P1040599.jpgP1040609.jpgP1040610.jpgP1040611.jpgP1040612.jpgP1040613.jpgP1040614.jpg <---scrogy en de rest, die staat echt als een huis, op dit moment is het weer echt lekker bruut bezig en dat ding staat daar gewoon lekker droogjes een vrolijke plant te wezen zeer trots

P1040615.jpgP1040616.jpgP1040617.jpgP1040618.jpgP1040619.jpgP1040620.jpgP1040621.jpg Deze vanochtend totaal verwoest aangetroffen. Zoals te zien op de foto heb ik mn plantje mbv een drumstokje en wat tape moeten redden. Hopelijk red ie et, deze was zowiezo al flink aant hangen door de buds die zwaarder begonnen worden. Kga hier nog een goed alternatief voor bedenken.

P1040603.jpgP1040606.jpgP1040607.jpgP1040608.jpgP1040604.jpgP1040605.jpg<-- mn greenhouse seed Diamond girl, lekker stevig in der potje. Ook heb ik vandaag echt duidelijk gezien dat ze nu echt mooi in de bloei komen, maak me alleen veel zorgen betreft tijd en weer.
                      P1040600.jpgP1040601.jpgP1040602.jpg <--- dit zijn nog wat close van mn gevonden coffeeshop zaadje, dat is op het totaal plaatje de meest rechtse
                      Dit plant is trouwens deze week al wel 7 keer omgewaaid... ook bij deze gaan ik een plan voor bedenken.

fijne avond iedereen!

Comment

Ja, dat merk ik, haha Die gespalkte groeit gewoon door. Later even het tape eraf want dan heeft ze zichzelf weer opgeknapt.
                        Scrogg gaat echt knallennnn......... Geen zorgen tijd en weer, een geweldige start toch? Zet om die waaier een grote sierpot
                        Spreek je laters en rook ze makkert

Comment

Storm incomming

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Jo tnx Hippie voor de tips, maar het was wel behoorlijk lelijk moet ik zeggen. Het plantje was op de 2 plaatsen gesplitst Bam!! nu op dit moment hoor ik ook nog eens een plant van mij flikkeren voor de 1000x keer damn ze houden je wel bezig zo ..

Comment

Smokeza, leg op je potten stenen of stoeptegels, plaats wat bamboo stokken in je pot, 1 langs je hoofdsam en wat meerdere om je
                            zijtakken te verstevigenJe vangt daar behoorlijk wind als het tekeer gaat.
                            Kijk even onder het tape van je gescheurde takken, als ie zich hersteld krijg je zon dikke bobbel te zien en groeit gewoon verder,
                            tape eraf dan. Spreek je soon makker en nice weekend

Comment

mooie locatie
                              A guerilla army attacks where they are not expected, secures victory and vanishes without a trace.

Comment

tnx weer voor de fijne inbreng mensen tijdens dit soort barre weersomstandigheden !

een paar foto's ter update

P1040627.jpg<--- totaal plaatje, met achterin de scrog, rechts coffeeshopzaadje en links de greenhouse diamond girl.

P1040635.jpgP1040632.jpgP1040638.jpgP1040636.jpgP1040639.jpgP1040640.jpgP1040641.jpg<---- scrogje met een kijkje onder het rokje
                                P1040642.jpgP1040643.jpgP1040644.jpgP1040645.jpgP1040646.jpgP1040647.jpg<---- mn doormidden gesplitste plant hopelijk aan het herstellen...
                                P1040637.jpgP1040628.jpgP1040629.jpgP1040630.jpg<--- Greenhouse diamond girl , staan er een beetje krommend bij, misschien te veel regenwater gehad, inmiddels heb ik ook in alle bakken extra gaten geboord, zodat het te veel aan water nog sneller eruit kan en meteen ook meer doorluchting.
                                P1040631.jpgP1040633.jpgP1040634.jpg<--- mn coffeeshopzaadje van mn favoriete wietje

Nou het was vandaag even kort maar krachtig, ik ben druk bezig met het bedenken van versteviging rondom mn plantjes, dus binnenkort meer!

fijne dag allemaal!

Comment

Bezig...
                                X