Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Smokezaza's Bamboe Weed terrasje :)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Smokezaza's Bamboe Weed terrasje

He smoke, on vacation? Laterz en geniet
    The seeds of today are the flowers of tomorrow

Comment

Ha die Oerhippie, nee ik heb een week vrijwillegers werk gedaan. Met een stel stuiterende kids op vakantie kamp geweest hehe.
      Maargoed mijn plantjes ze gaan opzich wel lekker alleen de plantjes die bij mij in de bloei staan vertonen wat geel blad. Dus ik heb de laatste paar dagen wat rustiger aan gedaan met de voeding, maar ik nog niet een verschil.

Ik post straks even wat foto's

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

P1040341.jpg beetje chaos door de hevige windstoten van afgelopen dagen P1040349.jpgP1040350.jpgP1040351.jpg Auto flower met wat gele punten ...

P1040344.jpgP1040347.jpg Mn scrogje beetje verwilderd nu, maarja vol is vol
      P1040353.jpg mn halve dakterras is zowat helemaal ingepikt door mn dames

Comment

Hoi Smokezaza, vrijwilligers werk is mooi werk. Staan er goed bij M8. Sommige bladeren van je afjes trekken inderdaad een beetje krom en zijn wat geel, take it easy met de voeding.
        Je scroggje zit inderdaad lekker vol. Je planten hebben de beste plek op je terrasje, nog een plaatsje vrij voor Smokeza..?

Heb je je opnieuw geregistreerd, 28 berichten, hoedat of is het m'n stonerbrain?

Eindelijk m'n topic geopend, check "the balconia flowers" van de hippie, ben pas eraan begonnen. Laters, en hou ze groen Smokee

Comment

Geen idee wat er aan de hand , iig ik ga zeker jou verslagje checken ben zeer benieuwd!
          Ja ik kreeg ookal van mensen te horen ietsjes minder voeding te geven.

Dan heb ik eigelijk meteen weer een vraagje , ondanks het wat mindere weer vandaag, heb ik bij mn scrogje en een andere Santa maria achtige coffeeshopzaad plantje ondekt dat ze beginselen vertonen van de bloei!!!! whoohooo~!!!!!!!!!!!!!

P1040356.jpg<------ Yiess P1040359.jpg<-- totaal shotje scrog

P1040363.jpg<---- P1040362.jpg<----- totaal shot van mn wietzakzaadje

Okee nu mijn vraag dus, gisteren hebben beide planten nog plagron groeivoeding gehad, wanneer kan ik met de groeivoeding beginnen, en kan ik dan meteen met de aanbevolen hoeveelheid beginnen?

***over paar dagen weer dikke hitte golf op komst !!!!!!!!!!!! Keep on growing!

Comment

Als je bloei constateerd kan je bloeivoeding gaan geven, maar eerst even ipv 5ml/ltr een lichte dosis uitproberen (1a2ml/ltr) om te kijken hoe de meiden reageren.
            Vroeger knalde ik maar raak, maar sinds ik actief ben opdenk ik er anders over.
            Je kan nog even wachten tot er echt kleine topjes te zien zijn maar daar verschillen de meningen nog wel wat van onder de kwekers.

Laat de zon maar weer eens knalle, is goed voor de bloempjes van de meiden laterz smokeeeGROEN!!!

Comment

aah tnx Oerhippie! ga der nu meteen mee aan de slag, direct bloei voeding en ik ga gewoon met de halve dosis beginnen 2ml op 1 L .

Comment

Zet em op smokeza en even kijke op de reactie, daarna knalle, komt een golfje warmte deze kant op

Comment

jup vandaag 31 graden op het programma, heerlijk! Vandaag ga ik erbij zitten, lekker bakken, blowen en bbqen. Vandaag krijgen ze extra aandacht, ik ga ze goed voederen, maar dit keer omdat ik erbij ben lekker rustig aan. En lekker
                  muziekje erbij natuurlijk.

Heb vanochtend, wat geel, bedorven blad weggeplukt, wat te kleine zijtakken weg geknipt, en hier en daar gedieft met natuurlijk een amateurische draai eraan P1040375.jpgP1040376.jpg

Tot slot, vanaf vandaag kan ik officieel zeggen dat al mn plantjes in de bloei staan! Yezz
                  Last edited by Smokezaza; 1 August 2013, 12:27.

Comment

Yepp makker, lekker op je reet zitten en even genieten, dat is het antwoord.
                    Dat kleine grut heb je toch niks aan, knip en je hebt weer een opgeruimde plant.
                    We gaan nu aftellen smokeza Tot laters

Comment

Mooie plantjes heb je ziet er goed uit.

Maar pluk alsjeblieft niet je gele blaadjes weg telkens.
                      Dit remt de plant weer de plant stoot ze uiteindelijk zelf af.
                      Het proces met plukken en de energie in de wonden steken is weer verloren tijd.
                      Wat nadelig is voor je oogst.

Je zult zien dat wanneer je plantjes de blaadjes laten vallen er geen wonden te bekken zijn.
                      Succes met je mooie dames(y)

Comment

Lekker geniete smokieeehier ook buddydas lekkerrr...

Comment

aah leuke reacties weeer , hartstikke bedankt!

pffff ik merk alleen dat nu het allemaal aan het bloeien is , dat ik daar veels te weinig over heb gelezen. Tnx nogmaals voor de fijne tips , ik raak geen enkel blad meer aan.
                          En voor de rest is het zoals Oerhippie als zei aftellen

Hoi hoi hoi!!

ff snel een klein vraagje voor het slapen gaan, tis me opgevallen dat op het moment dat ik met mn bloeivoeding ben begonnen dat ik veel geel blad krijg. Blijkbaar teveel voeding. Wat is nou echt belangerijk om op te letten als mn planten in de bloei staan vraag ik me af? Moet ik nu eenvoorzichtige overstap kwa voeding maken , dus van groei naar bloei voeding en dit dan op een voorzichtige wijze?

Op het moment maak ik me niet echt heel veel zorgen , maar heb wel het gevoel dat ik even niet snap wat er pzies gebeurd en hoe ik het bloei proces mooi vlekkeloos kan verlopen....dit ivm met de gele punten(waarvan sommige puntjes echt uitgedroogt en bruin zijn) in mn bladeren en 100 verschilllende redenen en manier hoe je te werk moet gaan als je planten in de bloei staan.

Misschien een dagje alleen water ? of met een ieniemini beetje voeding ?

Comment

Smokeza, voedt ze niet elke dag als je pot droogstaat, maar een plons water er tussendoor. 3x per week voeden en beginnen met een lage dosis, laat ze hun voeding opdrinken voor je nieuwe geeft.
                            Van blad kan ik je geen info geven, ben ook pas gestart om het dit jaar eens wat beter aan te gaan pakken ipv dat geklooi met die rotstekkeboeren. Wat denk je wat de zon doet, heb er vandaag ook
                            een paar slechte bladeren bij, als dat maar zo blijft vindt ik het best hippie weekje vrij, even zijn bol leeegmaken, en zijn topic een kleurtje geven,ghi-ghiltrs

Comment

Ik kom zo ff bij je op bezoek ff ruiken!

Wat ik vanaf nu ga doen , is de dames s'ochtends wekken met een lekker scheutje water, smiddags water+beetje voeding en dat rustig opbouwen en goed kijken hoe de plant erop reageert. s 'avonds het zelfde menu als s'middags. Dan een dagje alleen s'mddags voeding en de ochtend en avond water.

Ik moet zeggen dat bijv. mijn scrogje die kan alles hebben, die heb ik meteen de volle dosis gegeven en vindt et prima, de rest reageerde er wel enorm op met name de kleine autoflowertjes, die sloegen de volgende dag geel aan.
                              Iig tnx weer voor de tip, het heeft me weer aan het nadenken gezet !

Oja en nu een vraagje :

Ik ben sterk van mening dat mijn 1 van mn autoflowers klaar is om gechopt te worden. Deze is 29 juni gaan bloeien, dus ik zit echt op de zes weken. Mijn hoofdtop had ik groter verwacht, maar zoals op de foto te zien, zijn de haartjes al flink bruin. de toppen die wat lager liggen daarvan zijn de haartjes echter nog wel echt wit. Dus ik zit even met een dilema, to kill or not to kill

Zie mijn foto bombardement! P1040387.jpgP1040398.jpgP1040399.jpgP1040420.jpgP1040421.jpgP1040422.jpgP1040423.jpgP1040419.jpgP1040394.jpgP1040395.jpgP1040396.jpgP1040391.jpgP1040392.jpgP1040393.jpgP1040390.jpgP1040388.jpgP1040389.jpg

potverdorie, heb ik moeite gedaan alle foto's te draaien en dan post ie ze toch weer gekanteld :: sorry voor de stijven nekken iig!

Comment

Smoke, voedt je panten 1 keer op een dag, meer dan zat, geef ze zoveel water met voeding dat ze 1 a 2 dagen kunnen drinken tot de aarde redelijk droog is.
                                Zorg dat je pot onderin ook water en voeding krijgt,als je telkens een kleine hoeveelheid toevoegd bereikt het niet de wortels onderin je pot. Als ze erg dorst hebben
                                met dat extreme weer zet ik ze in een teiltje met een laagje water en/ of voeding, kunnen ze even lekker drinken.
                                Mooi bamboo terrasje zo met die planten smokeza, ze komen wel ietsje boven je hekje uit, je af die klaar is even een weekje of 2 water geven als je hem gevoedt hebt.
                                De nekkramp neemt toe, maar heb ze gezien, nice pics makkerlaters enze

Comment

Bezig...
                                X