Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LR2's Garden of Eden 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: LR2's Garden of Eden 2015

    DSCF8028.jpg
    PPP en Punisher#3
    DSCF8029.jpg
    Links de zaaipotjes, die veel te nat staan. Maar goed, het regent buiten, wat hadden jullie verwacht? Verstekelingen. En een interessant fenomeen. Kijk maar hieronder.
    DSCF8030.jpg
    Hier gaan bij mij belletjes rinkelen. Hermabelletjes wel te verstaan. Uit de oksel lijkt namelijk, naast een gewone tak, nog een takje te komen. Dat is heel erg verdacht.
    DSCF8031.jpg
    Beetje wazige foto, maar als je plant in bloei wilt gaan, dan wordt de top in de groeipunt opeens anders gezwollen dan daarvoor. Een beetje ronder, de blaadjes klappen later open. Het zal niet heel lang duren voordat hier een pluimpje verschijnt. Ik gok over 2 weken.
    DSCF8032.jpgDSCF8033.jpgDSCF8034.jpgDSCF8035.jpg
    Mijn god wat gaan die WR#2 traag. Maar zo is de natuur; die stuurt zichzelf. Als ik dikke planten had MOETEN hebben, dan had ik ze wel in een pot gezet waar ik alles veel beter kon regelen. Maar het moet leuk blijven, een sport, een hobby. Probeer er maar wat leuks van te maken.

    De propagators zijn voor een ander project. Niets met wiet te maken.

    Dat was 'm weer voor deze zondag! Veel liefs,
    LR2
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      Re: LR2's Garden of Eden 2015

      De plant van de tweede foto ziet er gezond en mooi uit.

      Comment


        Re: LR2's Garden of Eden 2015

        Gaat lekker allemaal.

        Die plant op de tweede foto is inderdaad een flinke. Staat die wel in een pot dan?

        Leuk die vleesetende planten ook. Kunnen die ook gewoon buiten staan?

        Las op een ander forum een discussie over hoe je mannetjes eerder zou kunnen herkennen, maar ik heb inderdaad ook zoiets dat ik dan wel gewoon een paar dagen wacht dan dat ik met een microscoop die planten ga af lopen speuren. Al is het wel interessante materie, maar mijn ogen zijn gewoon niet goed genoeg (meer) voor dat soort fratsen

        Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

        Comment


          Re: LR2's Garden of Eden 2015

          Veel succes ik kom even meekijken

          Comment


            Re: LR2's Garden of Eden 2015

            Ik begrijp die Adam wel heel goed, moest ik in zo een tuintje belanden,... had ook in die 'appel' gebeten

            De aardbeien laten wel op zich wachten precies.

            Comment


              Re: LR2's Garden of Eden 2015

              ziet er goed uit lr2. mooie foto's

              Comment


                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment


                  Re: LR2's Garden of Eden 2015

                  Ik hou die vleeseters nooit lang in leven, maar wellicht dat ik ze dan aan de waterkant kan zetten. Ga ik eens proberen, bedankt.

                  Het herkennen van die mannen ging meer om de voorbloei dacht ik. Kon het niet helemaal volgen vanwege het gebrekkige engels, maar de foto's lieten hele prille voorbloei zien.

                  Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                  Comment


                    Re: LR2's Garden of Eden 2015

                    Aha! Over de voorbloei van mannen: de voorbloei bevat vaker wel dan niet twee blaadjes, en hele takjes af en toe.
                    Vandaar dat de hermabel begon te rinkelen; vrouwelijke voorbloei + blaadjes = a bad omen.

                    Wat de vleeseters betreft, mijn oudste is bijna 10 jaar. De populatie is flink uitgedund in mijn bak door aaltjes en nematoden die de wortels kapot vraten. Tot nu toe deed alles het goed op 50/50 tuinturf/bouwzand en een dieet van regenwater. Als je wilt, dan kan ik wel wat uitlopers van de sarracenia opsturen.
                    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                    Comment


                      Re: LR2's Garden of Eden 2015

                      update:
                      De tak in de oksel, blijkt een tak te zijn. Dat is goed nieuws.
                      Langzaam begint de bloei er in te komen. Altijd leuk om te zien. Tevens een mannetje ontdekt die zich verstopt had tussen de wildebrassen.
                      Ook mooi, die is dus auto, en punisher #2 waarschijnlijk. Maar te klein om te gebruiken. De nieuwe zijn gekiemd.

                      Morgen meer! Misschien wel die plaatjes waar jullie zo op zitten te wachten!
                      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                      Comment


                        Re: LR2's Garden of Eden 2015

                        LR2 je weet wat ze zeggen hey

                        Comment


                          Re: LR2's Garden of Eden 2015

                          DSCF8036.jpg
                          Dansennnn Dansennnn in de wind! PPPPPPP

                          DSCF8037.jpg
                          Wat een kutnummer is dat 'haters gonna hate, hate, hate, shakers gonna shake shake shake shake.' Bedankt plantjes, nu zit 't weer in mijn hoofd!
                          Punisher #3
                          DSCF8040.jpg
                          Punisher#3 perst er met man en macht wat haartjes uit. De ander, die behandeld is met hormoontjes, die doet daar een weekje langer over.

                          DSCF8045.jpg
                          Ballerina's! Die rechter plant is trouwens helemaal van de pot(grond) gerukt. De bovenste laag wortels is afgebroken, en ze groeit horizontaal verder. Ga ik niks aan doen.. Eens kijken wat er gebeurt!

                          DSCF8046.jpg
                          White rihanna #2. Blijft wel erg ver achter.
                          DSCF8047.jpg
                          De nieuwe WR#2 zijn te nat geweest. Eigen schuld dikke weggerot.
                          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                          Comment


                            Re: LR2's Garden of Eden 2015

                            Van welke breeder komt eigelijk de originele powerplant LR2

                            Comment


                              Re: LR2's Garden of Eden 2015

                              Als ik het wist, dan had ik hem daar gehaald! Ik heb zo'n vermoeden dat een van de oudere zadenbanken/breeders de originele ergens zou moeten hebben. Maar zoals vaker met strains uit de 90's is de origine vrij onbekend. Er is wel een verhaal over zaadjes uit afrika en een boel verkoopgelul, maar niemand - voor zover ik weet- heeft er ooit credits voor gevraagd.
                              Deze PPP komt van Nirvana volgens mij. Liever had ik de PP van sensiseeds gehad, omdat ik op zoek ben naar die karakteristieke smaak die ik ken van de straatdealers van vroeger. Maar die mensen weten nooit waar hun plantjes hun oorsprong vinden. Ik heb werkelijk ook geen idee, om eerlijk te zijn. Als iemand het ooit uitvind, dan hoor ik het graag .
                              Alleen sensiseeds is vrij prijzig. Ik hoop er dus op dat de PPP van nirvana goed gejat is, en niet slecht verzonnen. Als ik zo aan de stam snuffel, dan lijkt dat zo te zijn.
                              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                              Comment


                                Re: LR2's Garden of Eden 2015

                                Alle wegen leiden naar..sensi kom ik ook vaak tegen,als je goed doorzoekt naar de originele strains,die mstal idd geheim zijn,de snodaarts ik heb net ff gecheckt op sensi homepage,ik sta op punt om ze te kopen idd beetje prijzig,maar als ik zo naga,zijn hun strains toch beter bekend voor oa de smaak,zoals je aangaf...heb vroeger lange tijd pp gerookt,lekker wietje met een fijne high

                                Comment

                                Bezig...
                                X