Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LR2's Garden of Eden 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: LR2's Garden of Eden 2015

    Hehe, die sliertjes. Wat een strekkers.
    Handen in de lucht en groeten aan je tante...

    Comment


      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


        Re: LR2's Garden of Eden 2015

        DSCF8204.jpg
        Elke dag raak ik hier een beetje meer verdwaald..

        DSCF8205.jpgDSCF8206.jpg
        PPP close up. Want.. Ja waarom eigenlijk? geen bal te zien.
        DSCF8207.jpg
        Wonden drogen mooi op.
        DSCF8208.jpg
        Soms gaat de tak bijna helemaal door. Na een paar daagjes slappe hap, trekt dat weer bij.
        DSCF8209.jpg
        P#3 man. Met een beetje paars, maar dat is niet te zien door de zon.
        DSCF8210.jpg
        Naast een WR#2 die wel een fatsoenlijk formaat heeft. De eerste en enige auto dit jaar die hoger dan 40cm wil worden.
        DSCF8211.jpg
        Deze blijft wat kleiner. Volgens mij een P#3. Wel een dame dacht ik.
        DSCF8212.jpg
        Als het onkruid groter wordt dan je wietplanten, dan is er wat mis. Flink ondervoed. Achja, soms is dat nu eenmaal zo.

        De kleinste bloeier meet 5cm. Staat links op de foto.

        C3.jpg
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          Re: LR2's Garden of Eden 2015

          Huh wtf,overal waar ik meekijk bij de buiten reports,nergens bloei te bespeuren,klimaat een beetje in de war man!
          Werd dat vroeger niet altijd zo gedaan LR2,stekjes direct in de grond plaatsen ipv voorwortelen

          Comment


            Re: LR2's Garden of Eden 2015

            Ja, vorig jaar was dat hetzelfde. Maar ik zie ook dat er minder Denen en semi-autos geplant zijn. Misschien komt het daardoor? Nouja, het is mid augustus, we hebben nog even.
            Vroeger hadden ze al stekpoeder of wilgenaftreksel, de uitval was toen hoger, maar veel meer dan schuin afknippen en in de grond duwen was het niet nee! Hoeft ook helemaal niet, want wiet is een van de makkelijkste wortelaars die ik ken.
            In een van mijn experimenten zit ik al 4 maanden te wachten op het kiemen. Bij een ander experiment al 6(!) Maanden op wortelvorming van wat stekjes.
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment


              Re: LR2's Garden of Eden 2015

              Ik kijk lekker mee LR2!! Ben benieuwd hoe die gaat wortelen. De rest ziet er ook mooi uit kerel!!

              Comment


                Re: LR2's Garden of Eden 2015

                Nou dat d8 ik ook al iemand probeerde me dat ooit wijs te maken,ze vroeger (jaren 60/70) zo stekjes opkweekten ik d8 nouja,takken of jonge bomen leg je ook eerst weken in de waterput om te wortelen,dus de hippies van die tijd,gaan dat ook al geweten hebben zeker
                6maanden nou die nam zijn tijd

                Comment


                  Re: LR2's Garden of Eden 2015

                  Gezellig Bassie!

                  @Soulrebel: ja, in de waterput kan ook. Of een flesje water of iets dergelijks. Zolang ze maar vochtige voeten hebben.

                  De 'bedoeling' is trouwens niet dat ze wortelen hoor, maar ik vond het zo zonde om ze gewoon in de kliko te doen. Als er wat leuks uit komt, dan is dat leuk. Als dat niet zo is, dan niet.

                  En 6 maanden (en geen idee hoe lang nog) voor een stekje, tsja.. Ik wou dat ik er wat aan kan doen. Hopelijk gaat er binnen een maand wat gebeuren, anders zal ik toch eens andere technieken moeten gaan toepassen. Afijn, de plant waar de stek vanaf komt kost een stevige 80 euro per stuk. Dus wat dat betreft is het de moeite wel waard om te blijven proberen. Dagelijks even kijken heb ik verschoven naar maandelijks. Het groeit nog door allemaal, maar hoe dat lukt zonder wortels is voor mij ook een vraag.
                  Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                  Comment


                    Re: LR2's Garden of Eden 2015

                    Oorspronkelijk geplaatst door soulrebel View Post
                    Huh wtf,overal waar ik meekijk bij de buiten reports,nergens bloei te bespeuren,klimaat een beetje in de war man!
                    Werd dat vroeger niet altijd zo gedaan LR2,stekjes direct in de grond plaatsen ipv voorwortelen
                    Hier heb ik 2 planten in de bloei buiten de rest idd nog niet


                    Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

                    Comment


                      Re: LR2's Garden of Eden 2015

                      Ik las ergens op dit goddelijk forum,je ooit critical jacks had,met groeiperiode van 2maanden was dat nou een auto of niet LR2

                      Comment


                        Re: LR2's Garden of Eden 2015

                        Bij mijn buiten planten ook nog niets maar zoals gezegt is het nog vroeg ook. Begin september zullen we er wel al een paar hebben vermoed ik.

                        Mooie planten heb je daar lr2 zijn al mooie struikjes bij.

                        Thugz
                        Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                        Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                        Comment


                          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                          Comment


                            Re: LR2's Garden of Eden 2015

                            Allright thanks man ik krijg er wss maandag pakketje van drie cr jacks in de bus,wel de non auto
                            Ik ga die binnenkort in een run meedraaien,ben echt wel benieuwd naar dit wietje,al heel veel posi over gelezen

                            Comment


                              Re: LR2's Garden of Eden 2015

                              De smaak is ontzettend apart vind ik. Zoetig, bijna als gesuikerd snoep van haribo met een tintje jack herrer. Ik vind het wel lekker!

                              Voor de administratie: een paar takjes P#2 non-af die op de grond lagen, staan opeens rechtop. Die paar dagen regen doet ze goed! Misschien zit ik dalijk opeens met 40 planten.. Damn.. Toch maar wat de kliko in gaan doen dan.
                              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                              Comment


                                Re: LR2's Garden of Eden 2015

                                Ok net zoals ik gehoopt had men speurneus naar goed zaad doet het nog altijd uitstekend
                                Te snel zaden kopen,ga je mij nooit zien doen info genoeg te vinden op het net tegenwoordig,als je tenminste weet naar wat je moet zoeken

                                Comment

                                Bezig...
                                X