Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek Northern lights autoflower & Blue AutoMazar

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Eerste kweek Northern lights autoflower & Blue AutoMazar

    Mooie toppen man, en handig zo`n tentje
    Autoflowers 2016

    Comment


      Re: Eerste kweek Northern lights autoflower & Blue AutoMazar

      Thx wunkie, heb nog wel ff geduld. Van de meeste opbrengst ga ik wietolie maken en uiteraard steek ik er af en toe een op

      Ja inderdaad Luhoe, geen geur overlast voor andere mensen, vind het zelf heerlijk ruiken.

      Vanmorgen een kleine tafel ventilator in de tent gezet voor een betere lucht doorstroming. Uiteraard staat de fan niet op de toppen gericht. De luchtvochtigheid schommelt tussen de 50% en 60% en het is 21 graden op zolder. Probeer zoveel mogelijk het raam open te houden maar dan loopt de luchtvochtigheid weer op door het regenachtige weer.

      Terugslagklep in de luchtaanvoer werkte helaas niet.

      Gaat vast wel goed komen allemaal
      Tweede week: Big Bang en Blackberry auto`s
      Eerste kweek: Northern lights autoflower & Blue AutoMazar

      Comment


        Re: Eerste kweek Northern lights autoflower & Blue AutoMazar

        Misschien zou je een vochtvreter op zolder kunnen zetten, een stuk of 3 tussen het raam en je tent ofzo? Misschien vangt dat dan de vocht op voordat het in je tentje terecht komt...

        Love,
        Wunkie
        Life's a bitch and then you die.
        So fuck the world and lets get high.

        Comment


          Re: Eerste kweek Northern lights autoflower & Blue AutoMazar

          Maak me er niet al teveel zorgen over wunkie. Denk dat er voldoende luchtstroming aanwezig is om schimmelvorming te vermijden.

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          Het lijkt wel herfst buiten!

          Voor de northern light die nu in de bloei staat lijkt het ook wel herfst.

          Dag95NLA1a.jpg
          Voornamelijk de fanleaves vertonen een verkleuring van geel en paars.

          Dag95NLA1b.jpg
          Bij de top is het voornamelijk paars. De andere toppen zijn ook donker groen en bovenaan paars van kleur.

          Dag95NLA1c.jpg
          Geen beste foto maar het zijn de milky trichomes die in de meerderheid zijn.
          Tweede week: Big Bang en Blackberry auto`s
          Eerste kweek: Northern lights autoflower & Blue AutoMazar

          Comment


            Re: Eerste kweek Northern lights autoflower & Blue AutoMazar

            Lekker hoor Noob! Je mag straks wel een naam wijziging doen. Straks ben je geen Noob mee natuurlijk.
            Ik heb trouwens de grootste zonnebloem van mij nog even gemeten vandaag, ik zit op 2.67 is hard gegaan met die regen...
            Hoe gaat t bij jou met de zonnebloemen?

            Love,
            Wunkie
            Life's a bitch and then you die.
            So fuck the world and lets get high.

            Comment


              Re: Eerste kweek Northern lights autoflower & Blue AutoMazar

              Ja wunkie, zal een andere naam moeten zoeken. Heb wel een andere nickname maar die is makkelijk te traceren, dus opzoek naar een nieuwe.

              Kan op dit moment de zonnebloemen niet meten dat ga ik morgen ff doen.
              Zonnebloem.jpg
              Wel een hele dikke steel
              Tweede week: Big Bang en Blackberry auto`s
              Eerste kweek: Northern lights autoflower & Blue AutoMazar

              Comment


                Re: Eerste kweek Northern lights autoflower & Blue AutoMazar

                Zojuist de NLA1 geoogst. Heb de hele hoofdtop weg gegooid omdat er witte substanties inzaten. Vlekken aren geheel wit, dacht eerst aan een schimmel maar zag een larve ertussen zitten. Onderin en bovenin zaten kleine vlekjes in het midden van de top zat een groot stuk. Wel balen..

                Totaal nat gewicht: 103,9 gram

                Plantje rook heel anders dan de plant die ik vorige week geoogst heb. Veel fruitiger, ruikt in ieder geval heerlijk!
                Tweede week: Big Bang en Blackberry auto`s
                Eerste kweek: Northern lights autoflower & Blue AutoMazar

                Comment


                  Re: Eerste kweek Northern lights autoflower & Blue AutoMazar

                  Wekelijkse update:

                  Nog 3 plantjes over 2 northern lights en de blue automazar!

                  Dag68NLA4.jpg
                  NLA4 Dag 68 vijfde week bloei: Dit kleine ding staat vol in de bloei en ruikt net zoals het plantje dat ik vrijdag geoogst heb. Na het eind van de week stop ik met geven van de bloei voeding. Gaat niet veel vanaf komen maar elke gram telt.

                  Dag39NLA5.jpg
                  NLA5 Dag 39 eerste week bloei: Voor mij kwam het onverwachts dat ze de bloei in is gegaan. Had gehoopt dat ze nog wat verder zou groeien voordat ze zou gaan bloeien. Zij is inmiddels 41 cm hoog.

                  Dag43BAM.jpg
                  Dag 43 BAM eerste week bloei:
                  Ook de Blue Automazar is voorzichtig de bloei in gegaan. Inmiddels is zij 51 centimeter groot en ze groeit nog steeds een dikke centimeter per dag. De bladeren zijn groot in vergelijking met plantje numero 5.

                  NLA1 Drogen (1).jpg NLA1 droog temperatuur.jpg
                  De toppen van plantje 1 hangen nu in de tent te drogen. De temperatuur is helaas wat aan de hoge kant.

                  [ATTACH]272760[/ATTACH
                  De eerste opbrengst van plantje 2 ligt inmiddels te curen in een weckpot. De toppen hebben een week gedroogd in de tent.

                  Grtzzzzz!

                  (Beetje een rommeltje met het foto gebeuren nu de thumbnails niet goed zichtbaar zijn tijdens het invoeren van de tekst.)
                  Attached Files
                  Tweede week: Big Bang en Blackberry auto`s
                  Eerste kweek: Northern lights autoflower & Blue AutoMazar

                  Comment


                    Re: Eerste kweek Northern lights autoflower & Blue AutoMazar

                    Dat is toch een heel leuk baaltje wiet in die weckpot. Plus de andere vier planten, plus een tweede ronde.. de shop gaat weinig aan jou verdienen aankomend jaar
                    Autoflowers 2016

                    Comment


                      Re: Eerste kweek Northern lights autoflower & Blue AutoMazar

                      Tweede ronde gaat niet gebeuren hoor. Had niet goed begrepen dat de plantjes zo lang moesten blijven staan. Tja de zaadverkopers gaan van de ideale omstandigheden uit dat wist ik dus niet.

                      De shop heeft al jaren niets verdient aan mij. Ben de wiet aan het kweken om er olie van te maken maar kan een lekker rokertje op zijn tijd wel waarderen.

                      Het is wel heerlijk weer buiten. De Blue Automazar gaat als een speer. Is nu 60 cm hoog en is de laatste dagen 2,25cm per dag gegroeid. Das wel erg veel of ik heb meet fouten gemaakte

                      Blue Automazar.jpg
                      Tweede week: Big Bang en Blackberry auto`s
                      Eerste kweek: Northern lights autoflower & Blue AutoMazar

                      Comment


                        Re: Eerste kweek Northern lights autoflower & Blue AutoMazar

                        Ik denk dat twee a drie oogsten per jaar haalbaar is, maar dan wel in een kas.
                        Als ik alleen maar kijk naar de tijd die sensi seed opgeeft, en dan niet boven de 5 maximaal gedoogd uit wil komen, gaat dat nooit werken.

                        Superskunk auto, 60 - 65 dagen bloei. Dat is dus al meer als 4 maanden aan alleen maar bloei, als je twee oogsten wil doen. En iedereen op dit forum zegt, dat de tijd die het echt duurt, zeker buiten, langer is.

                        Twee centimeter per dag klopt wel, dat doen die van mij ook met mooi weer. ( 24c +)
                        Lets not criticize but legalize

                        Comment


                          Re: Eerste kweek Northern lights autoflower & Blue AutoMazar

                          Heb wel een kasje hier maar denk dat geheel te vochtig gaat worden. Ga voor volgend jaar wel opzoek naar wat grotere en verschillende autoflowers. Zag hier op het forum hele mooie exemplaren langskomen die zeker de moeite waard zijn. Niet dat ik zoveel wiet nodig ben, vind het gewoon leuk om te kweken.
                          Tweede week: Big Bang en Blackberry auto`s
                          Eerste kweek: Northern lights autoflower & Blue AutoMazar

                          Comment


                            Re: Eerste kweek Northern lights autoflower & Blue AutoMazar

                            Ik heb twee kleine goedkope tomatenkasjes. Ik heb mij er op verkeken, hoe breed mijn autoflowers geworden zijn.

                            Toen de plantjes er nog wel inpaste, werkte dat goed, maar ik zag smorgens wel, dat de kasjes zeiknat werden van binnen.
                            Goede ventilatie is dus wel belangrijk.
                            Lets not criticize but legalize

                            Comment


                              Re: Eerste kweek Northern lights autoflower & Blue AutoMazar

                              Vorige week niet aan een update toegekomen, gelukkig weer een update

                              Dag81NLA4.jpg
                              Gisteren plantje nummero 4 geoogst op dag 81 en in de zevende week bloei. Het kleinste plantje van allemaal dat maar 37 cm hoog is geworden. Echt veel wiet is er niet vanaf gekomen maar elke gram telt Nat gewicht 56,8 gram. Het hangt nu lekker te drogen in m`n tentje.

                              Dag52NLA5.jpg
                              NlA5 dag 52 en derde week van de bloei. Plantje doet het prima, is nu 47 cm hoog geworden en heeft de eerst bloeivoeding al gekregen. Had gehoopt dat ze wat groter zou worden in de grotere pot maar dat is helaas niet gebeurt. Volgend jaar zeker opzoek naar grotere soortjes!

                              Dag56BAM.jpg
                              BAM dag 56 en de derde week van de bloei. De Blue Automazar Zij is gelukkig wat groter geworden met haar 66 centimeter maar had verwacht dat zij groter zou worden.
                              Geen problemen alleen zie ik van die zuigsporen op de bladeren.

                              Hopelijk dat het de aankomende weken een beetje mooi weer blijft zodat de plantjes fijn kunnen afbloeien.

                              Afgelopen week alles verzameld om olie maken van de plantjes. Ga me daar binnenkort eens mee bezig houden. Heb er niet zoveel haast mee want had ergens lege pipet flesjes besteld alleen verstuurde diegene mij 3 flesjes cbd olie op. Heb de vergissing vermeld en mocht de flesjes houden. Kan er dus een tijdje mee voort en ga ervan wat weg geven aan mensen in mij omgeving.

                              Was het weer!

                              Grtzzzzz!
                              Tweede week: Big Bang en Blackberry auto`s
                              Eerste kweek: Northern lights autoflower & Blue AutoMazar

                              Comment


                                Re: Eerste kweek Northern lights autoflower & Blue AutoMazar

                                had ergens lege pipet flesjes besteld alleen verstuurde diegene mij 3 flesjes cbd olie op. Heb de vergissing vermeld en mocht de flesjes houden
                                Zo he, das nog eens mazzel hebben. Je besteld een mercedesuitlaat en krijgt per ongeluk een hele mercedes toegestuurd, en mag hem houden
                                Autoflowers 2016

                                Comment

                                Bezig...
                                X