Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek Northern lights autoflower & Blue AutoMazar

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Eerste kweek Northern lights autoflower & Blue AutoMazar

    Ziet r goed uit!zou wel trips n beetje in de gaten houden...vooral als de planten bij elkaar staan,is er wel kans dat ze over gaan op n andere plant...bij mij ook gebeurd��..met T mooie weer in aantocht zullen je toppen vast nog wat toenemen...Nice!
    ITS all About the bass,no treble!!

    Comment


      Re: Eerste kweek Northern lights autoflower & Blue AutoMazar

      Ik kom net van de Action ze bieden daar voor 2.69 Biologische insecten verdelger aan (750ml)

      Misschien kun je dat anders eens proberen [emoji106]

      Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

      Comment


        Re: Eerste kweek Northern lights autoflower & Blue AutoMazar

        Oorspronkelijk geplaatst door TheGreennoob View Post
        Hey autoflower187

        Denk dat het eraan ligt dat ik een maand eerder dan jou ben begonnen. op 18 april zijn de zaadjes de grond in gegaan. Was die tijd redelijk koud dus ik denk dat het verschil maakt in de lengte.
        Wat de canna flores betreft: Er staat 5ml op 1 liter maar in werkelijkheid geef ik tussen de 3ml a 4ml per liter, heb geen zin in overvoeding. Ik las dat je kon beginnen met canna flores wanneer de plant in de bloei gaat. Hier het schema http://www.kweekcursus.nl/CANNA/cann...weekschema.pdf

        Ben inderdaad van plan om op tijd te stoppen met de voeding
        Zien er goed uit Goed idee trouwens om iets onder het voedingsschema te gaan zitten. Autoflowers zijn toch kleiner dan reguliere planten en zijn gevoelig voor overvoeden. Terrabloom was volgensmij 10ml per 5l. Begonnen met 2 ml toen 4 en maximum wordt 6ml per 5l.
        Autoflowers 2016

        Comment


          Re: Eerste kweek Northern lights autoflower & Blue AutoMazar

          Zeker deze dagen zit ik onder het voedingsschema. Gisteren voor beide planten samen een liter aangemaakt met 5ml flores en 4 ml canna boost. Later heb ik nog diverse malen water gegeven door de warmte. Plantjes hadden het ook echt nodig. Ga straks nog ff een wekelijkse update posten.
          Tweede week: Big Bang en Blackberry auto`s
          Eerste kweek: Northern lights autoflower & Blue AutoMazar

          Comment


            Re: Eerste kweek Northern lights autoflower & Blue AutoMazar

            Tijd voor de wekelijkse update...

            Afgelopen week dus een hittegolf maar de plantjes hebben het prima doorstaan. De dames in de potten hebben die dagen dan ook meerdere dagen wat extra water gekregen.
            De warme dagen hebben ze tot 3 uur in de volle zon gestaan, later in de schaduw. Vond het een top week, dat er nog maar vele subtropische dagen mogen volgen.

            De plantjes:
            (Fotos zijn van gisteren)

            Dag15BAM.jpg
            BAM dag 15: Bij de blue automazar begint de groei er nu in te komen. Vergeleken met gisteren is het plantje nu alweer een stukje groter. Geen last van strekken.

            Dag10NLA5.jpg
            NLA5 dag 10: Plantje gaat ook goed.

            Dag42NLA4.jpg
            NLA4 dag 42 eerste week bloei: Plantje heeft afgelopen week in de volle regen gestaan. De pot was top zwaar de volgende ochtend. Gisteren wist ik het niet zeker of ik kleine pruikjes zag maar vanmorgen waren de pruikjes goed zichtbaar. Plantje is nog wel aan de kleine kant hopelijk groeit ze nog wat verder.

            Dag71NLA1.jpgDag71NLA1a.jpg
            NLA1 dag 71 derde week van de bloei: Plantje is nog iets gegroeid en nu even groot als de NLA2 maar deze is ook in de breedte gegroeid zodat de toppen onderin ook voldoende licht krijgen. Langzaam aan begint er zich een mooie hoofd top te ontwikkelen

            Dag71NLA2.jpgDag71NLA2b.jpgDag71NLA2c.jpg
            NLA2 71 en de vierde week van de bloei: De top ontwikkeling blijft onverminderd doorgaan.Love it!

            De NLA1 en de NLA2 krijgen nu ook canna boost mee tegelijk met de canna flores.

            Afgelopen week ook wat spullen besteld bij 420shop. Microscoop en een weegschaal leken mij wel handig om te hebben.

            Aankomende weken ga ik bezig om iets te maken voor het drogen van de wiet. Aangezien ik zo min mogelijk last wil hebben van stankoverlast denk ik dat het een kartonnen droogdoos gaat worden of een droogbox met wat fans en een koolstoffiltertje. Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar een droogbox maar ben totaal niet handig met elektra en ik vraag me af of een koolstof filtertje wel reukloos genoeg is.

            Langzaam aan begin ik ook met het opzoeken van de benodigdheden om wietolie te maken.

            Adviezen, opmerkingen, vragen enz enz zijn altijd welkom.

            Geniet van het mooie weer en van je verdiende vakantie!

            That's all folks!
            Tweede week: Big Bang en Blackberry auto`s
            Eerste kweek: Northern lights autoflower & Blue AutoMazar

            Comment


              Re: Eerste kweek Northern lights autoflower & Blue AutoMazar

              Wauw! je NLA2 71 heeft echt al een prachtige cola gevormd!
              - Jah Live - Rastalution is real! -

              Comment


                Re: Eerste kweek Northern lights autoflower & Blue AutoMazar

                Van een afstandje kun je het nog beter zien. Hij ruikt ook lekker
                Hij moet nog 4 tot 6 weken. Benieuwd hoeveel gram droog van dit plantje afkomt.
                Tweede week: Big Bang en Blackberry auto`s
                Eerste kweek: Northern lights autoflower & Blue AutoMazar

                Comment


                  Re: Eerste kweek Northern lights autoflower & Blue AutoMazar

                  Hallo TheGreenNoob,

                  Jou planten zien er nog steeds prachtig uit [emoji106]

                  Ik zou graag wat advies van je willen ivm met mijn 5 Northern Light Autoflowers [emoji56]

                  Ze staan nu al weer ff in de bloei, dit zijn foto's van 27-6:

                  Deze het minst:

                  uploadfromtaptalk1436116941936.jpg

                  Deze het best:

                  uploadfromtaptalk1436116995198.jpg

                  Deze doet het qua bloei op dit moment het best:

                  uploadfromtaptalk1436116664675.jpg

                  En deze het minst:

                  uploadfromtaptalk1436117069394.jpg

                  Ik hoor graag van je [emoji111]

                  En alle andere mensen die ervaring hebben met deze voeding mbt Autoflowers.

                  Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

                  Comment


                    Re: Eerste kweek Northern lights autoflower & Blue AutoMazar

                    Sorry ik heb de vraag niet echt concreet gemaakt [emoji16]

                    Ik geef mijn planten 500ml in de ochtend en avond ik moet ze 3x p.w. voeden met de flores jij gaf aan 3 a 4ml p.p.

                    Ze zijn vandaag 13 weken geworden maar zijn nog lang niet klaar (denk ik)
                    Ik weet dus ook niet wanneer ze klaar zullen zijn.

                    En omdat ze buiten vaak 14 weken nodig hebben (binnen 10 weken) weet ik ff niet zo goed wat ik moet doen wat betreft het voeden.

                    En aangezien het niet echt opschiet en ik ook 2 weken voor het knippen moet stoppen met de voeding ivm de smaak vd flores.

                    Weet ik dus echt niet wat ik ermee aan moet [emoji17]

                    Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

                    Comment


                      Re: Eerste kweek Northern lights autoflower & Blue AutoMazar

                      Misschien even in je eigen verslag vragen of een topic openen, niet andermans verslag vervuilen

                      Comment


                        Re: Eerste kweek Northern lights autoflower & Blue AutoMazar

                        Wanneer heb je gezien dat ze in de bloei staan? Tel dan gewoon de weken en zorg ervoor dat je stopt met voeden in de 6e week. Mochten ze toch wat langer blijven staan dan heeft de plant zeker de voeding eruit getrokken.

                        Ik gok dat ze in de 2e a 3e week in de bloei staan. Maar bind me er niet op vast, ben geen master kweker zoals de andere kwekers hier. Ben maar een noob!
                        Tweede week: Big Bang en Blackberry auto`s
                        Eerste kweek: Northern lights autoflower & Blue AutoMazar

                        Comment


                          Re: Eerste kweek Northern lights autoflower & Blue AutoMazar

                          Dag15BAM.jpg
                          Zaterdag

                          2015-07-06 10.52.25.jpg
                          Maandag

                          De blue automazar begint nu echt goed te groeien. Het kan niet anders dat ze het lekker naar haar zin heeft
                          Tweede week: Big Bang en Blackberry auto`s
                          Eerste kweek: Northern lights autoflower & Blue AutoMazar

                          Comment


                            Re: Eerste kweek Northern lights autoflower & Blue AutoMazar

                            Ziet r goed uit gozert!! Nog troubles gehad met de trips?die nla 2 is huge!!
                            ITS all About the bass,no treble!!

                            Comment


                              Re: Eerste kweek Northern lights autoflower & Blue AutoMazar

                              Nee, geen trips uitbereiding gehad. Ben nog aan het twijfelen of ik ze toch nog ga behandelen.

                              Denkt dat plantje 1 nog dikker gaat worden dan nr2. Kijk al uit naar de oogsten
                              Tweede week: Big Bang en Blackberry auto`s
                              Eerste kweek: Northern lights autoflower & Blue AutoMazar

                              Comment


                                Re: Eerste kweek Northern lights autoflower & Blue AutoMazar

                                Hier een foto van de nla2. De hoofdtop is nu 32 centimer.
                                Vind het op een foto wel er minder uitzien dan in het echt.
                                2015-07-09 08.36.34.jpg

                                Er zitten nog wel een paar gele bladpunten aan maar dat lijkt me niet echt een probleem.
                                Tweede week: Big Bang en Blackberry auto`s
                                Eerste kweek: Northern lights autoflower & Blue AutoMazar

                                Comment

                                Bezig...
                                X