Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wunkie's Skunk Buiten Scrog! AutoWhite en Purple #1

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Wunkies eerste eigen kweek... So exiteddd<3

    Niemand, behalve jointjedraaien zelf, werkt bij 420shop. Daar kan niemand je mee helpen.

    Topboosters e.d. vind ik zelf geldverspilling. Als je een beetje goed kijkt wat er in zit, is het vaak niet meer dan suikerwater met vitamientjes. Dat geven ze dan een sjiek naampje, en vervolgens mag er 20 euro bovenop de productieprijs.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #17
      Re: Wunkies eerste eigen kweek... So exiteddd<3

      Bedankt voor je snelle reactie.

      Ja dat weet ik. Ik hoopte ook dat jointjedraaien zelf zou reageren tenzij iemand anders het antwoord ook weet.

      Over het gebruik van de verschillende soorten voedingen zijn de meningen erg verschillend. Maar ik vind het het wel het proberen waard. Zeker omdat ze in kleine verpakkingen te verkrijgen zijn(/waren?) leek het me leuk om dit te testen bij 1 plant en de rest gewoon natuurlijk hun werk te laten doen.
      Life's a bitch and then you die.
      So fuck the world and lets get high.

      Comment


        #18
        Re: Wunkies eerste eigen kweek... So exiteddd<3

        Hoi wunkie,
        Ik heb begin mei nog AutoFrisian Dew zaadjes besteld bij 420 en was direct de volgende dag geleverd, hoe het verder zit weet ik het ook niet natuurlijk.
        Zit trouwens ook je verslag te volgen, veel succes!

        Comment


          #19
          Re: Wunkies eerste eigen kweek... So exiteddd<3

          Bedankt Tjaap
          Jaa ik heb zelf ook ondervonden dat zaadjes bestellen in principe nog geen probleem is sinds de nieuwe wetgeving. Tenzij je een honderdtal wil bestellen. Maar de andere supplementen voor het kweken lijkt moeilijker te zijn geworden...

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          Nog even een kleine update voor de stille volgers.

          16-05-2015
          Na een hele dag buiten te hebben gestaan in de regen. En heel veel regenachtige dagen in het vooruitzicht. Heb ik toch besloten om ze nu nog binnen neer te zetten achter het glas op de vensterbank. Het is nu droog en heel af en toe komt de zon door. Hier hebben ze achter het glas nog tot een uur of half 8 zon. Mocht ze doorkomen.
          Ik ben nu van plan om ze hier te laten staan totdat ze in de grotere potten gaan. Daar komen namelijk ook hydrokorrels bij in en die kunnen dan ook veel vocht opvangen.

          16-05-2015 (4).jpg


          En we wachten ook nog geduldig af tot dat de autowhite d'r koppie laat zien.
          16-05-2015 (3).jpg


          Love,
          Wunkie
          Life's a bitch and then you die.
          So fuck the world and lets get high.

          Comment


            #20
            Re: Wunkies eerste eigen kweek... So exiteddd<3

            18-05-2015
            AutoWhite is boven gekomen.
            Ze steekt nog wel met d'r kop in een zand. Maar dat duurt vast niet lang meer

            18-05-2015 (2).jpg


            De 3 skunks groeien goed. Zijn nu al zo'n 3,5cm hoog.
            Is het verstandig om nu steeds wat grond toe te voegen tot de lob blaadjes of is het beter om dat straks allemaal in 1x te doen?
            18-05-2015 (1).jpg
            Attached Files
            Life's a bitch and then you die.
            So fuck the world and lets get high.

            Comment


              #21
              Re: Wunkies eerste eigen kweek... So exiteddd<3

              Ok, ik heb ze tot de lobblaadjes ingestopt vanochtend en buiten gezet. Overal lees ik dat ik ze buiten moet laten staan! Dus dat heb ik gedaan bij de eerste 2 flinke buien van vandaag.
              Maar het gaat me toch echt iets te ver als het begint te hagelen.
              20150519_125932.jpg
              De bui is inmiddels overgetrokken dus nu gaan ze meteen weer naar buiten.

              Ik vind het maar een rare dag vandaag....
              Life's a bitch and then you die.
              So fuck the world and lets get high.

              Comment


                #22
                Re: Wunkies eerste eigen kweek... So exiteddd<3

                Ziet er lekker uit hoor Wunkie,

                Weet het niet helemaal zeker omdat ik zelf ook een noob kwekert ben maaar ik heb wel vaak gelezen dat je de potten tot aan de rand moet volstoppen met potgrond. Waarom ? Al sla je me dood, maar er is vast wel iemand die je dat kan vertellen .

                Succes ermee en ik blijf je denk ik wel volgen aangezien mijn plantjes net iets achter lopen op de jouwne.
                - Kweekverslag 2015

                Praten tegen je plant helpt!

                Comment


                  #23
                  Re: Wunkies eerste eigen kweek... So exiteddd<3

                  Tot de rand vol zetten doe je natuurlijk zodat de plant meer ruimte heeft om wortels te maken, echter moet je dit wel aan het begin doen.. als je het nu doet mik je aarde over je plant heen, niet zo slim dus

                  Comment


                    #24
                    Re: Wunkies eerste eigen kweek... So exiteddd<3

                    Haha inderdaad. Ik ga dat nu niet doen. Ik had juist wat ruimte over gelaten voor als ze zouden gaan strekken, dan heb ik nog ruimte om bij te vullen tot de lob blaadjes zodat ze niet omvallen. Dit ook zodat ik meer wortels krijg na het bij vullen zodat ze mee stevigheid hebben in de wind. We gaan voor een lekker stevige stam <3
                    Life's a bitch and then you die.
                    So fuck the world and lets get high.

                    Comment


                      #25
                      Re: Wunkies eerste eigen kweek... So exiteddd&lt;3

                      Aah.. dat klinkt slim.. Nu baal ik er van dat ik zat zelf niet heb gedaan haha, ik had vorig jaar volgens mij de tip gekregen om de potjes tot de rand te vullen maar het kan dus ook zo haha

                      Aan het einde van de week wordt het weer beter dus dat is mooi
                      - Kweekverslag 2015

                      Praten tegen je plant helpt!

                      Comment


                        #26
                        Re: Wunkies eerste eigen kweek... So exiteddd&lt;3

                        Jaa aan t weer zal t volgende week in ieder geval niet liggen!
                        En ik neem aan dat je ze nog wel een x overpot? Heb jij misschien een verslagje ik ben benieuwd
                        Bij de volgende overpotting kun je ze nog altijd tot de lob blaadjes ingraven. Word sowieso altijd aangeraden
                        Life's a bitch and then you die.
                        So fuck the world and lets get high.

                        Comment


                          #27
                          Re: Wunkies eerste eigen kweek... So exiteddd&lt;3

                          20-05-2015
                          Groeidag 6

                          Groeps feuuuteeeuuuuu
                          20-05-2015.jpg


                          En nog een fototje van de zonnebloemen die nu ruim een maand in de grond zitten en t de laatste 2 weken echt super goed doen!
                          Zonnebloemen 20-05-2015.jpg

                          Verder eigenlijk niet bijzonders te melden :p Maar ik kon t niet laten om foto's te maken.
                          Het is mooi om straks op het eind de progressie te kunnen zien
                          Life's a bitch and then you die.
                          So fuck the world and lets get high.

                          Comment


                            #28
                            Re: Wunkies eerste eigen kweek... So exiteddd&lt;3

                            leuk verslagje tot nu toe

                            Ik las dat je na het overpotten , de pot kan bijvullen tot de rand.
                            dit klopt , maar let dan wel goed op dat je je tam niet te diep in de aarde hebt.
                            Want dan heb je grote kans op stamrot , schimmels met alle gevolgen die erna volgen

                            Wat ik ook zie bij u 'baby's' is dat je water bij de stam doet. niet doen!
                            geef water rond de stam maar er niet tegen. de 'baby' stuwt al haar afvalstoffen naar boven via de stam.
                            hoe verder je water geeft van de stam , hoe meer je wortels op zoek moeten naar water en hoe groter ze worden.
                            overpotten doe je wanneer je de penwortel ziet aan de onderkant van je pot.
                            zorg dan als je zl overpotten dat je dame redelijk droog staat , zodat je het in 1 kluit eruit kan halen.

                            Grts Amazing

                            Comment


                              #29
                              Re: Wunkies eerste eigen kweek... So exiteddd&lt;3

                              Bedankt voor de tips amazing!
                              Ik was indd van plan niet dieper te gaan dan de lob blaadjes, dat moet goed gaan lijkt me?
                              Als ze nu niet meer verder strekken dan ga ik ze ook niet dieper zetten

                              Klopt! Ik weet dat dat niet de bedoeling is maar t is een beetje mis gegaan vandaag xD het meeste water zit wel langs de rand

                              En die tips voor t over potten, heel handig!
                              Ik moet dat nog even goed uitvogelen want de potten waar ik ze nu in heb zitten zijn vrij stevig. Niet over na gedacht van te voren.
                              Dus het word best lastig om ze er uit te krijgen. Las ergens dat je buiten de pot zachtjes moet knijpen om zo de kluit los te krijgen en dan de plant in je hand laten vallen. Bij het stammetje uiteraard.
                              Maar deze potten zijn nou niet echt 'in-knijp-baar' te noemen...
                              En om de potten kapot te maken vind ik ook sonde.
                              Wilde na het over potten gewoon leuke bloemetjes er in hebben voor op tafel ofzo...

                              Iemand tips hoe ik het kan doen? Kan moeilijk als een lomperik aan de plant gaan trekken...
                              Life's a bitch and then you die.
                              So fuck the world and lets get high.

                              Comment


                                #30
                                Re: Wunkies eerste eigen kweek... So exiteddd&lt;3

                                Oorspronkelijk geplaatst door wunkie View Post
                                Bedankt voor de tips amazing!
                                Ik was indd van plan niet dieper te gaan dan de lob blaadjes, dat moet goed gaan lijkt me?
                                Als ze nu niet meer verder strekken dan ga ik ze ook niet dieper zetten

                                Klopt! Ik weet dat dat niet de bedoeling is maar t is een beetje mis gegaan vandaag xD het meeste water zit wel langs de rand

                                En die tips voor t over potten, heel handig!
                                Ik moet dat nog even goed uitvogelen want de potten waar ik ze nu in heb zitten zijn vrij stevig. Niet over na gedacht van te voren.
                                Dus het word best lastig om ze er uit te krijgen. Las ergens dat je buiten de pot zachtjes moet knijpen om zo de kluit los te krijgen en dan de plant in je hand laten vallen. Bij het stammetje uiteraard.
                                Maar deze potten zijn nou niet echt 'in-knijp-baar' te noemen...
                                En om de potten kapot te maken vind ik ook sonde.
                                Wilde na het over potten gewoon leuke bloemetjes er in hebben voor op tafel ofzo...

                                Iemand tips hoe ik het kan doen? Kan moeilijk als een lomperik aan de plant gaan trekken...

                                Je zal idd als een lomperik aan de stam mogen trekken hahaha
                                maar dan ondersteboven. zo doe ik het en VELE anderen ook.




                                ik hou de stam tussen wijs en middelvinger.
                                met men handpalm op de aarde.
                                draai alles onderteboven. en ik til de pot omhoog.

                                Comment

                                Bezig...
                                X