Wunkie's Skunk Buiten Scrog! AutoWhite en Purple #1

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • xAlecia
    Son of the Bong
    MemberLucky Member
    • May 2010
    • 422

    #211
    Re: Wunkie's Skunk Buiten Scrog! AutoWhite en Purple #1

    Jaa indd Tsjonko, baal er enorm van...
    Ik weet dat ze de kleur verliezen op het eind. En dat vind ik ook helemaal niet erg...
    Maar de Purple zat dus nog niet op het eind! Ze bloeit nog niet eens. Ze is geen AF.
    Wat ze nu laat zien komt echt door de zeep met spiritus... Helaas
    Op de nieuwe scheuten zitten ook wat schade aan de rand...
    Ik laat haar wel gewoon staan, ik ga er van uit dat de wortels het nog gewoon doen en dat ze prima nog kan groeien.
    Ik weet haast wel zeker dat de beestjes nu dood zijn, dus...
    We zullen zien...

    Heel veel plezier op vakantie man!

    Love,
    Wunkie
    Life's a bitch and then you die.
    So fuck the world and lets get high.

    Comment

    • De Witte
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Dec 2013
      • 2133

      #212
      Re: Wunkie's Skunk Buiten Scrog! AutoWhite en Purple #1

      Geef mij die koekjes maar,

      melk niet vergeten hé
      Handen in de lucht en groeten aan je tante...

      Comment

      • xAlecia
        Son of the Bong
        MemberLucky Member
        • May 2010
        • 422

        #213
        Re: Wunkie's Skunk Buiten Scrog! AutoWhite en Purple #1

        Hahah de witte, ze zijn een beetje dun uitgelopen lelijk en vies!
        Maar je mag ze hebben...
        *Alsjeblieft!*

        Love,
        Wunkie
        Life's a bitch and then you die.
        So fuck the world and lets get high.

        Comment

        • FlintStoned
          Banned
          • Oct 2012
          • 5580

          #214
          Re: Wunkie's Skunk Buiten Scrog! AutoWhite en Purple #1

          Verder heb ik vast weckpotten gekocht net.
          Ik kreeg van iemand de tip om bij de action van die snoeppotten te halen. Die je ziet hier op de foto, links, is de enige die ik kon vinden. Weet niet zeker of dat ook goed is. Want er zit dus niet zo'n haak aan.
          Voor de zekerheid heb ik bij de Jumbo zo'n kant en klare mix voor koekjes gekocht. Deze weckpot lijkt mij beter... Wat denken jullie?
          IMG_1730[1].jpg
          Beide potten zijn prima te gebruiken.

          Heb je een foto van die spiritus+zeep verbranding¿
          Het normale recept is: een mespunt (20 gram) bruine of groene zeep (geen synthetische zeep) + 20 milliliter spiritus op 1 liter lauw water. Hiermee kun je normaal gezien veilig spuiten. Niet in de volle zon spuiten maar in de ochtend of tegen de avond.

          Het worst een heuse leerkweek maar das niet zoon ramp. Eenmaal gemaakte fouten herken je een volgend maal direct. Moet niet opgeven weed is onkruid.

          Comment

          • Stemma
            Exquisite Grower
            420 Member
            • Mar 2014
            • 7415

            #215
            Re: Wunkie's Skunk Buiten Scrog! AutoWhite en Purple #1

            Ja Wunkie, ik zie ook graag een foto en het recept wat je hebt gebruikt .
            Al is het maar als waarschuwing voor de anderen .

            Wel klote allemaal, het is een dooddoener, maar van je fouten leer je
            Stemma doet het forum, stout 2017

            Stemma doet stout (2016)
            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

            Comment

            • xAlecia
              Son of the Bong
              MemberLucky Member
              • May 2010
              • 422

              #216
              Re: Wunkie's Skunk Buiten Scrog! AutoWhite en Purple #1

              Thnx voor jullie opbeurende reacties. Dat doet me goed

              Ik heb zo'n spuit ding van de Action voor onkruid te bestrijden en zo. Die is 2 liter.
              De verhouding was:
              - Spiritus: 1 Mississippi, 2 Mississippi, 3 Missi
              - Zeep was: het zelfde, maar dat gat is natuurlijk kleiner. Het was trouwens gewoon de groene Dreft.

              Zoals je ziet dus gewoon lui stom en domme natte vinger werk... Ik dacht alleen maar:
              Stik, Sterf, Verrot, Verteer.
              Lazer op en donder neer.
              Van in mootjes,
              voor mijn pootjes.
              Val in drietjes,
              voor mijn knietjes.
              Krijg de koude kippen koorst.
              Waterpokken enzovoorts.
              Neem een taxi naar de hel.
              Het allerslechtste en vaarwel...


              En dan is dit dus het resultaat...

              3-8-2015 (12).jpg
              3-8-2015 (9).jpg
              3-8-2015 (6).jpg

              Love,
              Wunkie.
              Life's a bitch and then you die.
              So fuck the world and lets get high.

              Comment

              • GnB
                Advanced Stoner
                Member
                • Jun 2015
                • 58

                #217
                Re: Wunkie's Skunk Buiten Scrog! AutoWhite en Purple #1

                Het is jammer, dom, kut en kloten,
                Maar je plantje redt zich wel.
                Van je dusverre zorg heeft ze zichtbaar genoten,
                Je plantje hersteld weer snel.

                Wees niet bang Wunkie, het komt gauw goed.
                Pas alleen een beetje op, dat je het niet weer doet...


                Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                Wees een beetje lief voor elkaar.

                Comment

                • QnQ
                  Godlike Grower
                  Lucky Member
                  • Sep 2010
                  • 26093

                  #218
                  Re: Wunkie's Skunk Buiten Scrog! AutoWhite en Purple #1

                  Hopelijk is de spint (want dat was het natuurlijk) nu wel weg.
                  Plantje moet nog minstens twee maanden dus tijd genoeg om er weer bovenop te komen, laat ze maar lekker nat regenen.
                  Wel positief dat je dit geleerd hebt, dit ga je nooit meer zo doen waarschijnlijk
                  Succes !
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment

                  • tsjonko
                    Elite Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Jul 2013
                    • 147

                    #219
                    Re: Wunkie's Skunk Buiten Scrog! AutoWhite en Purple #1

                    Oooh je hebt maar een klein beetje beschadiging. Het is een wietplant eah. Die dingen zijn ontzettend taai. Zou me nergens druk om maken

                    Verstuurd vanaf mijn SM-G386F met Tapatalk
                    - Kweekverslag 2015

                    Praten tegen je plant helpt!

                    Comment

                    • belladonna
                      Guru of all Growers
                      Lucky Member
                      • Aug 2008
                      • 10674

                      #220
                      Re: Wunkie's Skunk Buiten Scrog! AutoWhite en Purple #1

                      O wat jammer je moet niet vergeten dat je buiten kweek en dat niet alles schadelijk is voor je plant
                      Ik had ook va die gaatjes en plekjes op mijn bladeren maar ik doe er niks aan zie het gewoon als de natuur.
                      Maar die plekke zullen niet weg gaan maar je plant zal het wel over leven hoor
                      hoe is het met je scrogplant?
                      God was never on your side..

                      Comment

                      • Stemma
                        Exquisite Grower
                        420 Member
                        • Mar 2014
                        • 7415

                        #221
                        Re: Wunkie's Skunk Buiten Scrog! AutoWhite en Purple #1

                        Ik vind de schade ook wel meevallen, ik dacht dat alleen de stam nog overeind stond
                        Maar ik snap dat je behoorlijk bent geschrokken.

                        Buiten eten beestjes elkaar meestal op. In een tent binnen zijn er geen natuurlijke vijanden, daarom zijn beestjes in een tent echt kut.
                        Stemma doet het forum, stout 2017

                        Stemma doet stout (2016)
                        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                        Comment

                        • xAlecia
                          Son of the Bong
                          MemberLucky Member
                          • May 2010
                          • 422

                          #222
                          Re: Wunkie's Skunk Buiten Scrog! AutoWhite en Purple #1

                          Bedankt Jongens!
                          En dames

                          Aan jullie hulp heb ik echt veel. Echt super!

                          Het is inderdaad een harde les.
                          Note to self: Beter lezen en nauwkeuriger werken de volgende keer...


                          Bella, met de Skunk in de scrog gaat t goed. Na de voeding gisteren en de regen vandaag hangt ze niet meer zo erg. Hopenlijk staat ze er morgen met de zon weer helemaal fier bij!

                          Stemma, nou geschrokken ben ik zeker. Kon haast wel janken joh toen ik gisteren ochtend wakker werd... Voelde me zo lullig. T is toch je kindje he!
                          Maar ach, alle kinderen worden sterk als ze in het verleden veel stress gehad hebben hihi.

                          En de Witte, hebben de koekjes gesmaakt?

                          Morgen zal ik in de zon weer eens even een paar mooie fototjes maken en in een duidelijke update neerzetten met groeidagen enzo erbij.
                          Dat mag wel weer een keer na een volle pagina zonder echte update ghehe

                          Love,
                          Wunkie.
                          Life's a bitch and then you die.
                          So fuck the world and lets get high.

                          Comment

                          • FlintStoned
                            Banned
                            • Oct 2012
                            • 5580

                            #223
                            Re: Wunkie's Skunk Buiten Scrog! AutoWhite en Purple #1

                            Het was trouwens gewoon de groene Dreft.
                            Beter had je een natuurlijke zeep gebruikt zoals bruine of groene zeep van driehoek, tricel of elk ander merk. Verder is een maatbekertje toch echt wel nauwkeuriger dan de goed gemikte guts, ghehe.

                            De bruine vlekken herstellen niet meer maar de plant is zoals de rest ook al meld zeker niet verloren.

                            Comment

                            • xAlecia
                              Son of the Bong
                              MemberLucky Member
                              • May 2010
                              • 422

                              #224
                              Re: Wunkie's Skunk Buiten Scrog! AutoWhite en Purple #1

                              Bedankt voor nogmaals een bevestiging
                              Iemand in mijn directe omgeving zei dat dreft wel prima was.
                              Zij is een volwassen dame met een prachtige tuin vol bloemen, fruit en groenten.
                              Maar over verhoudingen hebben we het nooit gehad... In mijn geval had ik het over 'tomaten' maar alsnog zou dat hetzelfde moeten gelden.

                              Jullie hebben het over milliliters op een liter water.
                              Terwijl ik toch zeker 10% spiritus had in mijn mengsel...
                              Heel dom.

                              Indd, heel goed opslaan op mijn hardeschijf in mijn hoofd en door.
                              Wie weet word ze nog prachtig in de bloei...!

                              Love,
                              Wunkie
                              Life's a bitch and then you die.
                              So fuck the world and lets get high.

                              Comment

                              • luhoe
                                Big Bongmaster
                                MemberLucky Member
                                • Apr 2009
                                • 375

                                #225
                                Re: Wunkie's Skunk Buiten Scrog! AutoWhite en Purple #1

                                10% spiritus is niet zo`n ramp, volgende keer wel natuurlijke groene zeep ipv dreft Waarschijnlijk komen de beestjes ook nog wel een keer terug. Dan gewoon weer opnieuw met dat spiritus/zeep-mengsel onderspuiten, beetje zo zien te timen dan de laatste keer spiritus ongeveer 2 weken voor het knippen zit.
                                Autoflowers 2016

                                Comment

                                Bezig...