Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweekverslag, 2016 drie maal is scheepsrecht ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Re: Kweekverslag, 2016 drie maal is scheepsrecht ?

    Precies, de tweede early skunk is een week of twee na de eerste gaan bloeien en de pistels van deze zijn ook nog allemaal wit. De amnesia staan duidelijk helemaal nog niet in bloei.
    Voor die 3 planten heb ik de microscoop nog niet nodig.

    Toch leuk om het verschil tussen de amnesia en de vroeg bloeiers te zien.

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    Ik heb maar even batterijen besteld, zouden morgen binnen moeten zijn. Zonder dat led licht zie je niks met de microscoop.

    Dit microscoopje via deze site gekocht. Prima ding, en met de batterijen heb ik dus toch twee jaar gedaan.

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    Even twee nieuwe foto's
    Langst bloeiende early skunk
    DSCF0002.jpg

    En de tweede.
    DSCF0003.jpg
    Last edited by Gps; 24 August 2016, 16:57.
    Lets not criticize but legalize

    Comment


      #77
      Re: Kweekverslag, 2016 drie maal is scheepsrecht ?

      Als ik dat zo zie moet ik volgend jaar ook maar eens die early skunk halen! Ziet er lekker uit joh!
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


        #78
        Re: Kweekverslag, 2016 drie maal is scheepsrecht ?

        Bedankt, Ik ben nog even benieuwd hoe schimmel bestendig de early skunk zijn.

        Dat het mis ging met die ene (meeldauw) zegt nog niet zo veel. Ik weet dat ik fouten gemaakt heb, daarom liep deze plant ook achter op de andere twee.
        Lets not criticize but legalize

        Comment


          #79
          Re: Kweekverslag, 2016 drie maal is scheepsrecht ?

          Ik ben voorlopig helemaal blij. Ik zie geen meeldauw op de andere planten.

          Omdat de potten volgens mij toch echt bijna droog stonden, maar even wat water in de potten gemikt.

          Het zal niemand verbazen dat ze momenteel nog al wat water gebruiken. Ik had gisteravond nog water gegeven.
          Los van wat de plant drinkt verdampt er natuurlijk ook veel water met dit weer.

          Amsterdam 30 - 31 graden.

          Verder alle planten ongeveer een meter opgeschoven, zodat ze nu meer in de zon staan.

          Hopelijk krijg ik geen spijt van dat water geven in de zon, maar ik ben 90% zeker dat de planten waren gaan hangen als ik geen water gaf.
          Bij de amnesia had ik al sterk het idee dat de plant water wilde.

          Net maar even google gebruikt. Het lijkt er op dat het onzin is dat je de planten geen water mag geven in de zon.
          Let wel ik heb het over water op de aarde, niet over de plant natspuiten.
          Lets not criticize but legalize

          Comment


            #80
            Re: Kweekverslag, 2016 drie maal is scheepsrecht ?

            Heb ik net ook gedaan en eentje niet.. Was wel nodig
            image.jpg image.jpg

            Na een uurtje stonden de bladeren weer omhoog..
            2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
            2016 - Greyvol's buitenkweek
            2017 - Santa Maria van Space Cees

            Comment


              #81
              Re: Kweekverslag, 2016 drie maal is scheepsrecht ?

              Ik geef me tomaten en me aarbeien altijd gewoon water om 4 of 5 uur in de middag als ik thuis kom ! Hier nu 32C

              idd wel gewoon op de aarde ! en gaat gewoon goed !

              MAAAAAAR GOED BEZIG G
              sigpic
              LED there be light

              Comment


                #82
                Re: Kweekverslag, 2016 drie maal is scheepsrecht ?

                Bedankt allebei, ik werd al even nerveus van iemand die beweerde dat het kwaad kon.

                Planten zien er echter prima uit, en de grond is bovenop al weer bijna droog. Strak dus misschien weer wat water geven. ( even voelen hoe zwaar de potten zijn)
                Lets not criticize but legalize

                Comment


                  #83
                  Re: Kweekverslag, 2016 drie maal is scheepsrecht ?

                  zolang je ze niet verzuipt of probeert een zwem diploma te laten halen = ALL GOOD


                  komt goed !~master
                  sigpic
                  LED there be light

                  Comment


                    #84
                    Re: Kweekverslag, 2016 drie maal is scheepsrecht ?

                    Dat gaat dit jaar al veel beter als de twee vorige jaren. Toen gaf ik veel te veel water.
                    Lets not criticize but legalize

                    Comment


                      #85
                      Re: Kweekverslag, 2016 drie maal is scheepsrecht ?

                      Ik denk dat we dat allemaal wel gedaan hebben of zelfs nog steeds doen

                      Comment


                        #86
                        Re: Kweekverslag, 2016 drie maal is scheepsrecht ?

                        Precies, als je net begint denk je dat de plant sneller groeit als je meer water geeft, en je bent bang om te weinig te geven.
                        Lets not criticize but legalize

                        Comment


                          #87
                          Re: Kweekverslag, 2016 drie maal is scheepsrecht ?

                          Vandaag nog gedaan! haha,,

                          Het is warm en ik ben er twee dagen niet, lang leve kokos.. Hoop ik!
                          Probeer je eens in te leven in het plantje!

                          - THC - Enjoy Events - The Sativa Joint -

                          Comment


                            #88
                            Re: Kweekverslag, 2016 drie maal is scheepsrecht ?

                            Ik geef ze liever 2 a 3 keer een halve liter in de loop van de dag
                            dan in 1 keer teveel al heb ik nog moeite met hoeveel te geven
                            potten blijven zwaar voelen en plant gaat toch hangen na een paar uur zon

                            Comment


                              #89
                              Re: Kweekverslag, 2016 drie maal is scheepsrecht ?

                              Een super mooi kweekverslag leest leuk en leer er veel uit .. Bedankt

                              Comment


                                #90
                                Re: Kweekverslag, 2016 drie maal is scheepsrecht ?

                                Oorspronkelijk geplaatst door Blowa View Post
                                Vandaag nog gedaan! haha,,

                                Het is warm en ik ben er twee dagen niet, lang leve kokos.. Hoop ik!
                                Met kokos gaat dat denk ik wel goed. Dan is het geen probleem om zoveel water te geven dat het aan de onderkant uit komt.

                                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                                Oorspronkelijk geplaatst door Haze smoker View Post
                                Ik geef ze liever 2 a 3 keer een halve liter in de loop van de dag
                                dan in 1 keer teveel al heb ik nog moeite met hoeveel te geven
                                potten blijven zwaar voelen en plant gaat toch hangen na een paar uur zon
                                Dat is eigenlijk beter, regelmatig water geven, en ik heb precies het zelfde gehad.
                                Pot was nog niet licht, dus er zou nog water in de aarde moeten zitten. Toch ging de plant hangen.
                                ik vraag me af of dit met de wortel ontwikkeling te maken heeft.

                                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                                Oorspronkelijk geplaatst door Happystoner View Post
                                Een super mooi kweekverslag leest leuk en leer er veel uit .. Bedankt
                                Dank je wel, en ik heb het meeste van wat ik weet op dit forum geleerd.

                                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                                Update:

                                Batterijen zijn binnen dus ik ga direct nog even met de microscoop aan de gang.
                                Ik word toch wel bijna gek als ik die top van die oudste early skunk zie. Dan zie je toch dat de planten een Nederlandse hitte golf prima vinden.
                                Ik zelf vond het vannacht wat minder prima.

                                Eerste 4 foto' s oudste early skunk
                                Vierde foto het stuk onder de hoofdtop.

                                Vijfde foto de tweede early skunk.
                                Zesde en zevende foto de amnesia
                                Laatste foto overzicht.


                                DSCF0001.jpgDSCF0014.jpgDSCF0010.jpgDSCF0013.jpgDSCF0003.jpgDSCF0007.jpgDSCF0008.jpgDSCF0018.jpg.

                                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                                Verslag van het kijken met de microscoop. ( Ik kan daar geen foto's van maken )
                                Ik heb natuurlijk alleen gekeken naar de plant die al flink wat bruine pistels heeft.

                                Als ik alleen naar de hoofdtop kijk boven op de plant, dan denk ik dat ik al zou kunnen oogsten. Ik zie namelijk al een paar amber.

                                ( Misschien moet ik zeggen beginnend amber )

                                Kijk ik naar bloemen lager op de plant, dan denk ik dat ik toch eigenlijk alleen maar milkey trichomen zie.

                                Tijd om nog gekker en ongeduldiger te worden als ik normaal al ben.

                                De plant is al verder als ik dacht. Ik had niet verwacht dat bij de lagere bloemen de trichromen al milkey zouden zijn.
                                Last edited by Gps; 26 August 2016, 18:14.
                                Lets not criticize but legalize

                                Comment

                                Bezig...
                                X