Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Greyvol's buitenkweek 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Re: Greyvol's buitenkweek 2016

    Leuk dat kikkerperspectief. Mooi fotowerk mevrouw greyvol.
    Last edited by FlintStoned; 5 May 2016, 18:52.

    Comment


      #62
      Re: Greyvol's buitenkweek 2016

      Ghihi altijd leuk om even door te geven,
      Thanx Flintstoned
      2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
      2016 - Greyvol's buitenkweek
      2017 - Santa Maria van Space Cees

      Comment


        #63
        Re: Greyvol's buitenkweek 2016

        Hahaha ook voor het eerst, stuifmeel opvangen. Geinig werkje, met sate stokje tegen die ballen tikken. Aiiiiii
        Het meeste gaat ernaast maar een stoflaagje stuifmeel is volgends mij wel voldoende.

        image.jpg image.jpg image.jpg
        2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
        2016 - Greyvol's buitenkweek
        2017 - Santa Maria van Space Cees

        Comment


          #64
          Re: Greyvol's buitenkweek 2016

          Oorspronkelijk geplaatst door Greyvol View Post
          Hahaha ook voor het eerst, stuifmeel opvangen. Geinig werkje, met sate stokje tegen die ballen tikken. Aiiiiii
          Het meeste gaat ernaast maar een stoflaagje stuifmeel is volgends mij wel voldoende.

          [ATTACH=CONFIG]293172[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]293170[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]293171[/ATTACH]

          Het gaat pro vormen aannemen nu met zelf stuifmeel opvangen !

          goed bezig master
          sigpic
          LED there be light

          Comment


            #65
            Re: Greyvol's buitenkweek 2016

            Het groeit goed zo!
            Lekker vol haha
            Tulpen staan er ook mooi bij
            Groene vingers

            Comment


              #66
              Re: Greyvol's buitenkweek 2016

              Goed bezig Grey. Stuifmeel melken, verduisteren. Wat wil je met het stuifmeel gaan doen? een aantal topjes bestuiven?

              Comment


                #67
                Re: Greyvol's buitenkweek 2016

                Thanx! Flintstoned
                Eindelijk fotorolletje gevonden

                Denk aan de onderkant wat ga kwasten (bewaar het in de koelkast), heb nu alles wel bestoven denk ik. Was net een spinnetje aan het verhuizen, beestje loopt al twee dagen achter me aan. Sinds ik hem uit de zak van de tuinkussens heb gegooid. Toen zat ie in de bbq, daarna in de zak met kooltjes. En mijn vriendin heeft hem ook nog gespot. Heb zelfs een hotelletje voor hem gebouwd, maar zag hem niet meer. Stond ie net voor de deur te wachtten ghehehe

                Meteen maar op zijn plek gezet en keek in de kas, zie ik daar een bij op de mannetjes plant. Gaaaf, kat ligt er naast te meuren hahaha. Als of het zo had moeten zijn
                image.jpg image.jpg
                image.jpg image.jpg
                Last edited by Greyvol; 6 May 2016, 18:14.
                2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                2016 - Greyvol's buitenkweek
                2017 - Santa Maria van Space Cees

                Comment


                  #68
                  Re: Greyvol's buitenkweek 2016

                  Das een schorsmarpissa (springspin). Die maken geen webben maar jagen op hun prooi.

                  Comment


                    #69
                    Re: Greyvol's buitenkweek 2016

                    Leuk topic Grey, heerlijk weglezen en leuke plaatjes kijken!
                    Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


                    Comment


                      #70
                      Re: Greyvol's buitenkweek 2016

                      Thanx Michevan!
                      2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                      2016 - Greyvol's buitenkweek
                      2017 - Santa Maria van Space Cees

                      Comment


                        #71
                        Re: Greyvol's buitenkweek 2016

                        Lantaarnpaal geeft best veel licht, parasol nu zelfs in de avond maar uitgeklapt.
                        image.jpg image.jpg

                        Gisteren dus al het verduisteren vergeten, hahaha een dag gelukt en de volgende dag lag die Greyvol te meuren op de bank en rond een uurtje of negen, oja slaapmutsje hahaha

                        Had mezelf helemaal vol lopen douwen met vanalles en nog wat en ging knockout. Die oude grey moet nog wel een beetje opletten met overeten, twee oogjes en maar 1 slappe maag. Gaat dus heel goed en kauwen gaat wat beter, tuurlijk dat dropje proberen, maar dat is nog te heftig en lukt nog niet. Kilo's vliegen eraan en dat maak ik zelden mee. Heerlijk weer en dat helpt ook, alles groen en leeft!

                        Niet alles positief, maar met mijn lijf gaat het fuckin goed! Mentaal flinke crash gehad en zat te brullen als een klein kind. De tering zeg, wilde er eerst niets over kwijt. Maar merk dat dat van me af schrijven en weer opnieuw lees, het een mooi plekje krijgt. Met mijn maatje een goed heeeel lang gesprek gehad en oude verhalen van mezelf gelezen die ik voor de revalidatie arts had geschreven. Toen knapte er iets en kon ik de tranen niet binnen houden, wat een ellende allemaal.

                        Veranderd niks aan het verhaal maar het is nog niet klaar. Het is slechts een half verhaal, een halve droom, en dat geeft me energie. (Song tekst van Prince The ladder)

                        Het heeft zo moeten zijn, rare uitdrukking. Geloof ook niet in God. Geluk moet je zelf maken! En als iedereen van die brug springt, waarom zou ik in mijn eentje blijven staan???

                        Merk dat ik nogal dwars ben en vaak boos, zo voel ik dat niet maar lees dat wel terug in mijn verhaaltjes. Kan/kon me ontzettend opwinden over iets of niets. Weet wel hoe het moet maar doet het nog niet goed. Frustraties over dingen die je niet in de hand hebt. En wat niet meer is.

                        Lekker muziekje aan en wat typen, fouten verbeteren. Wat aanpassen, hahaha ertussen. Hou helemaal niet van drama, dus probeer het wat luchtig te houden. Maak al sinds ik heel klein ben mental screenshots. Een happy place! Zodat als ik me kut voel ik terug kan denken aan die tijd. En de laatste tijd ben ik dat weer meer aan het doen.

                        Pluk de dag of we gaan toch allemaal dood heb ik meer vrede mee met onze geleende tijd. Ai is doorgebroken en ik zou zweren dat ik een skynet busje zou rijden vandeweek hahahaha


                        Krijg me banaan niet open

                        Stel je eigen nou zo niet aan, altijd maar ik, ik en ik

                        Ga naar buiten man! Jankerd!

                        In mijn hoofd ben ik nuchter (denkt ie) maar mijn lijf staat in paniek modus maar is niet nuchter, weet dat ik rustig moet blijven anders kets ik die soep er mee uit! En overgeven doen we niet meer aan, kutwoord ook waarom is alles zo dubbel? Ik geef me niet over! Godverdomme!

                        Op die ene schouder zit die gast van full metal jacket en aan de andere kant zit truus van flying high.
                        image.jpg
                        Last edited by Greyvol; 8 May 2016, 10:20.
                        2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                        2016 - Greyvol's buitenkweek
                        2017 - Santa Maria van Space Cees

                        Comment


                          #72
                          Re: Greyvol's buitenkweek 2016

                          Heel herkenbaar Greyvol fijn dat je het van je af kan schrijven en het zo een plaatsje kan geven
                          Ergste is vaak als je thuis zit met lichamelijke klachten dat de mentale problemen ook vanzelf komen en dan ook de ergernissen .
                          Ik ben ook vaak thuis en kan me ook irriteren aan mijn gelovige narcistische buurman om van alles en nog wat , vaak helpt een jontje hier goed tegen.

                          Voor het verduisteren heb ik een wekkertje staan op mijn telefoon stipt 8.00 open en 20.00 dicht
                          Op die tijd (avond )moet ik ook mijn cholesterol pil innemen dus is mooi op elkaar afgestemd beide mag ik niet vergeten
                          Achteraf gezien had ik het beter een uurtje later moeten doen ivm er met warme dagen er nog veel warmte in de kas hangt

                          Comment


                            #73
                            Re: Greyvol's buitenkweek 2016

                            https://www.google.nl/search?q=casto...w=1173&bih=788

                            Comment


                              #74
                              Re: Greyvol's buitenkweek 2016

                              Thanx Flint, castor bean plant, wel erg giftig heb ik begrepen

                              Mijn vriendin dacht deze, die roept al langer dat het bomen zijn. En dat ze gewoon aan zijn komen waaien in het potje
                              image.jpg
                              mag zowiezo wel in een groter potje dan ghehehe
                              Of het nou bomen of bonen zijn
                              image.jpg image.jpg image.jpg
                              Last edited by Greyvol; 8 May 2016, 21:58. Reden: Extra portie stuifmeel melken
                              2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                              2016 - Greyvol's buitenkweek
                              2017 - Santa Maria van Space Cees

                              Comment


                                #75
                                Re: Greyvol's buitenkweek 2016

                                Dat het gewoon een ahorn is zou ook goed kunnen. Blad lijkt daar idd ook sterk op.

                                Comment

                                Bezig...
                                X