Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nonsense Hobby Kas / Serre / Tuin RQS & Spliff 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Nonsense Hobby Kas / Serre / Tuin RQS & Spliff 2016

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal

    Als eerste wens ik iedereen een voorspoedig kweekjaar toe .

    Het wordt langzaam weer voorjaar en we kunnen eerdaags weer onze plantjes buiten kweken
    In Mijn Tuintje 2015 kan je lezen dat ik altijd verduister om de planten in bloei te zetten en zo meerdere keren te oogsten
    Ook ben ik in dit topic gestart met het kiemen van zaden van RQS Critical de zaden waren boven op 4-1-2016 deze planten staan op 20-4 uur en zullen straks in de kas komen te staan






    Op 7-1-2016 Splif zaden in de week gezet de soortjes Reg Top44, AK ,Master Kush op 9-3-2016 waren de AK en 1 master kush gekiemd deze in een potje gezet even geduld voor de rest

    Voor dat ik aan de slag kan is er nog wat werk te verzetten !!

    Dit jaar wil ik 2 kassen aan elkaar zetten en de kas verhogen door 3 lagen stenen te metselen met luchtgaten ivm de vochtigheid snacht in de kas .
    De grond in de kas verhoogd en zand erin gestort om wateroverlast te voorkomen Op het zand plastic gelegd tegen het vocht uit de grond en begonnen met betegelen


    .20160302_094109.jpg. 20160306_182759.jpg




    Later weer meer
    Attached Files
    Last edited by Nonsense; 10 March 2016, 21:57.

    #2
    Re: Nonsense Hobby Kas / Serre / Tuin RQS & Spliff 2016

    tering de eerste die het buiten goed aanpakt hier koepelkastje is iets warmer zou je eerder kunnen beginnen,kost wel wat euro,s
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

    Comment


      #3
      s-l225.jpg

      Comment


        #4
        Re: Nonsense Hobby Kas / Serre / Tuin RQS & Spliff 2016

        moie kasjes , interessant project, wiet voor tijden in aankomst
        tussenstuk open tussen beide kasten?
        veel knutselplezier toegewenst

        Comment


          #5
          Re: Nonsense Hobby Kas / Serre / Tuin RQS & Spliff 2016

          Mooi zeg' kijk graag mee
          Klus ze!
          2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
          2016 - Greyvol's buitenkweek
          2017 - Santa Maria van Space Cees

          Comment


            #6
            Re: Nonsense Hobby Kas / Serre / Tuin RQS & Spliff 2016

            Goedemorgen Greyvol en B2N. Ik wil een lange kas maken dus het tussenstuk moet er tussenuit

            Alleen heb ik dit nodig voor de opbouw en stevigheid dus moet het later aanpassen als alles vast zit .

            Comment


              #7
              Re: Nonsense Hobby Kas / Serre / Tuin RQS & Spliff 2016

              Ben benieuwd, ik volg

              Comment


                #8
                Re: Nonsense Hobby Kas / Serre / Tuin RQS & Spliff 2016

                Wat een ontzettend gaaf project! Ik hou 'm in de gaten. Veel plezier en succes!!

                Love,
                Wunkie
                Life's a bitch and then you die.
                So fuck the world and lets get high.

                Comment


                  #9
                  Re: Nonsense Hobby Kas / Serre / Tuin RQS & Spliff 2016

                  Oho ik ga je volgen en wat staat er naast de kast in de grond aardappelen? en heb jij een aardbei Paal? Maak me gekkkkkk
                  God was never on your side..

                  Comment


                    #10
                    Re: Nonsense Hobby Kas / Serre / Tuin RQS & Spliff 2016

                    Ik plof hier ook neer. Ben namelijk zelf ook van plan een kast te plaatsen dus deze is even mooi meegenomen.

                    Thugz
                    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                    Comment


                      #11
                      Re: Nonsense Hobby Kas / Serre / Tuin RQS & Spliff 2016

                      Bedankt wunkie en Belladonna thugs en hypno

                      @Belladonna naast de kas zouden nog 3 soorten aardbeien moeten staan alleen denk ik dat door het vele lopen dat niet echt meer zichtbaar is
                      Er staan 2 aardbeien palen en 1aardbeien pallet gemaakt van de binnenkant van een oud kweektonnetje van vroeger


                      Weet niet meer precies maar dacht dat er framboos aardbeien en witte aardbeien en gewone in staan
                      Ze hangen er een beetje slapjes bij op het moment dat komt straks wel goed als het weer warmer word en ze de restjes voeding krijgen

                      Comment


                        #12

                        Comment


                          #13
                          Re: Nonsense Hobby Kas / Serre / Tuin RQS & Spliff 2016

                          Hoi B2N

                          Het snoeiwerk aan de frambozen moet ik ook nog doen alleen zo veel te doen de tuin is best groot en ben met tien dingen tegelijk bezig zoals je wel ziet aan de puinhoop
                          De kleine boompjes op de voorgrond zijn kruisbessen ,de frambozen staan ergens van achter in de tuin denk verwarring met de framboos-aardbei die ik eerder noemde


                          De kassen aan elkaar zetten doe ik dmv een aluminium strip van 6 cm breed hoekjes netjes vouwen en vastzetten met zelf borende plaatschroefjes tenminste zo heb ik het nu in me hoofd
                          Die extra laag stenen heb ik inderdaad over gedacht alleen dan komt mijn kas meer in het zicht dit is eigenlijk beetje de grens kwa hoogte

                          Attached Files

                          Comment


                            #14
                            Re: Nonsense Hobby Kas / Serre / Tuin RQS & Spliff 2016

                            Lekker bezig ouwe speciehamster.
                            Maar waarom niet gelijk doorstoten voor n 10+ een een glazen kas op die mooie fundering?

                            2016-03-12-09-00-58-1865112234.jpeg voor als je nog m2 over hebt..
                            Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                            Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                            Comment


                              #15
                              Re: Nonsense Hobby Kas / Serre / Tuin RQS & Spliff 2016

                              Morguh i love it leuk iglo tentje die zal vast nog wel ergens passen met 275 m2 tuin , denk alleen dat de vrouw een beetje gek word

                              Met meer lagen erop kijk je zo vanaf de dijk in me kas en das niet de bedoeling.
                              Last edited by Nonsense; 12 March 2016, 09:16. Reden: Enters

                              Comment

                              Bezig...
                              X