Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nonsense Hobby Kas / Serre / Tuin RQS & Spliff 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Nonsense Hobby Kas / Serre / Tuin RQS & Spliff 2016

    @ergonout en @Greyvol dat hangen werkt ,ik hang regelmatig aan de deurpost dan wel niet ondersteboven
    Even hangen bij last verminderd de pijn behoorlijk zijn die apparaten niet gewoon te koop ergens of te leen bij een zorg winkel ?

    Hallo allemaal ik ben weer van de partij wel nuchter maar dat moet maar voorlopig.
    ik ben inmiddels twee weken gestopt met blowen en dat ging niet zonder slag of stoot.
    ben niet van plan me hele leven te stoppen alleen me rookgedrag zal moeten verranderen maximaal drie tot vier joints per dag is meer dan genoeg .

    Heb nu medicijnen om men rustig te houden (wellbutrin) gelukkig geen bijwerkingen waardoor ik het langer vol kan houden ze te slikken liefst wil ik er wel zo snel mogelijk vannaf het blijft troep al die pillen
    En aangezien ik nog diazepam slik snachts en soms tramadol overdag ben ik net zo een pillendoos geworden

    Vorige week naar de pijnkliniek geweest en heb weer een spuit in me rug gehad
    gehad
    Hoop dat het effect snel merkbaar is zodat ik ook kan stoppen met de diazepam en tramadol voor de pijn

    Ik had vroeger een geweldige hobby lekker waterscooteren en gek doen
    helaas door de omstandigheden heb ik maar besloten dat deze het veld moet ruimen
    Ze staat al vijf jaar in de schuur en ik zal er waarschijnlijk nooit meer op kunnen varen
    kenteken heb ik wel ffe weggepoetst
    Van de week is een beurtje geven het is al een oud beestje ,hopen dat ze het nog doet en ik er iemand anders gelukkig mee kan maken




    UPDATE 21-7-2016

    De Critical stekken heb ik maandag omgehakt omdat ook hier bananen in kwamen gelukkig heb ik deze wel ver kunnen afbloeien en zo te zien aan het wortelblok werkt een emmer met gaatjes ook goed als airpot




    Wou het risico niet lopen omdat de powerflowers al voorbloei vertoonde en deze straks bij een geknapt bannaantje helemaal in het zaad zouden zitten.
    De PowerFlower planten staan op 12/12 vannaf 4-7 en groeien als een malle en zullen straks nog wel wat geknakt moeten worden zodat ze niet tegen het plastic aangroeien en dan gaan zweten en rotten



    De twee white superskunk stekken heb ik ook naar de bloeikant geschoven al weet ik niet meer welke dag ik dat gedaan heb dat was ergens vorige week
    Een skunk vertoont veel schade aan de bladeren net of er een beest in de kroon heeft gezeten en de jonge bladeren heeft geperforeerd
    Heb daarom de planten nog een neemolie behandeling gegeven , de neemolie heb ik gemaakt met een staafmixer wat veel beter gaat als roeren of schudden ik kreeg een mooie egale vloeistof
    Er zijn inmiddels behoorlijk wat zaadjes uitgekomen van de Critical x Double Fun ze groeien mooi zonder al teveel strek de bananen factor blijft wel een risico natuurlijk.
    Het plantje met de drie lobblaadjes is een PowerFlower x Doublefun en zal waarschijnlijk in de kliko belanden wil nog even kijken hoe ze uitgroeid




    Verde nog wat fotootjes uit de tuin de vlinderstruiken komen mooi in bloei en stikt van de vlinders en bijen blijft mooi om naar naar te kijken.
    De druiven struik hangt ook lekker vol dat wordt smullen voor de vogeltjes vroeger gooide ik hier een net over alleen na een paar keer een dode Merel uit het net halen ,heb ik besloten dit niet meer erover te spannen
    Me compostbak die ik zou krijgen was verdwenen en heb dus maar een oesterbak gepakt die ik daarvoor ga gebruiken



    Dat was m weer en als het meezit zijn we er volgende week weer

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    Bijna vergeten hier barst het ook van de pokimons je kan niet eens rustig lopen of een biertje drinken


    Attached Files
    Last edited by Nonsense; 21 July 2016, 13:06.

    Comment


      Re: Nonsense Hobby Kas / Serre / Tuin RQS & Spliff 2016

      Hoi Nosense
      de tuin staat er goed bij
      daar kan je gelukig nog van genieten
      ik ben zelf na hier op JD wat herkenbare verhalen te lezen
      erg hard me best aant doen om het onkruid in de tuin lekker te laten staan als lichaam niet mee wil
      en lekker naar de vlinders en bijen kijken
      erg herkenbaar hoe moelijk het is minder te doen als het lichaam niet meer zoveel kan als vroeger
      sterkte
      en als je ooit wat klushulp nodig heb ik help je ook met plezier hoor
      geniet van de zon vandaag

      Comment


        Re: Nonsense Hobby Kas / Serre / Tuin RQS & Spliff 2016

        Fijn om te horen dat het hangen iets verlicht, ik heb de plafondbeugel in een bodybuild shop gekocht, en er gewoon aan gaan hangen vind ik ook het fijnst. Handdoek beugels heb ik ook in het plafond, maar die zijn moeilijk erin te krijgen, kleine gaatjes en een stuk hoger en minder veilig. Wel een stuk goedkoper. Maar hang het liefst aan dat bodybuild ding. Zitten ook handvaten op aan het eind die gebogen zijn, erg handig.

        Zwaar Kut van je hobby, heb zo ook een foto van mijn scheurijzer die ik weg heb moeten doen omdat het niet meer lukte. Telkens dat ding zien werd ik niet vrolijker van. Ze hebben een goed tehuis gekregen en mogen ook af en toe crossen aan een liefhebber verkocht die deze kleur nog niet had. Moest wel lachen toen die het zei, maar hij meende het ook nog.

        Dat loslaten van dingen die niet meer kunnen blijft wel klote, en o zo herkenbaar. Ik heb persoonlijk heel veel aan je reacties en dat geeft mij weer energie. Ik paf nogal veel en heb moeite met het minderen, vind het knap van je dat je even gestopt bent. Vet ding trouwens en deel de mening van Haze


        Zoiets kan ook, al had ik de tv een kwartslag gedraaid

        Was het bijna vergeten, vette update!
        Last edited by Greyvol; 21 July 2016, 15:56.
        2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
        2016 - Greyvol's buitenkweek
        2017 - Santa Maria van Space Cees

        Comment


          Re: Nonsense Hobby Kas / Serre / Tuin RQS & Spliff 2016

          Een skunk vertoont veel schade aan de bladeren net of er een beest in de kroon heeft gezeten en de jonge bladeren heeft geperforeerd
          Dat was de groene stink wants.

          Longest time hanging on a woden cross.

          Comment


            Re: Nonsense Hobby Kas / Serre / Tuin RQS & Spliff 2016

            Thanks mensen ben blij dat er mensen zijn die zich kunnen voorstellen hoe het is om iets te mankeren ipv iedereen die toevallig thuis zit over een kam te scheren.

            @Haze smoker onkruid staat er inmiddels genoeg de laatste keer dat ik dat heb weggehaald heb ik een hele week op de bank gelegen la maar lekker groeien trek zo af en toe is wat uit als het echt een iritatie word .probeer het bukken en tillen even te vermijden al gaat dat niet altijd

            @Duttekop nog bedankt voor je mooie reactie dachten alle mensen er maar zo over
            Op je werk ben je maar een nummer en voor de overheid ben je ook maar een nummer
            als je niks meer opbrengt ben je afgeschreven

            @Flintstoned hij heb zeker een paar dagen gehangen dat ga ik zonder spijkers niet volhouden ,zijn die wantsen ongeveer 1.5 cm groot want dan zit ie nog in me kas even gauw zorgen dat hij verhuist dan.

            @Greyvol minderen met roken was voor mij ook niet te doen zodra ik de eerste had gerookt volgden er nog velen ik rookte ze als sigaretten ,wel 15 tot 20 per dag
            Even stoppen was voor mij de enige oplossing nu rook ik wel 20 shagies op een dag en ook hier wil ik mee stoppen ben gewoon stom geweest door weer te gaan roken na drie jaar geen tabak maar we doen het stap voor stap anders word ik helemaal gek.

            En wat betreft de hobby je heb helemaal gelijk iedere keer als ik in de schuur kom zie ik dat ding staan en vraag ik me af of ik er ooit nog op kan varen
            Ik denk dat ik ook maar zo een hangstang ga maken in de tuin dat is tenminste beter als dingen die er niet voor gemaakt zijn zoals de deur dat gaat een keer fout natuurlijk




            op 5-6 Augustus is Reggea Geel Festival dit heb ik verdiend en trakteer mezelf hierop ,hier wil ik me eerste jointje of pijpje weer roken zal wel inslaan als een malle tegen die tijd
            Het zou me ook niet verbazen als het halve jd forum hier rondloopt
            ik ben te herkennen aan me kale kop met een zwart zilver highlife petje en veel te vinden bij de buitenlandse eettentjes
            Attached Files

            Comment


              Re: Nonsense Hobby Kas / Serre / Tuin RQS & Spliff 2016

              Hu dat komt goed uit
              ik ga die zaterdag ook naar geel
              ik pm je nog wel hoe ik erbij loop
              is veels te herkenbaar om hier te schrijven lol
              als je wilt lijkt me wel leuk verdorie

              Comment


                Re: Nonsense Hobby Kas / Serre / Tuin RQS & Spliff 2016

                Gezellig Haze smoker
                pmetje is idd wel makkelijk want op zoek gaan naar een kale kop met een petje op is een beetje lastig tussen 30000 man.
                Waarschijnlijk loop ik gewoon in me blote bast met korte broek het is maar wat het weer doet.
                Vorig jaar was het lekker van temperatuur , ben er trouwens ook op zaterdag word smorgens gedropt en volgende morgen ergens opgehaald hoop ik dan.

                Comment


                  Re: Nonsense Hobby Kas / Serre / Tuin RQS & Spliff 2016

                  Het is weer tijd voor een update
                  De criticals zijn inmiddels gedroogd en het gewicht is bekend Critical1 94 gram Critical2 84 gram
                  De te vroeg geoogste PowerFlower was 130 gram hier had ik de schaal wel op 0 gezet was het vergeten bij de criticals



                  Ook hadden we een potje vol zaadjes RQS Critical x Greyvol nomerci Double fun
                  ik heb ze niet geteld want daar had ik geen zin meer in waren er zo veel
                  En dat uit twee takjes wat hiervan overbleef aan wiet is niet meegenomen in het eindgewicht



                  Van een plantje Critical x Doublefun heb ik de onderste takjes afgeknipt en in een flesje gedaan en begonnen met verduisteren om het geslacht te bepalen .
                  Dit scheelt een hoop tijd, vroeger maakte ik eerst stekjes die moesten wortelen en zette ik daarna in de bloei ,door ze gelijk in de bloei te zetten in een flesje win ik gewoon een paar weken.
                  Dit had ik gelezen op rolling stoned maar las het ook weer terug in het verslag van QNQ
                  de andere plantjes hadden nog niet genoeg uitlopers om dit ook toe te passen ze groeien langzaam verder





                  PowerFlower & Skunk

                  In de vriezer heb ik nog wat stuifmeel van greyvol no merci Double Fun hiermee zou ik eigelijk nog een paar topjes van de skunk willen bevruchten
                  Ik weet alleen niet of dit stuifmeel nog bruikbaar is ,heb het doosje zo in de vriezer gelegd zonder toevoegingen van meel of rijst
                  De skunk begint vannaf vandaag 28-7-2016 aan haar bloei

                  De PowerFlowers gaan goed zien er mooi uit en de groei is er een eind uit nu
                  De bloei ben ik gaan tellen vannaf 23-7 en hebben ongeveer 15 dagen voorbloei gehad
                  Ze zijn nu dus aan het einde van week 1 ware Bloei ,ik heb gisteren patentkali korrels toegevoegd aan de potten omdat dit even duurt voordat het oplost en word opgenomen door het medium.



                  Alle planten nog een behandeling gegeven met vital van Ecostyle had dit liever iets eerder gedaan alleen had geen vital meer me nieuwe bus was ook weer Leeg na deze behandeling




                  De zelf gemaakte fancontroller had ik nog iets aangepast heb het rechter stopcontact verwijderd en een dimmer voor in de plaats gemaakt
                  op het moment dat de temperatuur onder de 26 graden komt zal de afzuiging langzamer gaan draaien zo hoef ik geen stekker meer over te zetten in de avond van cool naar heat
                  De PowerFlower met drie lobblaadjes heb ik samen met een achterblijver critical in de compostbak geplant we zien wel wat dat gaat doen



                  In principe heb ik nu genoeg te roken voor een heel jaar als ik niet in me oude rookgedrag terugval
                  Als deze ronde klaar is ga ik dan ook voor de zaadjes kijken wat we daar nog van kunnen bakken

                  Dit was m weer voor deze week tot de volgende update
                  Attached Files
                  Last edited by Nonsense; 28 July 2016, 13:02. Reden: Fouten en foto

                  Comment


                    Re: Nonsense Hobby Kas / Serre / Tuin RQS & Spliff 2016

                    Die zaden zien er mooi rijp uit, netjes.

                    Comment


                      Re: Nonsense Hobby Kas / Serre / Tuin RQS & Spliff 2016

                      Das nog eens een update, zaadjes zien er inderdaad mooi donker uit zeg!
                      Goed bezig!
                      2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                      2016 - Greyvol's buitenkweek
                      2017 - Santa Maria van Space Cees

                      Comment


                        Re: Nonsense Hobby Kas / Serre / Tuin RQS & Spliff 2016

                        Zo das een mooie gewicht
                        hopelijk zit ik daar over een paar jaar ook aan
                        rest van de planten staan er goed bij

                        Comment


                          Re: Nonsense Hobby Kas / Serre / Tuin RQS & Spliff 2016

                          Graag gedaan Nonsense, en mooie update! Een stekje in een flesje tot geslacht brengen wist ik nog niet, ga ik morgen gelijk toepassen voor 2 planten! En die zaadjes man, nice!
                          Buitenleef en buitenkweek, lekker thuis en er op uit! 2016 (actief)

                          Comment


                            Re: Nonsense Hobby Kas / Serre / Tuin RQS & Spliff 2016

                            Nonsense, als ik je lijdensweg lees lijkt het alsof ik het zelf geschreven heb.

                            Ben niet zo goed met woorden, maar wil je toch een hart onder de riem steken. Er zijn er nog!

                            Oh en over je kweekkunsten zeg ik niets omdat ik alleen maar sta te kijken naar al dat moois!
                            Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
                            Vapers Hydro avontuur (voltooid)

                            Comment


                              Re: Nonsense Hobby Kas / Serre / Tuin RQS & Spliff 2016

                              Thanks voor de mooie reacties beste mensen
                              Ik had weer een heel stuk geschreven over de man met de hamer die langs kwam v/d week
                              en het verloop van Reggea Geel vorig jaar.
                              Alleen blijf ik het moeilijk vinden om dat hier op het forum te plaatsen, het voelt alsof ik jullie er mee lastig val

                              Ben nog een beetje van de oude stempel en ons is heel goed ingepeperd vroeger dat je je vuile was nooit buiten moet hangen ,Mischien plaats ik het later nog

                              Comment


                                Re: Nonsense Hobby Kas / Serre / Tuin RQS & Spliff 2016

                                Soms versterk je je problemen alleen maar om er over te praten, dat is niet de bedoeling, het moet niet een soort identiteit worden waar je in vast komt te zitten. Maar tegelijkertijd, als het een fase is waar je in zit en het helpt om er over te praten, doe het zeker. Doe wat goed voelt.
                                Buitenleef en buitenkweek, lekker thuis en er op uit! 2016 (actief)

                                Comment

                                Bezig...
                                X