Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Stemma doet stout (2016)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Stemma doet stout (2016)

    Lol mijn mama koopt ook gewoon in de shop voor me hoor.
    Ze verzorgt m'n plantjes als ik er niet ben.

    Moeders weten meer dan mensen die bekrompen reageren 😉

    Comment


      Re: Stemma doet stout (2016)

      Oorspronkelijk geplaatst door ikhebeennaam View Post
      Lol mijn mama koopt ook gewoon in de shop voor me hoor.
      Ze verzorgt m'n plantjes als ik er niet ben.

      Moeders weten meer dan mensen die bekrompen reageren 
      amen 2 that!

      sigpic
      LED there be light

      Comment


        Re: Stemma doet stout (2016)

        Ik en me zus blowde al wat te jong en ma en pa wisten dat maar het werd doodgezwegen. Ook later was het gewoon geen onderwerp. Dat we beide regelmatig niet enkel zat waren was bekend.

        Bespreekbaar was di echter thuis niet. dus we blowden " stiekum".
        ZOlang ik het maar niet zie en geen last ervan heb vind ik het prima houding.

        Nu een 30 jaar later heeft me ma binnen haar naasten en ook binnen ons eigen gezin helaas ook de K op bezoek sinds een aantal jaren en is ze gaan zoeken op internet. Waarschijnlijk las ze wat topics van Monty zonder te weten dat ik dat was ghehehe.

        Inmiddels is het taboe geheel weg. zelf me Pa die zelfs tegen roken is. Me ma rookt hij nooits. Is inmiddels ook over de streep en druppeld onder de tong. gehhehe.

        Inmiddels kweekt ze haar eigen olie.

        Downloads15.jpg2016-09-01.jpg

        Comment


          Re: Stemma doet stout (2016)

          Deugen, dat is iets voor de koude kak. Voor van die 60-jarige vrouwtjes die van de bank glibberen als Matthijs van Nieuwkerk weer eens zwoel in de camera kijkt. Met een abbonementje op het filmhuis en een vent die niets te zeggen heeft in huis.
          Van die mensen die op hun 22e besloten hebben dat ze vanaf toen volwassen waren, en dus alleen nog maar naar musea en kleine authentieke marktjes gaan. Alle jeugdigheid verdronken in het willen opmeten aan hun ouders, die toch zo elitair en onderwezen zijn. Die mensen die hun leven tot op de minuut uitstippelen, want owee als ze voor een verassing komen te staan! Om 11 uur de handjes boven de deken, en om 8 uur opstaan in het weekend. Die mensen die zeggen: Dat kun je toch niet zomaar zeggen, weet je wel hoe erg dat is?! Lekker de telegraaf lezen bij een kopje chinese groene thee en een glutenvrij koekje. Een functie vervullen als gemeenteraadslid of sociaal cultureel werker, of werkloos als danstherapeut thuis zitten. Pizza eten? Dat is iets voor arbeiders.. Man, we kennen ze allemaal wel.

          Jan Huigen in de ton
          Jan Huigen in de ton
          Met een hoepeltje erom
          Jan Huigen, Jan Huigen,
          Die Jan die ging toen deugen
          En de ton die viel in duigen

          Da's niets meer dan een referentie hoe een deugdelijke dame een man aan de haak heeft geslagen, en vervolgens al zijn levenslust uit hem gezogen heeft. Kinderrijmpjes hebben een diepe betekenis hoor!

          Doe mij maar een deugniet, dan valt er tenminste wat te lachen.

          Leuk dat paarse trouwens! Hier heb ik ze net te vroeg omgedaan (P#2) om dat goed te kunnen zien.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


            Re: Stemma doet stout (2016)

            Mooie foto's Stemma!
            Baas in eigen brein.

            Comment


              Re: Stemma doet stout (2016)

              Ik rook inmiddels 33 jaar cannabis reken ik net uit.

              Mijn moeder wist het vroeger al en was er zwaar tegen en toen ik 15 was en heeft zelfs een paar keer wat door de plee gespoeld als ze het vond.

              Best wel is een keer ruzie over gehad maar grappige was dat ze het nooit tegen me vader vertelde omdat die cannabis haten.En bij hem echt een mega prob zou hebben als die het wist

              Nu wat ouder weet hij het en haat het nog steeds maar je hoort hem er nooit over

              Ik bleef het gewoon ook doen en heb er zelfs gewoon 3 opleidingen mee afgerond in me jeugd + zelfs bij mijn oude baas ook gewoon in de pauze deed ik het.
              Van ga ff naar de Bistro aan het einde van de straat voor wat te eten te halen en onderweg deed ik dan blowen.Heel lang gedaan en nooit door in de problemen mee gekomen.
              Gewoon omdat ik altijd goed me werk deed en afhad en altijd gewoon netjes op tijd kwam ondanks ik 99% van de tijd blowde.

              go figure

              tot bijna 10 jaar geleden was ik het zat het elke dag stoned of high zijn en liep me vorige relatie stuk (niet door blowen hoor) heeft te maken met vreemdgaan van haar kant.
              Ik ben toen van elke dag naar 2x per week en soms ook gewoon 1 hele week niet.

              Dit doe ik nog steeds en heb inmiddels een nieuwe girlfriend al een paar jaar die ook gezellig mee doet.Is er ook eentje die totaal geen probleem heeft met dat ik voor mezelf kweek.
              Ik denk dat ik daar ook mega mzl mee heb gehad want ken vrouwen die super tegen een blowers zijn (het vooroordeel wederom)

              moraal van mijn saaie verhaal

              Je hoort vaak ja als je dat doet ga je veel sneller meer en gekker aan het zwaardere spul als MDMA of Coke of weet ik wat.

              ONZIN nooit gedaan en ook nooit behoefte aan gehad en vaak zat de kans gehad ermee maar niet gedaan (dus onzin)
              Ook je kan er niet mee stoppen na heel lang blowen is onzin (ik ben daar denk ik het bewijs van met me verhaal en 33 jaar het doen dag in dag uit)

              Mensen die domme onwetende shit verkopen weten denk ik heel weinig over Cannabis en de werking en hoe het werkt en wat het doet.

              Het grappige aan dit verhaal is dat je tegenwoordig steeds meer leest hoe mensen die ziek zijn er baat bij hebben en dan doel ik op echt zieke mensen en hun olie.
              Das toch superB dat dit voor die mensen een uitkomst is en ermee gebaat zijn.
              Dus wat het is troep en zooi en niet goed en crimineel en bla bla bla, en gelijk ook weer een stukje vooroordeel wat je dan zo van de tafel af kan vegen.

              Puur naar me eigen kijkende nu


              IK rij een auto , heb een dak boven me hoofd , ik heb werk , voldoende opleiding genoten , heb een relatie , enz enz dus wat je kan niet functioneren ermee?

              en ja ik lust graag een biertje als ik thuis op de bank zit of zit te gamen een uurtje , en ik rook wel is cannabis voor ik ga slapen.

              SO WHAT?

              En inmiddels weet de hele fam. dat ik wel is Cannabis rook maar je hoort er nooit iemand over en ik doe dat nooit in hun bijzijn of het erover hebben.

              fuk em all
              Last edited by kanon; 10 September 2016, 10:51.
              sigpic
              LED there be light

              Comment


                Re: Stemma doet stout (2016)

                Ik lig hier gevouwen om het verhaal van LR2.......keep on writing zeg ik[emoji851]
                Leuk topic Stemma. En je hebt helemaal gelijk dat je voor je kids kweekt. Ze gaan anders toch wel naar de shop. Nu weet je wat ze roken en jij hebt een leuke hobby. En wij weer mooie foto's.[emoji1]

                Comment


                  Re: Stemma doet stout (2016)

                  Helemaal mee eens, blow zelf dagelijks maar ga altijd netjes naar school en zit inmiddels in m'n 2e jaar hbo. Ook als je blowt kan je met een beetje discipline prima functioneren

                  Comment


                    Re: Stemma doet stout (2016)

                    Oorspronkelijk geplaatst door nyln View Post
                    Helemaal mee eens, blow zelf dagelijks maar ga altijd netjes naar school en zit inmiddels in m'n 2e jaar hbo. Ook als je blowt kan je met een beetje discipline prima functioneren
                    i agree with that master
                    sigpic
                    LED there be light

                    Comment


                      Re: Stemma doet stout (2016)

                      Bedankt@allemaal -->>ghost hug.gif

                      Jullie woorden geven stoute mamma's weer de moed om vooral door te gaan met stout zijn!

                      hugging friends.gif


                      12 september

                      Mijn vermoeden omtrent de Cheese automatic was juist, onderop nu ook een aangetaste calyx, dus enkele reis kliko .
                      Zonde ? Ach ik heb van de groei en de bloeiende toppen genoten en voor een mooie bos bloemen ben je ook rond de 5 euro kwijt.
                      Volgende!
                      P1070636-1.jpg20160910-115223WCP-1.jpg20160910-115334WCP-1.jpg

                      Ook in de PRxWD wat rotte plekjes gevonden en een rups.
                      Als de rupsen de rotte plekken nou nog opvraten zouden ze welkome gasten zijn.
                      Maar ze vreten het groen op en laten stank voor dank
                      Ik haal er elke dag nog een paar weg, maar wel steeds minder nu 1 a 2 per dag over alle planten.
                      P1070628-1.jpg

                      En natuurlijk even onder de microscoop gelegd voor jullie.
                      Hoop nog eens een autofocus microscoop voor weinig te scoren.
                      De laatste 2 foto's apart ingesteld op de rups en de schimmelplek.
                      20160910-115847WCP-1.jpg20160910-115747WCP-1.jpg
                      20160910-115656WCP-1.jpg20160910-120114WCP-1.jpg


                      En dan de oogst van de 3 grootste Finola vezelhennep planten. Het plantje uit het "onthoofde" zaadje laat ik nog staan.
                      In de grootste plant top ROT, geen mooi schimmeldradenfestijn met witte pluis maar gewoon dorre droge vergane rot!
                      In de andere 2 planten enkele minuscule rotte plekjes en in 1 de middelste plant vooral veel beestjes.
                      Op de, helaas onscherpe, 5e Finola foto zie je echt een verzameling beestjes zitten. Deze "topjes"heb ik weggegooid.
                      Ben geen enkele banaan of balzak tegengekomen maar mijn grondige inspecties daartoe hebben wel bijgedragen aan de rot
                      Ik vroeg mij wel af hoe de selectie gaat bij de CBD olie producenten, kijken ze net zo kritisch als ik ?
                      Of betalen we 20 tot 30 euro (of meer) per flesje verzelhennep/botrytis/insecten elixer ?
                      P1070649-1.jpgP1070653-1.jpg
                      P1070665-1.jpgP1070661-1.jpg
                      P1070662-1.jpgP1070667-1.jpg
                      Sta in dubio of ik alcohol bij Brennerei Kessler in Duitsland (weingeist) ga bestellen of zal ik voor de Dexso gaan.
                      Het is dat die buis van Dexso zo duur is pfff..
                      Brennerei Kessler is ook te vinden op ebay en amazon.de



                      Heb eindelijk het flesje fulvinezuur met melasse wat ik van B2N heb gekregen
                      teruggevonden en aan de planten meegegeven. 2 dopjes op een emmer water.
                      P1070670-1.jpg

                      Het wat uitgedunde rek op 11 sept, vandaag weer 2 kleine topjes weggehaald.
                      Er staan nog voldoende gezonde topjes, maar vrees dat er hier ook meer rot zal komen.
                      De LV was de afgelopen nachten rond de 85%, gisteren overdag 72 % ,
                      goede omstandigheden voor botrytis om te ontkiemen. Vandaag 64% LV, vlgs accuweather.nl.
                      Vroeg me af of het weghalen van het gaas nog zou schelen in het ontstaan van toprot maar ws stress ik de plant er onnodig mee.
                      De topjes mogen nog wel wat dikker worden of nee, doe maar niet
                      P1070678-1.jpgP1070680-1.jpg

                      De Royal Medic heb ik gisteren het predikaat "bloei" gegeven
                      P1070672-1.jpgP1070675-1.jpg

                      Zij zullen ws deze week ook gaan bloeien....
                      P1070681-1.jpgP1070683-1.jpg


                      Bericht voor de arachnofielen, ik ben van het weekend begonnen met aanraken


                      Tot de volgende update, koffie smileys-coffee-593319.gif??
                      Stemma doet het forum, stout 2017

                      Stemma doet stout (2016)
                      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                      Comment


                        Re: Stemma doet stout (2016)

                        Bericht voor de arachnofielen, ik ben van het weekend begonnen met aanraken
                        Gaaaaaf!
                        Er is ook een glazen dexso buis, maar dan niet van dekso. Die is een stuk goedkoper, voor het geval je dat nog niet wist
                        2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                        2016 - Greyvol's buitenkweek
                        2017 - Santa Maria van Space Cees

                        Comment


                          Re: Stemma doet stout (2016)

                          Mooie plaatjes Stemma, die PR X WD ziet er leuk uit ook!
                          Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


                          Comment


                            Re: Stemma doet stout (2016)

                            Het is dat die buis van Dexso zo duur is pfff..
                            Je kan dexso ook in een honeybee extractor gebruiken.

                            Comment


                              Re: Stemma doet stout (2016)

                              Ik vond een tijdje geleden Isoclene.
                              Dat is isopropanol, 99,9% zuiver. In een handig spuitbusje.
                              Lijkt me een makkelijk oplosmiddel met weinig risico. Je kunt de meeste kunststoffen gebruiken, omdat die niet aangetast worden zoals bij andere stoffen (denk aan butaan).

                              Dexso is iets beter, maar kost ook wat meer. Het resultaat lijkt me hetzelfde.

                              Ik vroeg mij wel af hoe de selectie gaat bij de CBD olie producenten, kijken ze net zo kritisch als ik ?
                              Of betalen we 20 tot 30 euro (of meer) per flesje verzelhennep/botrytis/insecten elixer ?
                              Ik zou zeggen: als iemand een flesje heeft, dan moet het onder de microscoop wel te zien zijn. Sporen zijn redelijk van formaat, die moeten wel als koren-achtige korrels op de microscoop te zien zijn. Vaak zijn er wel voorbeelden via google te vinden. Met donkere schimmels krijg je ze makkelijk te zien, botrytis zit op het randje van 'uit zichzelf gekleurd'. Anders zul je kleurstoffen nodig hebben.
                              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                              Comment


                                Re: Stemma doet stout (2016)

                                Bedankt voor de tips Grey, Flint en LR2!

                                @Grey, Heb je een linkje van die glazen buis?

                                Hi Michevan! Leuk dat je ook even om het hoekje komt kijken
                                Stemma doet het forum, stout 2017

                                Stemma doet stout (2016)
                                Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                                Comment

                                Bezig...
                                X