Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eerste kweek: geknakt en geoogst

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: eerste kweek: geknakt en geoogst

    oke mensen update!
    gene goed nieuws!!
    grootste plant is gesneuveld door te harde rukwinden en dergelijke deze morgend toen ik ging kijken zak ik het meest erge beeld dat een kweker zich kan voorstellen gwn in 2 fattaal geen redding meer mogelijk! ze konden nog zeker 2 weken. heb het dan maar geoogst heb 5uur met 2vrienden bezig gezeten. 1kilo nat (wel grote takken) echt een stom einde na zoveel werk er hebben ingestoken te hebbe maargoed.
    tijd voor pic's













    grtz
    hoofdtop:


    de rest:


    Comment


      Re: eerste kweek: geknakt en geoogst

      jammer heel jammer je bent de eerste die het meld dat zijn planten het niet overleeft hebben
      zaten toch al lekkere toppen aan zo te zien.

      maar ja beter een te vroege oogst als geen oogst

      hoop dat ie je lekker zal smaken

      gr Greenland
      If You Don't Smoke It,Don't Grow It!

      Comment


        Re: eerste kweek: geknakt en geoogst

        idd en heb vlug een beetje bij een blazer gelegd en ga nu smoken man

        Comment


          Re: eerste kweek: geknakt en geoogst

          laat m smaken !je hebt t verdient :
          jammer dat t zo gegaan is ,sterkte met je verlies

          Comment


            Re: eerste kweek: geknakt en geoogst

            Jammer man, maar wat je hebt, heb je tenminste

            Was vast wel een hoop uren werk? Maar het ziet er allemaal netjes uit hoor! Smoke ze

            Comment


              Re: eerste kweek: geknakt en geoogst

              Ziet er goed uit laurens_enzu!

              Laat het je smaken!
              [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

              Comment


                Re: eerste kweek: geknakt en geoogst

                Jammer maar niets aan te doen.
                Lijkt mij toch een leuk oogstje wat je daar hebt .

                Leuk brommerke btw, pbr?

                Peace

                Comment


                  Re: eerste kweek: geknakt en geoogst

                  Jammer dat de wind je parten heeft gespeeld...

                  Het ziet er alleszins vrij goed uit hoor, mooi geknipt die hoofdtop

                  Greetz

                  Comment


                    Re: eerste kweek: geknakt en geoogst

                    je kon de afgebroken delen ook wat afschrapen vanonder en in een emmer water zetten voor de laatste week of laatste 2 weken
                    is een tip die ik gekregen had op een cursus van een persoon met een serieuze kennis.
                    achja te laat nu dus

                    anyway nog een lekkere oogst!

                    Comment


                      Re: eerste kweek: geknakt en geoogst

                      Hoi laurens_enzu jammer van je boom, maar zie dat je mooie oogst hebt
                      Ben benieuwd naar het droogresultaat.
                      greetz
                      420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                      Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                      Comment


                        Re: eerste kweek: geknakt en geoogst

                        thnx people!

                        @smokey: jaja pbr vele zeggen da je er veel problemen mee hebd maar heb er zelf nog nooit iets mee gehad.

                        @george: wist ik niet is een goed iddee mocht het nog eens gebeuren

                        @sammy: man man en nog niet een beetje met 3man hebben we 5uur bezig gezeten

                        ik heb nog wel 2 vragen mannen: ik heb ze nu maar in het tuinhuisje gezet heb de ramen zo goed mogenlijk afgeplakt maar het is er niet pikdonker is dit een ramp? en verdikken de toppen tijdens het drogen of krimpen ze?

                        grtz

                        Comment


                          Re: eerste kweek: geknakt en geoogst

                          In afghanistan enzo, knippen ze de toppen gewoon af en leggen ze een aantal dagen te drogen op de grond naast de stam Dus dat beetje licht kan waarschijnlijk niet veel kwaad.

                          De toppen kunnen nog een beetje doorgroeien door de overgebleven voeding in de stam, maar ik denk dat je er niet veel van zult merken...

                          Succes!

                          Comment


                            het is zonden maar ik heb gezien dat je er een mooi aan hebt over gehouden smoke ze

                            Comment


                              Toppen dikken niet meer uit als ze te drogen hangen. Rijpen doen ze wel. Ze krimpen (=logisch) omdat ze vocht verliezen.

                              Greetz

                              Comment


                                oke nu een week verder er blijft nog maar een grote tak over van die grote boom en deze hangt er maar half aan, kga ze morgen eens vastbinden.
                                Die in de pot een en al geel en paars maar hij riekt wel lekker de toppen blijven wat klein heel klein zelfs en de haartjes zien bruin maar de trichomes nog niet dus ik denk dat ik ze nog dit mooie weer meegeef tot het verslechterd en dan oogst ik.
                                uitgebreid verslag komt eraan rond zondag als ik ongeveer men droog gewicht weet.
                                grtz

                                Comment

                                Bezig...
                                X