eerste kweek: geknakt en geoogst

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • laurens_enzu
    T.H.C. Master
    • May 2008
    • 512

    #286
    Re: eerste kweek: geknakt en geoogst

    oke mensen update!
    gene goed nieuws!!
    grootste plant is gesneuveld door te harde rukwinden en dergelijke deze morgend toen ik ging kijken zak ik het meest erge beeld dat een kweker zich kan voorstellen gwn in 2 fattaal geen redding meer mogelijk! ze konden nog zeker 2 weken. heb het dan maar geoogst heb 5uur met 2vrienden bezig gezeten. 1kilo nat (wel grote takken) echt een stom einde na zoveel werk er hebben ingestoken te hebbe maargoed.
    tijd voor pic's













    grtz
    hoofdtop:


    de rest:


    Comment

    • Greenland
      Ultra Stoner
      MemberLucky Member
      • Jul 2008
      • 112

      #287
      Re: eerste kweek: geknakt en geoogst

      jammer heel jammer je bent de eerste die het meld dat zijn planten het niet overleeft hebben
      zaten toch al lekkere toppen aan zo te zien.

      maar ja beter een te vroege oogst als geen oogst

      hoop dat ie je lekker zal smaken

      gr Greenland
      If You Don't Smoke It,Don't Grow It!

      Comment

      • laurens_enzu
        T.H.C. Master
        • May 2008
        • 512

        #288
        Re: eerste kweek: geknakt en geoogst

        idd en heb vlug een beetje bij een blazer gelegd en ga nu smoken man

        Comment

        • markster
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Jul 2008
          • 2151

          #289
          Re: eerste kweek: geknakt en geoogst

          laat m smaken !je hebt t verdient :
          jammer dat t zo gegaan is ,sterkte met je verlies

          Comment

          • Sammy
            Son of the Bong
            MemberLucky Member
            • Mar 2008
            • 417

            #290
            Re: eerste kweek: geknakt en geoogst

            Jammer man, maar wat je hebt, heb je tenminste

            Was vast wel een hoop uren werk? Maar het ziet er allemaal netjes uit hoor! Smoke ze

            Comment

            • Weedy
              Ultra Grower
              420 MemberLucky Member
              • Jul 2008
              • 2248

              #291
              Re: eerste kweek: geknakt en geoogst

              Ziet er goed uit laurens_enzu!

              Laat het je smaken!
              [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

              Comment

              • Smokey
                Ultra Grower
                MemberLucky Member
                • Oct 2007
                • 2488

                #292
                Re: eerste kweek: geknakt en geoogst

                Jammer maar niets aan te doen.
                Lijkt mij toch een leuk oogstje wat je daar hebt .

                Leuk brommerke btw, pbr?

                Peace

                Comment

                • Cannab0y

                  #293
                  Re: eerste kweek: geknakt en geoogst

                  Jammer dat de wind je parten heeft gespeeld...

                  Het ziet er alleszins vrij goed uit hoor, mooi geknipt die hoofdtop

                  Greetz

                  Comment

                  • GEORGE
                    Senior Stoner
                    Member
                    • May 2008
                    • 26

                    #294
                    Re: eerste kweek: geknakt en geoogst

                    je kon de afgebroken delen ook wat afschrapen vanonder en in een emmer water zetten voor de laatste week of laatste 2 weken
                    is een tip die ik gekregen had op een cursus van een persoon met een serieuze kennis.
                    achja te laat nu dus

                    anyway nog een lekkere oogst!

                    Comment

                    • westport
                      Wicked Grower
                      420 MemberLucky Member
                      • Aug 2008
                      • 3847

                      #295
                      Re: eerste kweek: geknakt en geoogst

                      Hoi laurens_enzu jammer van je boom, maar zie dat je mooie oogst hebt
                      Ben benieuwd naar het droogresultaat.
                      greetz
                      420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

                      Comment

                      • laurens_enzu
                        T.H.C. Master
                        • May 2008
                        • 512

                        #296
                        Re: eerste kweek: geknakt en geoogst

                        thnx people!

                        @smokey: jaja pbr vele zeggen da je er veel problemen mee hebd maar heb er zelf nog nooit iets mee gehad.

                        @george: wist ik niet is een goed iddee mocht het nog eens gebeuren

                        @sammy: man man en nog niet een beetje met 3man hebben we 5uur bezig gezeten

                        ik heb nog wel 2 vragen mannen: ik heb ze nu maar in het tuinhuisje gezet heb de ramen zo goed mogenlijk afgeplakt maar het is er niet pikdonker is dit een ramp? en verdikken de toppen tijdens het drogen of krimpen ze?

                        grtz

                        Comment

                        • Sammy
                          Son of the Bong
                          MemberLucky Member
                          • Mar 2008
                          • 417

                          #297
                          Re: eerste kweek: geknakt en geoogst

                          In afghanistan enzo, knippen ze de toppen gewoon af en leggen ze een aantal dagen te drogen op de grond naast de stam Dus dat beetje licht kan waarschijnlijk niet veel kwaad.

                          De toppen kunnen nog een beetje doorgroeien door de overgebleven voeding in de stam, maar ik denk dat je er niet veel van zult merken...

                          Succes!

                          Comment

                          • yrrab
                            Wicked Stoner
                            • May 2008
                            • 200

                            #298
                            het is zonden maar ik heb gezien dat je er een mooi aan hebt over gehouden smoke ze

                            Comment

                            • Cannab0y

                              #299
                              Toppen dikken niet meer uit als ze te drogen hangen. Rijpen doen ze wel. Ze krimpen (=logisch) omdat ze vocht verliezen.

                              Greetz

                              Comment

                              • laurens_enzu
                                T.H.C. Master
                                • May 2008
                                • 512

                                #300
                                oke nu een week verder er blijft nog maar een grote tak over van die grote boom en deze hangt er maar half aan, kga ze morgen eens vastbinden.
                                Die in de pot een en al geel en paars maar hij riekt wel lekker de toppen blijven wat klein heel klein zelfs en de haartjes zien bruin maar de trichomes nog niet dus ik denk dat ik ze nog dit mooie weer meegeef tot het verslechterd en dan oogst ik.
                                uitgebreid verslag komt eraan rond zondag als ik ongeveer men droog gewicht weet.
                                grtz

                                Comment

                                Bezig...