Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
denk het niet hoor want volgens de fles staat er:
dosering: van de eerste tot de laatste week bloeifase langzaam opbouwen van 1-10ml op 10liter water
grtz
dat geel in je plant komt volgens mij echt wel door overvoeding
eerst verpot je haar met nieuwe voeding in de potgrond
plus je doet er koemest bij
plus je geeft continu weet niet hoeveel keer per week die pk 13/14
denk je niet dat dit een beetje te veel van het goede is ?
kan ook fout zijn maar zoveel geel op zo"n korte tijd...
ik zeg het, ik kan ook fout zijn maar zou niet wete hoe je anders zo snel aan die gele bladeren komt want je hebt hem net in een grotere pot gezet
voor de rest machtig plantje ! nice
PK mag je toch maar 1 weekje geven? En dan alleen 2 weken voor het einde als een soort laatste powerboost toch? Ik kan me vergissen... maar denk inderdaad ook dat zoveel PK teveel is.
denk het niet hoor want volgens de fles staat er:
dosering: van de eerste tot de laatste week bloeifase langzaam opbouwen van 1-10ml op 10liter water
grtz
het kan ook zijn dat de ec van je grond te hoog is en dat daardoor je plant zn voedingstoffen niet op neemt.mijn idee stop ff met die pk en geef haar s een weekje alleen water .omte spoelen mzzl
geef haar gewoon s een flinke plons water daarna wacht je tot de grond vrij droog is een dag of 2 dan herhaal je dit nog eens,wel nervoor zorgen dat t water uit de pot kan
zo spoel je voedings stoffen uit de grond ,en bouw je erna je voeding weer op.
succes
Comment