Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eerste kweek: geknakt en geoogst

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    bij jou ook al laurens!!!!! hufters zijn het maja gelukkig heb je nog wat over

    Comment


      ja mensen bedankt maar ze hebben het niet enkel gelaten bij de plant in de grond!
      ik kwam vandaag terug van zee en ga naar de plant in de pot zien (die op het dakteras staat) en wat zie ik gewoon afgezaagd! man man snap niet hoe ze bij de plant zijn gekomen want dan moete ze al via de andere huize komen enzo. ik snap et echt niet. maar wat wel het grappige aan de zaak is. ik wou hem al niet meer knippen heb er de helft van geknipt maar was het toen zo beu en vooral omdat er zoveel toprot aanzat en nu hebben ze de deze gestolen maar ze zullen meer rot dan wat anders hebbe en zo heb ik minder werk
      maar het ergste vindt ik vooral dat ze voor zoiets gewoon inbreken in je tuin!

      even een kort overzicht:
      heb 6zaadjes gekregen van een vriend(uit een zakje weed)
      deze laten ontkiemen 5 zijn erdoor gekomen.
      van die 5 waren er maar 2 vrouwelijk(1herma en een hellemaal vrouwelijk). de 3 mannetjes gekilled.
      dan 2vrouwelijke planten een ervan in een pot de andere in de grond.
      plant in de grond te vroeg moeten oogsten door storm weer en de rest gepikt(+/-20gram)
      plant in de pot later kunnen oogsten maar veel toprot en de helft van de plant is gepikt.
      totaal gewicht aan weed 140gr
      grtz
      Last edited by laurens_enzu; 31 October 2008, 20:39.

      Comment


        Comment


          kijk ik heb ze in een schuur staan die op slot kan en als ze bij mij zouden langs komen hebben ze een probleem trek ik me paintball geweer EN HUPPA of ik stuur de honden er op af NOBODY COMES NEAR MY PLANTS
          Schutto In tha house

          Comment


            oke meer nieuws over de gestolen planten.
            ik begin er stilaan achter te komen wie mijn planten heeft geript
            maar er zijn nog steeds onduidelijkheden.
            nu de feiten:
            tussen zondagochtend en dinsdagochtend is de plant in mijn tuin gepikt.(waren maar paar takken) toen ik dit ontdekte lag er een onbekende schaar bij.
            tussen dinsdagnammidag en vrijdagochtend is de plant in de pot die op het dakteras staat gepikt.
            nu een buurjongen van 2 huizen verder heeft op school iets opgevangen van iemand die planten heeft gepikt dus hij ging verder informeren en hij is er bijna zeker van dat die ene kerel mijn planten heeft gepikt.
            maar wat ik mij afvraag: zou iemand eerst een paar takken komen rippen en dan een dag of 2 later nog een plant? vooral als je bedenkt dat je eerst vanaf de straat door 2 tuinen door moet voor je bij de onze komt???
            vervolg komt nog dus dit topic kan nog even open blijven
            grtz

            Comment


              Heb het zelf meegemaakt vorig jaar Laurens, en da's echt niet aangenaam. Chance dat de jouwe vol rot zat! Hopelijk halen ze hun een vieze hoest op de hals

              Ik blijf dit topic volgen, altijd leuk om de climax van het verhaal te kennen.

              Greetz

              Comment


                oke update van het verhaal.
                om te beginnen ligt mijn gemeente tussen 2 andere. ik kan de namen miss beter niet noemen dus geef ik ze een letter.
                aan de noorderkant van men dorp hebben we de gemeente A en aan de zuiderkant de gemeente B.
                nu deze gemeentes hebben alle2 een soort crew en ze kunne elkaar niet hebben dus komt het wel eens op slagen aan op feestjes of als een van de leden van de ene crew bedreigt wordt fzo door de andere crew.
                nu ik ken wat mensen van gemeente A die trouwens sterker zijn dan gemeente B.
                ik heb het er eens met hen over gehad over mijn plantenprobleem en blijkt dat die kerels die men plant hebben gepikt(blijkt dat het meerdere waren) uit de gemeente B komen en in die crew zitten.
                dus je kan het al raden dit komt niet goed!
                verder verslag volgt later.
                grtz
                Last edited by laurens_enzu; 6 November 2008, 21:28.

                Comment


                  Oew.. dat klinkt inderdaad niet goed... Hoop dat je er niet te erg in betrokken raakt (unless that's what you into )

                  Comment


                    Ow man, dit ga ik volgen.
                    Doet me denken aan een jeugdbende die een eindje geleden bij ons ook actief was

                    grtz

                    Comment


                      ben zelf ook wel beniewd.
                      het enige probleem is wel als die mannen van dorp B weten dat het voor die planten is dat de kans erin zit dat ze naar mij komen. eigelijk zou het beste zijn dat een paar man die kerel pakt en de rest zich erbuiten houdt en dat hij in elkaar is geslagen om een andere reden bv geld ofzo( dat was eigenlijk het oorspronkelijke plan) maar nu meer mensen weten dat het iemand van dorp B is willen ze maar al te graag meedoen.
                      we'll see what time brings.
                      ik ga nog wat genieten van een joint
                      ciao

                      Comment


                        Ai ai ai, Westcoast - Eastcoast problemen, pas er maar mee op .
                        Last edited by MarcoPM; 7 November 2008, 14:08. Reden: nutteloos woord verwijderd

                        Comment


                          hahahaha MarcoPM LOL

                          tim dog vs eazy e shizzle

                          XD

                          Comment


                            yuu iedereen.
                            spijtig genoeg niets meer gebeurd. mischien ooit nog eens.
                            grtz

                            Comment


                              laurens gewoon laten gaan het is al gebeurt volgende ronde beter je planten beveiligen

                              zijn zat manieren om dieven weg te houden

                              mijn hok komen ze echt niet in dan staat er een pijnelijk iets te wachten op hun moet wel in mijn wijk dit is net de bronx

                              maar zelf er niet tussen gaan zitten is die paar toppen niet waard
                              2 joints in the morning, 2 joints in the afternoon
                              http://i21.photobucket.com/albums/b2...r/bazecopy.png

                              Comment


                                idd houd je er gewoon buite volgende x betere beveiliging word tijd voor landmijnen ofzo
                                Schutto In tha house

                                Comment

                                Bezig...
                                X