Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Organic's outdoor 2009

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Organic's outdoor 2009

    Korting op 420shop
    Organic's outdoor 2009

    Nu besef ik dat ik wat snel een verslag had geopend. Ik heb ben hier veel informatie in vergeten delen.

    De zaadjes momenteel omgezet naar plant zijn:

    1x Black Jack - Sweet Seeds Female - Vaste grond (met organische mest in gedraaid)
    1x Afghan Delicious - Sweet Seeds Female - 3L pot (moet nog overgepot worden)
    1x Speed Devil - Sweet Seeds Female - Vaste grond (met organische mest in gedraaid)
    2x Amnesia Haze - Royal Queen Seeds - 1 vaste grond, en de andere 11L pot.

    Er is nog Ice Cool van Sweet Seeds Female op komst.
    Maar of die in de tuin gaat weet ik nog niet.

    Black Jack volle grond:
    Deze gaat snel, maar vreet enorm veel stikstof. Mijn grondlaag buiten bestaat vooral uit een lemige structuur. Dus heb ik met wat turf de grond losgemaakt.
    Voor deze heb ik een flesje water haar achterkant afgesneden, ingegraven met de smalle kant naar beneden en opgevuld met hydrokorrels.
    Langs daar geef ik spoedwaterbeurten. Afgelopen dagen heeft ze veel kloppen gehad, en door de lemige grond is water opname niet al te gemakkelijk.
    Het helpt heel goed, want een half uurtje na het water geven stonden de scheuten weer strak en mooi recht.
    Rondom Black Jack ligt nog wat bloedmeel gestrooid en een mix van guano, wormenmest en sporenelementen.

    Speed Devil volle grond:

    Dit plantje gaat wel heel traag Ze is nog geen 30cm groot en staat al een mooie week in bloei. Ze gaat geen mooie oogst gunnen. Ik heb haar nochtans op de zonnigste plaatst van de tuin geplaatst. Een put gegreven en deze put gevuld met universele potgrond, gemengd met organische meststoffen. Ik heb haar nog niet moeten bijvoeden. Ze is de te zien onderaan bij de eerste drie foto's.
    Ze krijgt al wel goed veel opgeloste kalium en een beetje bloeivoeding.

    Sweet Afghan Delicious pot:
    Ik ben wat te rijk geweest met fosfor neem ik aan. Ik had wat extra beendermeel toegediend, met als resultaat een goede worteling. Maar het lijkt wel alsof ze verder geen voeding opnam. Ze is helemaal geel (ja knalgeel) uitgeslagen. Ik heb haar nu in een andere pot gezet met wat meer bloedmeel en stikstof op mestbasis.
    Dat die maar goed komt, want die oogst ik normaal eerst (na speeddevil)

    Amnesia Haze volle grond:
    Amnesia Haze pot:

    Same story als hierboven, maar dan in pot. De grond bestaat uit bloedmeel, kali en beetje organische mest.
    Ze heeft niet veel nodig, dus ik ga wachten met voeden tot ze er achter komt vragen.
    Attached Files
    Last edited by organic; 25 May 2009, 10:46.

    #2
    Re: Organic's outdoor 2009

    Lekker man die soortjes.
    Ik voorspel nu al dat die Black Jack gaat een monsterplant worden
    Wat bedoel je met een microklimaat? Een serretje?

    Veel succes met je kweek!

    Comment


      #3
      Re: Organic's outdoor 2009

      Sommige planten, vooral planten die niet winterhard zijn dan vragen een klein microklimaatje.
      Daar hoef je je helemaal niets gigantisch bij voor te stellen he
      Want bij cannabis moet het al niet overwinteren, aangezien zij een eenjarige plant is.

      BV een tuin omringd door 4 muren is al een microklimaat op zich.
      Mijn BJ staat tussen 3 struiken, omheining afgespannen met winddoek en langs boven "bedekt" door boomtakken. Dat is wat je al kan noemen "een microklimaat".

      Ik heb nieuwe foto's.
      Van links naar rechts:
      Black Jack, Amnesia Haze volle grond, Sweet Afghan Delicious

      Geel uitgeslagen daar
      Attached Files

      Comment


        #4
        Re: Organic's outdoor 2009

        mooi plantjes m8 ik volg je

        Comment


          #5
          Attached Files

          Comment


            #6
            Re: Organic's outdoor 2009

            Heb je ze al getopt? Of hoe kan die plant zo groeien. Bij je 2e post en dan de 2e foto.
            Heel vreemd en mooie dikke stengel .

            En hoe het dat je 1e foto van de 2e post zo in de breedte gaat groeien?
            Ziet er grappig uit en vangt zo beter licht.

            Die kan dalijk heel wat dragen!

            Groete

            Comment


              #7
              Re: Organic's outdoor 2009

              Een plant nekken om de groei stijl je niet aan staat dat snap ik even niet
              God was never on your side..

              Comment


                #8
                Re: Organic's outdoor 2009

                Ja ik had er vanalles met uitgestoken. Maar echt vanalles.
                Moet maar eens zien bij de laatste foto's.
                Die stam dat zo plotst twee scheuten naar boven schiet.
                Die is heel hoog gaan uitlopen, maar twas bedoeld ze in dat netje te plooien.

                Nu hoor ik mensen denken: knak die scheut dan toch?

                Maar nu hoor ik mezelf denken: van dat ene plantje heb ik nu wat meer plantjes. Die kan ik dus terug van het begin.

                Dood is ze niet he, enkel haar wortel en stam ligt te composteren

                @DeRooie,

                Black Jack is intussen al tot vier maal toe getopt.
                Die vanop de tweede foto dat is die plant die ik bovenaan bedoel.
                Die heb ik "genekt". Amnesia Haze volle grond.

                Wat is daar nu juist met gebeurd? Wel ik zal het U zeggen
                Ik heb indoor beperkte mogelijkheden tot voorgroeien. Ge kent een welduchtige sativa die de hoogte wil inschieten. Die gaan volle gas.
                Ik vond dat ze wat hoog werd, en het was nog te koud buiten. Dus ik plooide ze naar de grond toe, ze was al getopt. Dan begonnen mijn scheuten massaal naar boven toe te groeien.

                Tot ik dacht: kom we gaan is iet proberen, ik heb heel de bovenkant eraf gehaald. Gehelegans. Juist de twee onderste internodes heb ik laten staan. En zo is die in die vorm gekomen.

                Maar ik zeg het, qua outdoor hou maar meer die Black Jack in de gaten
                Dat gaat een beesje worden se, dat garandeer ik jullie nu al.

                Ik ga ook niet teveel plantjes opstellen. Niet teveel, niet te weinig.
                I just want my own supply that gets me high. En liefst een jaar lang

                Comment


                  #9
                  Re: Organic's outdoor 2009

                  ik ben benieuwd man ziet er leuk uit, hoe gaat het met de stekjes?

                  Comment


                    #10
                    Re: Organic's outdoor 2009

                    ziet er goed uit
                    leth them grow
                    greetz

                    Comment


                      #11
                      Re: Organic's outdoor 2009

                      Hey organic,

                      ik zou graag nog wat foto's willen zien
                      Na de voorbije zonnige dagen moet ze toch hard gegroeid zijn?

                      Greetz,
                      zion

                      Comment


                        #13
                        Re: Organic's outdoor 2009

                        Moet ik toch even vermelden in mijn verslagje.

                        26 mei heb ik stekken genomen van de Amnesia Haze.
                        Deze wortelen nu al het stekblokje vol, compleet vol.

                        Die Amnesia Haze van Royal Queen Seeds, amai! Dat heb ik nog nooit gezien, zo'n makkelijke stekkers.
                        ik zou bijna durven zeggen, dat als je haar zou stekken en zo in zaai- en stekgrond zou steken zonder voorbehandeling of boe of bah ze nog zou wortelen.

                        Ze is strak blijven staan, en is onveranderd gebleven als toen ze nog aan de plant hingen. Hebben helemaal geen zwakte getoond, altijd fier en recht kopje omhoog gehouden.

                        Het stekje van BJ en die van de SAD wortelen ook. Maar op de foto zie je de Amnesia Haze stekken die ik ga houden. Wat mooi zijn ze toch. Deze twee ga ik al zeker houden.
                        Attached Files

                        Comment


                          #14
                          Re: Organic's outdoor 2009

                          zien er leuke kleine meisjes uit. die amnesia ga je buiten zetten en afdekken veronderstel ik? (niet om de wijsneus uit te hagen ofzo, gewoon vraagje he )

                          succes ermee , ,keep up the good work

                          Comment


                            #15

                            Comment

                            Bezig...
                            X