Kan mij iemand tips geven aub?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Nederhigh
    Super Grower
    Lucky Member
    • Apr 2012
    • 1831

    #46
    200 gram? Ik gok meer

    Comment

    • Roye
      Advanced Stoner
      Member
      • Aug 2018
      • 69

      #47
      Hallo, de linkse plant komt 1 a 2 weken achter in bloei. Het is nu snachts al 4 graden. Zal dit wel lukken met zo'n kou? Of doe ik ze beter weg en misschien volgend jaar autoflowers?
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.

      Comment


      • Ongeldig
        Ongeldig commented
        Editing a comment
        Bovenstaande redenatie is er een waar ik met mijn hoofd niet bij kan
        Als je op dit punt besluit om ze weg te doen terwijl je al tot hier gekomen bent dan ben je eigenlijk het kweken volgend jaar niet waard. Gewoon afmaken joh!
        Ik bedoel het verder niet bot.
    • kweki
      Advanced Stoner
      Member
      • May 2018
      • 72

      #48
      het is altijd het proberen waard tog? als ze af en toe zo een zonnetje als vandaag krijgen zal er vast nog wel wat van zulke planten over blijven

      Comment

      • Roye
        Advanced Stoner
        Member
        • Aug 2018
        • 69

        #49
        Ja misschien wel, maar het is nog tot eind oktober toch?

        Comment

        • Roye
          Advanced Stoner
          Member
          • Aug 2018
          • 69

          #50
          Heb gewoon totaal geen ervaring vandaar ik geen raad weet...

          Comment

          • QnQ
            Godlike Grower
            Lucky Member
            • Sep 2010
            • 26093

            #51
            Sour kush heeft wel een week of 10 bloei dacht ik.
            Zeker bij lage temperaturen gaat het wat minder snel buiten.

            Mja, wat wil je doen?
            Geen reden tot paniek.
            Lekker laten staan en dan maar zien wat er van komt toch?

            Ervaring kun je ook opdoen door kweekverslagen van andere kwekers te lezen
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment

            • Matthies
              Expert Stoner
              MemberLucky Member
              • Jul 2018
              • 78

              #52
              Weg doen?? Nee joh! Mijn planten staan ook letterlijk en figuurlijk de blauw(paars)bekken.
              Je planten zien er prachtig, sterk en gezond uit.

              Lekker laten afbloeien. Om de zoveel dagen checken op toprot en kijken naar je trichomen.
              Als je geen zakloepje hebt, dan (zo deed ik het) kun je een foto maken van je toppen met je mobiel. Deze inzoomen en dan heb je een aardig beeld van je trichomen

              Comment

              • Roye
                Advanced Stoner
                Member
                • Aug 2018
                • 69

                #53
                Hallo, heb hier een zijtak die niet onder het afdak hangt en die er maar slecht uitziet. Wat moet ik doen ermee?
                You do not have permission to view this gallery.
                This gallery has 1 photos.

                Comment

                • Roye
                  Advanced Stoner
                  Member
                  • Aug 2018
                  • 69

                  #54
                  De andere toppen zien er zo uit.
                  You do not have permission to view this gallery.
                  This gallery has 1 photos.

                  Comment

                  • Matthies
                    Expert Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Jul 2018
                    • 78

                    #55
                    Zulke takken heb ik er ook tussen zitten. Lekker laten afbloeien en checken op rot. Trichomen on de gaten houden voor het oogstmoment.

                    Comment

                    • Roye
                      Advanced Stoner
                      Member
                      • Aug 2018
                      • 69

                      #56
                      Denk nog week of 4 kan dit?

                      Comment

                      • Matthies
                        Expert Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Jul 2018
                        • 78

                        #57
                        Ik heb geen ervaring met jouw soort. Maar een paar weekjes lijkt me van wel. Afhankelijk van hey weer natuurlijk. 2 weken regen, kou en nattigheid doet de planten geen goed.

                        Comment

                        • Roye
                          Advanced Stoner
                          Member
                          • Aug 2018
                          • 69

                          #58
                          Grote Grote pech gehad deze nacht blijkbaar...... veel wind gehad en plant is afgekraakt
                          You do not have permission to view this gallery.
                          This gallery has 1 photos.

                          Comment

                          • Roye
                            Advanced Stoner
                            Member
                            • Aug 2018
                            • 69

                            #59
                            Deze zal het niet meer redden zeker? Heb ze terug gerecht en vast gebonden langs alle kanten maar als jullie denken ze beter weg te doen , dan doe ik het . Iemand raad?
                            You do not have permission to view this gallery.
                            This gallery has 1 photos.

                            Comment

                            • Stemma
                              Exquisite Grower
                              420 Member
                              • Mar 2014
                              • 7415

                              #60
                              Dat wordt wel heel erg lastig Roye, als er nog een gedeelte van de wortels vast zit zal er nog een gedeeltelijke sapstroom zijn. Maar welk deel van de plant nog gevoed gaat worden is koffiedik kijken. Het is onkruid dus kan een hoop hebben maar dit lijkt mij wel funest voor de plant. Je kan het een paar dagen aankijken dan zie je gauw genoeg of de plant het wel of niet redt.

                              Ik vind het overigens een rare plek om af te breken weet je zeker dat de wind dit heeft gedaan en niet een tweebenige rat?
                              Stemma doet het forum, stout 2017

                              Stemma doet stout (2016)
                              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                              Comment

                              Bezig...