Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke outdoor-plant mee beginnen voor beginnende kweker?

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Welke outdoor-plant mee beginnen voor beginnende kweker?

    Special Queen #1! Nu al voor het 3e jaar op rij en blijven superplanten, stevig, mooie oogsttijd (oktober) en bij een beetje verzorging denl ik dat iedere beginnende kweker hier wel wat leuks van kan maken!!

    Comment


      Re: Welke outdoor-plant mee beginnen voor beginnende kweker?

      Bas1.jpgRoyal critical van RQSeeds.
      Helemaal geweldig. Een vroegbloeier, korte bloeier +- 9 weken .Zeer grote buds, ieswat luchtig.
      Zeer bestendig tegen toprot, winnar van deh hilife cup in spanje, zeerrrrr veel thc. Als je hem rookt dan denk je echt toppp van smaak.

      Vorig jaar niet hoeven slepen ondanks de vele regen een toppppoogst.
      Deze foto's zijn de Critals van RQS.
      Ik ga volgend jaar ook maar een de special queen bestellen, zien er wel erg lekker uit hoor.20131010_101350.jpg20131003_101305.jpg
      Last edited by bas1; 3 September 2014, 23:09. Reden: foto v.e top erbij geplaatst,

      Comment


        Comment


          Re: Welke outdoor-plant mee beginnen voor beginnende kweker?

          Ik ben ook beginner, en zit met toprot, is de plant nog te redden?

          Comment


            Re: Welke outdoor-plant mee beginnen voor beginnende kweker?

            Het rot ruimschoots wegknippen.

            Comment


              Re: Welke outdoor-plant mee beginnen voor beginnende kweker?

              Ik heb dit jaar hollands hope staan en ben er echt tevreden over. Beter dan de pp die ik vorig jaar had staan. Heb ze alleen nog niet gerookt maar misschien mensen hier wel al?

              Comment


                Re: Welke outdoor-plant mee beginnen voor beginnende kweker?

                Voor een beginner zou ik NLX Diamond adviseren

                Autoflower plant
                Niet te kleine soort
                De plantjes kunnen togh veel verdragen

                Comment


                  Re: Welke outdoor-plant mee beginnen voor beginnende kweker?

                  ik heb gehoord dat auto planten wel goed zijn voor buiten ..maakt het wat uit wanneer ik hem plant ?
                  alvast bedankt

                  Comment


                    Re: Welke outdoor-plant mee beginnen voor beginnende kweker?

                    Vroeg zodat ze niet rotten
                    (mei)

                    Comment


                      Re: Welke outdoor-plant mee beginnen voor beginnende kweker?

                      Oorspronkelijk geplaatst door chillmr View Post
                      Ik heb dit jaar hollands hope staan en ben er echt tevreden over.
                      heb hh 2.0 van suzyseeds voor 2015 in de planning.
                      op de site staat dat ze in sept. klaar zijn.
                      wanneer waren ze bij jou klaar?
                      wanneer heb je ze ontkiemt en buitengezet?
                      hoe was de opbrengst en zagen de toppen eruit?
                      Last edited by TB303; 30 November 2014, 01:27.
                      ...

                      Comment


                        Re: Welke outdoor-plant mee beginnen voor beginnende kweker?

                        Heb vorig jaar paar autoflowers geplant voor de eerste keer, zijn allemaal gaan rotten toen ze nog niet oogstrijp waren.

                        Had kruising tussen Diesel en Northern light die gingen als eerste schimmelen. De Mazar en Amnesia hielden het langer uit maar beide toprot.
                        Hebben jullie misschien ervaring met autoflowers die goed schimmelbestendig zijn? Ik wil autoflowers nog niet opgeven.

                        Mijn gewone plant ( geen autoflower ) die 3x zolang buiten stond kon ik zonder schimmel oogsten.

                        Dus mijn vraag is als jullie goede autoflowers soortjes kennen die ik goed buiten kwam kweken zonder dat de schimmel zo snel intreed. Ik weet dat schimmel nooit uit te sluiten is..

                        Comment


                          Re: Welke outdoor-plant mee beginnen voor beginnende kweker?

                          autoblueberry,ak47auto,... heeft een goeie naam tegen toprot

                          Comment


                            Re: Welke outdoor-plant mee beginnen voor beginnende kweker?

                            Thanks voor je comment, ga me hierin even verdiepen. Het begint al te kriebelen nu de zon weer wat langer schijnt!

                            Comment


                              Re: Welke outdoor-plant mee beginnen voor beginnende kweker?

                              Oorspronkelijk geplaatst door peepzzz View Post
                              Thanks voor je comment, ga me hierin even verdiepen. Het begint al te kriebelen nu de zon weer wat langer schijnt!
                              tegen wie zeg je het, ik zit hier al met bijna uitslag van al die kriebels

                              Comment


                                Re: Welke outdoor-plant mee beginnen voor beginnende kweker?

                                cannabis sativa of indica reguliere zaden , das de beste keuze

                                Comment

                                Bezig...
                                X