Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke outdoor-plant mee beginnen voor beginnende kweker?

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Re: Welke outdoor-plant mee beginnen voor beginnende kweker?

    Green O Matic zo ik nemen, is een autoflower en kost maar 25 euro voor 5 fem zaden

    Comment


      #62
      Re: Welke outdoor-plant mee beginnen voor beginnende kweker?

      Weet iemand hier of 5 cheese plantjes beetje goed is om dit jaar buiten te kweken? in een kas van 1,60breed bij 3,10 land en 2 meter hoog??

      Comment


        #63
        Re: Welke outdoor-plant mee beginnen voor beginnende kweker?

        Vrienden van de groene vingers, graag wat advies...

        Ik heb een prachtig balkon op het volle zuiden en zou daar graag dit jaar een plant laten groeien. Nou ben ik eigenlijk op zoek naar (gefeminizeerd) zaad van een soort die:

        1. niet al te hoog wordt, eigenlijk vrij laag (max. 50-100 cm) blijft.
        2. niet al te sterk ruikt (zowel tijdens groei, als bloeifase)

        De sterkte en de hoeveelheid van de oogst zijn voor mij van minder groot belang (ben meer een rituele gelegenheidsroker).

        Alvast bedankt!

        Comment


          #64
          Re: Welke outdoor-plant mee beginnen voor beginnende kweker?

          Ik d8 aan early misty of afghanse zaad voor buiten kan iemand me daar over advies geven EARLY MISTY kan goed tegen laag temperatuur maar ik ben neit zo ervaren kan iemand mij advies geven

          peace one love

          Comment


            #65
            Re: Welke outdoor-plant mee beginnen voor beginnende kweker?

            Oorspronkelijk geplaatst door nero81 View Post
            Vrienden van de groene vingers, graag wat advies...

            Ik heb een prachtig balkon op het volle zuiden en zou daar graag dit jaar een plant laten groeien. Nou ben ik eigenlijk op zoek naar (gefeminizeerd) zaad van een soort die:

            1. niet al te hoog wordt, eigenlijk vrij laag (max. 50-100 cm) blijft.
            2. niet al te sterk ruikt (zowel tijdens groei, als bloeifase)

            De sterkte en de hoeveelheid van de oogst zijn voor mij van minder groot belang (ben meer een rituele gelegenheidsroker).

            Alvast bedankt!
            Dan val je toch in de autoflowers denk ik.
            Maar misschien denkt iemand anders daar weer anders over.

            Comment


              #66
              Re: Welke outdoor-plant mee beginnen voor beginnende kweker?

              de auto flowers van royal queen seeds zoals easy bud ,royal automatic en nog een paar anderen soorten die blijven allemaal tussen de 50-100 cm.Dan heb je ook nog de lowryders die ook niet hoog worden.Hoe met de reuk van deze planten zit dat weet ik niet. Vooral de easy bud wordt omschreven als een gemakkelijk te telen plant ook voor beginners.

              Comment


                #67
                Re: Welke outdoor-plant mee beginnen voor beginnende kweker?

                vorig jaar heb ik met the church gewerkt van greenhouse seeds, ik heb pas in juni gezaaid en had uiteindelijk toch nog 140 gram droog van 1 plant
                Ze is schimmelbestendig en ik had er nooit enige problemen mee . Een ander pluspunt is dat het kutgoedkope seeds zijn 17.50 euro voor 5 feminised seeds en een lekker wietje. Ik zou graag foto's linken naar mijn kweekverslag maar heb ze moeten verwijderen door probleempjes met de smurfen.
                grtz thelos
                Last edited by thelos; 5 April 2010, 17:39.

                Comment


                  #68
                  Re: Welke outdoor-plant mee beginnen voor beginnende kweker?

                  Oorspronkelijk geplaatst door thelos View Post
                  vorig jaar heb ik met the church gewerkt van greenhouse seeds, ik heb pas in juni gezaaid en had uiteindelijk toch nog 140 gram droog van 1 plant
                  Ze is schimmelbestendig en ik had er nooit enige problemen mee . Een ander pluspunt is dat het kutgoedkope seeds zijn 17.50 euro voor 5 feminised seeds en een lekker wietje. Ik zou graag foto's linken naar mijn kweekverslag maar heb ze moeten verwijderen door probleempjes met de smurfen.
                  grtz thelos
                  Laat maar foto's zien , wanneer heb je ze geoogst? grtz
                  >>> Loving The Green Herbs <<<

                  Comment


                    #69
                    Re: Welke outdoor-plant mee beginnen voor beginnende kweker?

                    wie weet of northern light geschikt is om buiten te laten groeien... en hoe groot worden deze planten ongeveer?
                    Power to the plant!

                    Comment


                      #70
                      Re: Welke outdoor-plant mee beginnen voor beginnende kweker?

                      Kan buiten, bloeitijd 8/9 weken (eind oktober) 100/125 cm.

                      Comment


                        #71
                        Re: Welke outdoor-plant mee beginnen voor beginnende kweker?

                        oke monty, maar ik las op royalqueenseeds dat je de plant eind september al kan oogsten...
                        Power to the plant!

                        Comment


                          #72
                          http://strainguide.org/category/outdoor-2/
                          Last edited by member10463; 28 January 2011, 12:14. Reden: opmaak plus linkje geplaatst

                          Comment


                            #73
                            Re: Welke outdoor-plant mee beginnen voor beginnende kweker?

                            wanneer komt de boboseeds site weer online, zag een paar x een verwijzing hierheen maar hij is al een poos offline

                            Comment


                              #74
                              Re: Welke outdoor-plant mee beginnen voor beginnen

                              Ik zou er niet op gaan wachten.

                              Comment


                                #75
                                Re: Welke outdoor-plant mee beginnen voor beginnende kweker?

                                ik ga ook men 1e kweek doen, ook buiten
                                en heb swiss cheese besteld, is geen auto
                                maar ben in volle verwachting to het weer goed word

                                Comment

                                Bezig...
                                X