Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke outdoor-plant mee beginnen voor beginnende kweker?

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    Re: Welke outdoor-plant mee beginnen voor beginnende kweker?

    Dit lijkt me toch een mooie en makkelijke buitenplant?
    iemand ervaring ermee?

    http://www.dutch-passion.nl/nl/zaden/product/passion-1/
    Last edited by Jointjedraaien; 24 October 2012, 15:40.

    Comment


      #92
      Re: Welke outdoor-plant mee beginnen voor beginnende kweker?

      ik zou voor de AK gold gaan.. goeie opbrengst (tot 1000gr per plant), schimmelbestendig en kortbloeier.. ook leuk voor guerilla kweek aangezien deze soort tot150cm wordt en dus in normale begroeiing niet echt opvalt.tis geen autoflower (ben ik qua opbrengsten ook geen voorstander van trouwens) maar wel al vroeg in het seizoen klaar..

      succes ermee
      TheovS

      Comment


        #93
        Re: Welke outdoor-plant mee beginnen voor beginnende kweker?

        Early SKunk , komt 500G per plant af word 200-300 cm hoog
        en als ze een maal buiten staan hoef je er niks meer aan te doen

        Comment


          #94
          Re: Welke outdoor-plant mee beginnen voor beginnende kweker?

          Oorspronkelijk geplaatst door TheovS View Post
          ik zou voor de AK gold gaan.. goeie opbrengst (tot 1000gr per plant), schimmelbestendig en kortbloeier.. ook leuk voor guerilla kweek aangezien deze soort tot150cm wordt en dus in normale begroeiing niet echt opvalt.tis geen autoflower (ben ik qua opbrengsten ook geen voorstander van trouwens) maar wel al vroeg in het seizoen klaar..

          succes ermee
          TheovS
          Een plant van maximaal 1,5 M die 1000 gram opbrengt? Dat moet een flinke struik worden dan. Die zal zeker wel opvallen.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


            #95
            Re: Welke outdoor-plant mee beginnen voor beginnende kweker?

            yoo mensen,
            ik ga volgende week voor het eerst kweken ik kweek de plant white widow.
            Weten jullie hoeveel gram er ongeveer van zo'n plantje afkomt?
            ik doe buitenkweek trouwens.

            greetz!

            Comment


              #96
              Re: Welke outdoor-plant mee beginnen voor beginnende kweker?

              nee robbert, dat weten we niet. Hangt totaal van jezelf af, van de plant, van het weer, zonnevlammen of niet, etc.
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

              Comment


                #97
                Re: Welke outdoor-plant mee beginnen voor beginnende kweker?

                De invloed van het magnetisch veld op de sapstromen in je weedplant ...

                Comment


                  #98
                  Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                  Comment


                    #99
                    Re: Welke outdoor-plant mee beginnen voor beginnende kweker?

                    Oorspronkelijk geplaatst door Gehenna View Post
                    De invloed van het magnetisch veld op de sapstromen in je weedplant ...
                    http://collegerama.tudelft.nl/medias...e-876f2a8b89cd

                    misschien interessant

                    Comment


                      Re: Welke outdoor-plant mee beginnen voor beginnende kweker?

                      Oorspronkelijk geplaatst door robbert1908 View Post
                      yoo mensen,
                      ik ga volgende week voor het eerst kweken ik kweek de plant white widow.
                      Weten jullie hoeveel gram er ongeveer van zo'n plantje afkomt?
                      ik doe buitenkweek trouwens.

                      greetz!
                      heb zelf buiten ook een white widow staan :p
                      hoeveel er af gaat komen hangt echt van veel te veel factoren af. buitenkweek zal zoiezo wat minder zijn dan binnenkweek!
                      hopelijk krijgen we nog een mooie zomer met veel zon, das altijd het beste

                      OT: ik heb dit jaar een deel "the church" gezet
                      http://azarius.nl/seedshop/greenhous...use_feminised/
                      deze gaan heerlijk! (zie foto)
                      ze schieten gewoon als onkruid de lucht in zonder er al te veel zorg
                      hopelijk gaan ze ook goed smaken
                      IMG_3161.jpg
                      Last edited by roekikie; 9 June 2012, 15:26.

                      Comment


                        Re: Welke outdoor-plant mee beginnen voor beginnende kweker?

                        Ik ben vorig jaar begonnen met 1 Ierdbei plant. Dit jaar heb ik gekozen voor Jack Herer, ik zou eerst ook voor Ierdbei gaan maar helaas heeft mijn kat ze al in een vroeg stadium opgegeten. Ik heb vorige week 5 Jack Herer feminized zaadjes bestelt waarvan er 4 zijn ontkiemd, waar ik wel bang voor ben is dat ik te laat ben met het kweken of valt dat wel mee aangezien de seizoenen tegenwoordig steeds later lijken te komen.

                        Comment


                          Re: Welke outdoor-plant mee beginnen voor beginnende kweker?

                          frosty kush iets?

                          Comment


                            Re: Welke outdoor-plant mee beginnen voor beginnende kweker?

                            Ik heb voor het eerst 5x NLX staan, in kuipen, 130 cm hoog. Iemand ervaring mee? Toprot? Late of vroege bloei? Veel opbrengst?

                            Comment


                              Re: Welke outdoor-plant mee beginnen voor beginnende kweker?

                              elke strain uit de Kush familie is een aanrader als je het mij vraagt, ze groeien enorm makkelijk en zien er gewoon prachtig uit!
                              250W HPS Cheese, Haze 2.0, White Widow auto (up in smoke)

                              Comment


                                Re: Welke outdoor-plant mee beginnen voor beginnende kweker?

                                mijn mening white widow doet het altijd goed.
                                dit jaar heb ik 5 kings kush planten staan zijn prachtige planten ook hele lekkere wiet.
                                vorig jaar had ik skunk#1 x purple staan,
                                echte naam shaman mooie plant kan goed tegen top rot en andere voorkomende problemen.

                                Comment

                                Bezig...
                                X