Welke outdoor-plant mee beginnen voor beginnende kweker?

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • imtheganjaman
    Banned
    • Feb 2011
    • 145

    #136
    Re: Welke outdoor-plant mee beginnen voor beginnende kweker?

    Special Queen #1! Nu al voor het 3e jaar op rij en blijven superplanten, stevig, mooie oogsttijd (oktober) en bij een beetje verzorging denl ik dat iedere beginnende kweker hier wel wat leuks van kan maken!!

    Comment

    • bas1
      Stoner
      Member
      • Sep 2010
      • 20

      #137
      Re: Welke outdoor-plant mee beginnen voor beginnende kweker?

      Bas1.jpgRoyal critical van RQSeeds.
      Helemaal geweldig. Een vroegbloeier, korte bloeier +- 9 weken .Zeer grote buds, ieswat luchtig.
      Zeer bestendig tegen toprot, winnar van deh hilife cup in spanje, zeerrrrr veel thc. Als je hem rookt dan denk je echt toppp van smaak.

      Vorig jaar niet hoeven slepen ondanks de vele regen een toppppoogst.
      Deze foto's zijn de Critals van RQS.
      Ik ga volgend jaar ook maar een de special queen bestellen, zien er wel erg lekker uit hoor.20131010_101350.jpg20131003_101305.jpg
      Last edited by bas1; 3 September 2014, 23:09. Reden: foto v.e top erbij geplaatst,

      Comment

      • Bubbleblower
        Chronic Stoner
        MemberLucky Member
        • May 2009
        • 185

        #138
        Re: Welke outdoor-plant mee beginnen voor beginnende kweker?

        Van alle soorten die ik ooit buiten heb gekweekt waren Bubblegum en DP verreweg het meest de moeite en ook Jamaica en Thai waren van uitzonderlijk kwaliteit (maar officiƫel zijn die moeilijk). Jarenlang heb ik de geƫigende buitensoorten gekweekt, die ik niet slecht vond voor buitenwiet tot ik deze ook probeerde en ze allemaal wat groter liet worden (understatement).
        Sindsdien weet ik dat geen enkele binnenwiet ook maar in de verste verte kan tippen aan buitenwiet, mits die volledig ontwikkeld is en goede genetica heeft (een Kaya van >4 meter met prachtige superdikke toppen was totaal waardeloos). Niet alleen kwalitatief is goede buitenwiet superieur, maar ook qua smaak en vanzelfsprekend qua opbrengst.
        Zal graag laten zien hoe je zo'n boom opzet als ik een geschikte tuin in de buurt kan vinden.

        Comment

        • Bertildegroene
          Zaadje
          Nieuw Lid
          • Sep 2014
          • 2

          #139
          Re: Welke outdoor-plant mee beginnen voor beginnende kweker?

          Ik ben ook beginner, en zit met toprot, is de plant nog te redden?

          Comment

          • FlintStoned
            Banned
            • Oct 2012
            • 5580

            #140
            Re: Welke outdoor-plant mee beginnen voor beginnende kweker?

            Het rot ruimschoots wegknippen.

            Comment

            • chillmr
              Senior Stoner
              • Jul 2014
              • 25

              #141
              Re: Welke outdoor-plant mee beginnen voor beginnende kweker?

              Ik heb dit jaar hollands hope staan en ben er echt tevreden over. Beter dan de pp die ik vorig jaar had staan. Heb ze alleen nog niet gerookt maar misschien mensen hier wel al?

              Comment

              • akamg
                Senior Stoner
                Member
                • Mar 2012
                • 34

                #142
                Re: Welke outdoor-plant mee beginnen voor beginnende kweker?

                Voor een beginner zou ik NLX Diamond adviseren

                Autoflower plant
                Niet te kleine soort
                De plantjes kunnen togh veel verdragen

                Comment

                • camille
                  Senior Stoner
                  Member
                  • Nov 2014
                  • 33

                  #143
                  Re: Welke outdoor-plant mee beginnen voor beginnende kweker?

                  ik heb gehoord dat auto planten wel goed zijn voor buiten ..maakt het wat uit wanneer ik hem plant ?
                  alvast bedankt

                  Comment

                  • grinderke
                    Senior Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jul 2014
                    • 974

                    #144
                    Re: Welke outdoor-plant mee beginnen voor beginnende kweker?

                    Vroeg zodat ze niet rotten
                    (mei)

                    Comment

                    • TB303
                      Expert Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Nov 2014
                      • 94

                      #145
                      Re: Welke outdoor-plant mee beginnen voor beginnende kweker?

                      Oorspronkelijk geplaatst door chillmr
                      Ik heb dit jaar hollands hope staan en ben er echt tevreden over.
                      heb hh 2.0 van suzyseeds voor 2015 in de planning.
                      op de site staat dat ze in sept. klaar zijn.
                      wanneer waren ze bij jou klaar?
                      wanneer heb je ze ontkiemt en buitengezet?
                      hoe was de opbrengst en zagen de toppen eruit?
                      Last edited by TB303; 30 November 2014, 01:27.
                      ...

                      Comment

                      • peepzzz
                        Chronic Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Jun 2012
                        • 160

                        #146
                        Re: Welke outdoor-plant mee beginnen voor beginnende kweker?

                        Heb vorig jaar paar autoflowers geplant voor de eerste keer, zijn allemaal gaan rotten toen ze nog niet oogstrijp waren.

                        Had kruising tussen Diesel en Northern light die gingen als eerste schimmelen. De Mazar en Amnesia hielden het langer uit maar beide toprot.
                        Hebben jullie misschien ervaring met autoflowers die goed schimmelbestendig zijn? Ik wil autoflowers nog niet opgeven.

                        Mijn gewone plant ( geen autoflower ) die 3x zolang buiten stond kon ik zonder schimmel oogsten.

                        Dus mijn vraag is als jullie goede autoflowers soortjes kennen die ik goed buiten kwam kweken zonder dat de schimmel zo snel intreed. Ik weet dat schimmel nooit uit te sluiten is..

                        Comment

                        • grinderke
                          Senior Grower
                          MemberLucky Member
                          • Jul 2014
                          • 974

                          #147
                          Re: Welke outdoor-plant mee beginnen voor beginnende kweker?

                          autoblueberry,ak47auto,... heeft een goeie naam tegen toprot

                          Comment

                          • peepzzz
                            Chronic Stoner
                            MemberLucky Member
                            • Jun 2012
                            • 160

                            #148
                            Re: Welke outdoor-plant mee beginnen voor beginnende kweker?

                            Thanks voor je comment, ga me hierin even verdiepen. Het begint al te kriebelen nu de zon weer wat langer schijnt!

                            Comment

                            • grinderke
                              Senior Grower
                              MemberLucky Member
                              • Jul 2014
                              • 974

                              #149
                              Re: Welke outdoor-plant mee beginnen voor beginnende kweker?

                              Oorspronkelijk geplaatst door peepzzz
                              Thanks voor je comment, ga me hierin even verdiepen. Het begint al te kriebelen nu de zon weer wat langer schijnt!
                              tegen wie zeg je het, ik zit hier al met bijna uitslag van al die kriebels

                              Comment

                              • member16666
                                Banned
                                • Jul 2011
                                • 780

                                #150
                                Re: Welke outdoor-plant mee beginnen voor beginnende kweker?

                                cannabis sativa of indica reguliere zaden , das de beste keuze

                                Comment

                                Bezig...