Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke outdoor-plant mee beginnen voor beginnende kweker?

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    anders een lowryder zetten?

    Comment


      #17
      Vorst bestendig?
      Hoe bestendig dan wel want in dit apenland(Belgie) weet je maar nooit
      Double fun ook in april/mei in de grond steken zeker?
      Heb wel gelezen tot 500 gram geeft...mmmh 500 gram

      Comment


        #18
        Early misty, dutch hope, purple haze, medusa, mother finest. zijn meer buitensoortjes die goed scoren.
        grtz
        420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
        Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

        Comment


          #19
          Easy Sativa (autoflower) is ook wel een aanrader. Lekker wietje.

          Comment


            #20
            Easy Sativa is voor zover ik weet geen AutoFlower.
            AutoFlower soorten bloeien ook als ze 24 u op 7 dagen licht krijgen,

            Peace

            Comment


              #21
              dacht van wel maar nie 100% autoflower

              Comment


                #22
                Doubelfun in maart ontkiemen en half april naar buiten en zo ongeveer in okt nov oogsten
                Gewoon in de volle grond en hup verder hoef je niks te doen de natuur gat zijn gang zet hem wel zo dat de zon er bij kan komen
                Groetjes
                God was never on your side..

                Comment


                  #23
                  en waar kan ik doubelfun zaadjes bestellen?
                  Heb het internet al afgezocht. maar kan ze nog niet vinden..
                  ik wil namelijk ook stuk of 3/4 plantjes zaaien voor buiten.
                  Last edited by misty; 24 September 2009, 08:20. Reden: onnodig quoten

                  Comment


                    #24
                    Das goede vraag ik krijg ze namelijk gratis (hihi) ehm misschien weet iemand hier hoe je er aan kan komen,
                    Groetjesss
                    God was never on your side..

                    Comment


                      #25
                      Ja, ik zag ook dat je ze gratis op internet kan bestellen als je een medisch patient bent ofzo.
                      Maar ik denk dat het mij niet lukt om die te bestellen. dan zul je wel een verzekering, moeten hebben. of dan zul je het wel moeten kunnen aantonen dat je patient bent. of valt dat wel mee?

                      Comment


                        #26
                        Nee je moet kunnen aan tonen dat het voor medicinale wiet gebruik is ik krijg ze namelijk van hem gratis
                        God was never on your side..

                        Comment


                          #27
                          ik heb zoon lijstje hangen van sensi seeds en bij de buiten planten staat early skunk als de meest opbrengende (500+ gram per plant) en is schimmel bestendig maarja die word ook 2 tot 3 meter groot ik plant zelf Hollands Hope, Pure indica,bloeit niet al te laat,rot bestendig, goede opbrengst en word niet 3 meter. "iedeale plant voor het nederlandse weer"
                          Last edited by Nerub; 26 February 2009, 14:01.

                          Comment


                            #28
                            double fun kun je ook bestellen bij no mercy en sannie.al weet ik niet of sannie ze nog heeft !

                            Comment


                              #29
                              Alle Early soortjes kunnen normaal gezien vroeg geoogst worden.
                              Ze krijgen de naam Early omdat ze niet meer dan 8 weken bloei nodig hebben om oogstklaar te zijn.
                              Swiss Miss is een erg sterk soortje. Je kan het zo hard martelen als je wil (dit is niet verplicht en zeker niet nodig )
                              Vermijdt in ieder geval Sativa soortjes. Deze moeten je veel langer laten staan (eind november) en hebben dus meer kans toprot te krijgen.

                              Greetz,
                              zion

                              Comment


                                #30
                                Ik ga denk ik voor de Purple power. Is dat hetzelfde als purple haze? Of wat is dan het beste om buiten te laten groeien?

                                Comment

                                Bezig...
                                X