Welke outdoor-plant mee beginnen voor beginnende kweker?

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • janleuri
    Retired
    • Oct 2008
    • 1131

    #16
    anders een lowryder zetten?

    Comment

    • Olliarts
      Retired
      • Jan 2009
      • 222

      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door sandra
      ik zou doubelfun nemen heel makkelijk plant bijna geen kans op top rot en in volle grond een powerplant

      Double Fun zaden
      Voor binnen én buiten
      Binnen: 7,5 week bloei
      Buiten: oogst half oktober
      Vorst & Schimmelbestendig
      Zaaien in April/Mei

      Groetjes
      Vorst bestendig?
      Hoe bestendig dan wel want in dit apenland(Belgie) weet je maar nooit
      Double fun ook in april/mei in de grond steken zeker?
      Heb wel gelezen tot 500 gram geeft...mmmh 500 gram

      Comment

      • westport
        Wicked Grower
        420 MemberLucky Member
        • Aug 2008
        • 3847

        #18
        Early misty, dutch hope, purple haze, medusa, mother finest. zijn meer buitensoortjes die goed scoren.
        grtz
        420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

        Comment

        • JustLooking
          Advanced Stoner
          Member
          • Jan 2009
          • 59

          #19
          Easy Sativa (autoflower) is ook wel een aanrader. Lekker wietje.

          Comment

          • Smokey
            Ultra Grower
            MemberLucky Member
            • Oct 2007
            • 2488

            #20
            Easy Sativa is voor zover ik weet geen AutoFlower.
            AutoFlower soorten bloeien ook als ze 24 u op 7 dagen licht krijgen,

            Peace

            Comment

            • janleuri
              Retired
              • Oct 2008
              • 1131

              #21
              dacht van wel maar nie 100% autoflower

              Comment

              • belladonna
                Guru of all Growers
                Lucky Member
                • Aug 2008
                • 10674

                #22
                Doubelfun in maart ontkiemen en half april naar buiten en zo ongeveer in okt nov oogsten
                Gewoon in de volle grond en hup verder hoef je niks te doen de natuur gat zijn gang zet hem wel zo dat de zon er bij kan komen
                Groetjes
                God was never on your side..

                Comment

                • Henrico
                  Retired
                  • Feb 2009
                  • 44

                  #23
                  en waar kan ik doubelfun zaadjes bestellen?
                  Heb het internet al afgezocht. maar kan ze nog niet vinden..
                  ik wil namelijk ook stuk of 3/4 plantjes zaaien voor buiten.
                  Last edited by misty; 24 September 2009, 07:20. Reden: onnodig quoten

                  Comment

                  • belladonna
                    Guru of all Growers
                    Lucky Member
                    • Aug 2008
                    • 10674

                    #24
                    Das goede vraag ik krijg ze namelijk gratis (hihi) ehm misschien weet iemand hier hoe je er aan kan komen,
                    Groetjesss
                    God was never on your side..

                    Comment

                    • Henrico
                      Retired
                      • Feb 2009
                      • 44

                      #25
                      Ja, ik zag ook dat je ze gratis op internet kan bestellen als je een medisch patient bent ofzo.
                      Maar ik denk dat het mij niet lukt om die te bestellen. dan zul je wel een verzekering, moeten hebben. of dan zul je het wel moeten kunnen aantonen dat je patient bent. of valt dat wel mee?

                      Comment

                      • belladonna
                        Guru of all Growers
                        Lucky Member
                        • Aug 2008
                        • 10674

                        #26
                        Nee je moet kunnen aan tonen dat het voor medicinale wiet gebruik is ik krijg ze namelijk van hem gratis
                        God was never on your side..

                        Comment

                        • Nerub
                          Retired
                          • Dec 2008
                          • 155

                          #27
                          ik heb zoon lijstje hangen van sensi seeds en bij de buiten planten staat early skunk als de meest opbrengende (500+ gram per plant) en is schimmel bestendig maarja die word ook 2 tot 3 meter groot ik plant zelf Hollands Hope, Pure indica,bloeit niet al te laat,rot bestendig, goede opbrengst en word niet 3 meter. "iedeale plant voor het nederlandse weer"
                          Last edited by Nerub; 26 February 2009, 13:01.

                          Comment

                          • markster
                            Ultra Grower
                            MemberLucky Member
                            • Jul 2008
                            • 2151

                            #28
                            double fun kun je ook bestellen bij no mercy en sannie.al weet ik niet of sannie ze nog heeft !

                            Comment

                            • zion
                              Advanced Grower
                              • Feb 2008
                              • 1056

                              #29
                              Alle Early soortjes kunnen normaal gezien vroeg geoogst worden.
                              Ze krijgen de naam Early omdat ze niet meer dan 8 weken bloei nodig hebben om oogstklaar te zijn.
                              Swiss Miss is een erg sterk soortje. Je kan het zo hard martelen als je wil (dit is niet verplicht en zeker niet nodig )
                              Vermijdt in ieder geval Sativa soortjes. Deze moeten je veel langer laten staan (eind november) en hebben dus meer kans toprot te krijgen.

                              Greetz,
                              zion

                              Comment

                              • Derooie2
                                Ultra Stoner
                                MemberLucky Member
                                • Mar 2009
                                • 107

                                #30
                                Ik ga denk ik voor de Purple power. Is dat hetzelfde als purple haze? Of wat is dan het beste om buiten te laten groeien?

                                Comment

                                Bezig...