Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke outdoor-plant mee beginnen voor beginnende kweker?

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: Welke outdoor-plant mee beginnen voor beginnen

    Oorspronkelijk geplaatst door Dr.Green View Post
    binne 10-11 weken als je drogen meetelt
    zkr is autoflower handig escobar ... niet veel werk aan ^^
    en niemand ziet het

    Grtz Green
    oke dat is dan wel heel handig en de opbrengst is toch ook wel redelijk als je het goed doet

    Comment


      #47
      Re: Welke outdoor-plant mee beginnen voor beginnen

      ontkiemen en uit de grond komen doen we in het donker ...
      en de opbrengst van lowryder 1(15cm) is rond 5gr en 2 20-45 gr ofze (50cm)


      Grtz Green

      Comment


        #48
        Re: Welke outdoor-plant mee beginnen voor beginnen

        oke dankje wel maar komt er niet meer opbrengst aan ?

        Comment


          #49
          Re: Welke outdoor-plant mee beginnen voor beginnen

          neen bij lowryder 2 kan zelfs 15 gr tot 45 zijn ... maarja kijk rond zoek google er op ^^
          ik heb ook niet alle antwoorden ^^
          Grtz Green

          Comment


            #50
            Re: Welke outdoor-plant mee beginnen voor beginnen

            maar bij Quick one op het zakje waar ik de zaadjes heb gekocht staat 250 tot 350 gram?

            gr esco

            Comment


              #51
              Re: Welke outdoor-plant mee beginnen voor beginnen

              dat betwijfel ik ten zeeerste ^^ welkesoort lowryder is het?

              Grtz Green

              Comment


                #52
                Re: Welke outdoor-plant mee beginnen voor beginnen

                Dit zal waarschijnlijk per m2 zijn... Ik heb het een keer opgezocht en uitgerekend van een bepaald soort.. stond 800 a 900 gram per m2, was uiteindelijk maar 200 gram gemiddeld

                Wat ook een mogelijkheid is, is dat die 250 tot 350 gram bij elkaar is, dus al die zaadjes bij elkaar snap je? :$

                Hoop dat het wat word man!

                greetz

                Comment


                  #53

                  Comment


                    #54
                    Re: Welke outdoor-plant mee beginnen voor beginnen

                    goedendag had een vraagje.
                    is supersilver haze ook een goede voor buiten? en is deze ook makkelijk te kweken?
                    wil er volgend jaar 5 neerzetten en dat leek me wel een mooie plant
                    groeten

                    Comment


                      #55
                      Re: Welke outdoor-plant mee beginnen voor beginnen

                      Ik heb zelf een silver pearl staan en moet zeggen dat het ook een ideale beginners plant is

                      Comment


                        #56
                        Re: Welke outdoor-plant mee beginnen voor beginnende kweker?

                        @geit

                        Is idd een mooie plant,maar heb al meerdere buiten kweekjes gezien waarbij de
                        plant erg laat in bloei schiet en het afbloeien was al helemaal een ramp. Ze moesten allemaal nood gedwongen te vroeg geoogst worden.

                        Zelf geef ik altijd een Santa Maria of een Top 44 plant aan leken die het ook leuk
                        vinden om een wietplantje in de tuin te hebben.
                        En ondanks dat sommige teveel water gaven of het grote blad er af plukte,heb ik ze allemaal met volgroeide toppen terug gezien.
                        recht is recht. krom is krom.

                        Comment


                          #57
                          Re: Welke outdoor-plant mee beginnen voor beginnen

                          Oorspronkelijk geplaatst door geit View Post
                          goedendag had een vraagje.
                          is supersilver haze ook een goede voor buiten? en is deze ook makkelijk te kweken?
                          wil er volgend jaar 5 neerzetten en dat leek me wel een mooie plant
                          groeten
                          Haze is grotendeels sativa, en een sativa bloeit pas af eind november, december. tegen dan is je wiet door de regen al voledig beschimmeld en hou je niets over.

                          gtzz

                          Comment


                            #58
                            Re: Welke outdoor-plant mee beginnen voor beginnende kweker?

                            silver pearl
                            makkelijker kan niet

                            Comment


                              #59
                              Re: Welke outdoor-plant mee beginnen voor beginnende kweker?

                              Silver pearl is toch juist voor binnen?

                              Comment


                                #60
                                Re: Welke outdoor-plant mee beginnen voor beginnende kweker?

                                Wellicht Early Misty. Relatief snelle afbloeier, redelijke kwaliteit, zaad is goedkoop (zie Bobo seeds), blijft klein, als je topt en dieft tijdens de groei heb je tegelijk stekken, die makkelijk wortelen. Ruderalis soorten zou ook kunnen, echter hiervan wortelen de stekken aanzienlijk minder goed en, maar dat is mijn mening: de eerste lekkere ruderalis moet nog uitgevonden worden. Je zult met buitenwiet toch een compromis moeten sluiten: late afbloeiers zijn van betere kwaliteit, maar wat schiet je er mee op als half oktober je kwaliteitswiet door toprot naar de vaantjes gaat. Beter een redelijk buitenwietje dan helemaal niks. Bovendien, als je 10 zaden koopt en er zitten 5 vrouwtjes bij dan kun je met stekken de hoeveelheid planten en de opbrengst vergroten. Kun je wat extra wiet in je joint proppen.

                                Comment

                                Bezig...
                                X