anders een lowryder zetten?
Welke outdoor-plant mee beginnen voor beginnende kweker?
Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
-
Vorst bestendig?
Hoe bestendig dan wel want in dit apenland(Belgie) weet je maar nooit
Double fun ook in april/mei in de grond steken zeker?
Heb wel gelezen tot 500 gram geeft...mmmh 500 gramComment
-
Early misty, dutch hope, purple haze, medusa, mother finest. zijn meer buitensoortjes die goed scoren.
grtzComment
-
-
Doubelfun in maart ontkiemen en half april naar buiten en zo ongeveer in okt nov oogsten
Gewoon in de volle grond en hup verder hoef je niks te doen de natuur gat zijn gang zet hem wel zo dat de zon er bij kan komen
GroetjesGod was never on your side..Comment
-
Das goede vraag ik krijg ze namelijk gratis (hihi) ehm misschien weet iemand hier hoe je er aan kan komen,
GroetjesssGod was never on your side..Comment
-
Ja, ik zag ook dat je ze gratis op internet kan bestellen als je een medisch patient bent ofzo.
Maar ik denk dat het mij niet lukt om die te bestellen. dan zul je wel een verzekering, moeten hebben. of dan zul je het wel moeten kunnen aantonen dat je patient bent. of valt dat wel mee?Comment
-
Nee je moet kunnen aan tonen dat het voor medicinale wiet gebruik is ik krijg ze namelijk van hem gratisGod was never on your side..Comment
-
ik heb zoon lijstje hangen van sensi seeds en bij de buiten planten staat early skunk als de meest opbrengende (500+ gram per plant) en is schimmel bestendig maarja die word ook 2 tot 3 meter groot
ik plant zelf Hollands Hope, Pure indica,bloeit niet al te laat,rot bestendig, goede opbrengst en word niet 3 meter. "iedeale plant voor het nederlandse weer"
Last edited by Nerub; 26 February 2009, 13:01.Comment
-
Alle Early soortjes kunnen normaal gezien vroeg geoogst worden.
Ze krijgen de naam Early omdat ze niet meer dan 8 weken bloei nodig hebben om oogstklaar te zijn.
Swiss Miss is een erg sterk soortje. Je kan het zo hard martelen als je wil (dit is niet verplicht en zeker niet nodig
)
Vermijdt in ieder geval Sativa soortjes. Deze moeten je veel langer laten staan (eind november) en hebben dus meer kans toprot te krijgen.
Greetz,
zionComment






Comment