Buitenkweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Faa
    Ultra Stoner
    MemberLucky Member
    • Aug 2013
    • 113

    #211
    Re: Buitenkweek

    De donkere plekken blijven zich versprijden.. Bladeren die aangetast zijn eraf halen zou dit een oplossing kunne zijn?

    Comment

    • Escargot
      Amazing Grower
      MemberLucky Member
      • Jun 2013
      • 4984

      #212
      Re: Buitenkweek

      Ik denk dat dit een ongedierte schade is.
      Blad hoef je hiervoor niet weg te halen.
      Je moet wel het ongedierte behandelen.

      Daarvoor is er een topic in de helpdesk.
      Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
      Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

      Comment

      • Faa
        Ultra Stoner
        MemberLucky Member
        • Aug 2013
        • 113

        #213
        Re: Buitenkweek

        Ik zie nergens ongedierte op de bladeren..

        Comment

        • Escargot
          Amazing Grower
          MemberLucky Member
          • Jun 2013
          • 4984

          #214
          Re: Buitenkweek

          Hier kunnen wij die al helemaal niet zien.

          Het is of de helpdesk of niets helaas.

          Ik weet het niet een ander blijkbaar ook niet anders was er al wel gereageerd.
          Er zijn twee secties op de helpdesk, bladprobleem en beestjes.

          Daar moet ik ook de antwoorden zoeken;
          Ik ben namelijk ook geen wandelende kwaaltjes database.
          Als ik een probleem heb, zoek ik op de helpdesk.
          Kan ik het niet vinden zoek ik op Google.

          Al kan ik het dan nog niet vinden, is er iets zo unieks aan de hand.
          Dan durf ik met een gerust hart een vraag te stellen.

          Niet dat ik dat nooit gedaan heb hoor, ik weet nu tenminste wel wat een Willem van Oranje Drone is
          En ik heb al jaren geen Koninginnedag gevierd.
          Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
          Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

          Comment

          • LR2
            Mother of all Growers
            MemberLucky Member
            • Nov 2011
            • 8552

            #215
            Re: Buitenkweek

            Ik weet het wel, en de oplossing kost 0 moeite en tijd. Maar ik mocht niet meer helpen en moest hier wegblijven
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment

            • Faa
              Ultra Stoner
              MemberLucky Member
              • Aug 2013
              • 113

              #216
              Re: Buitenkweek

              Om hiet te komen wenen ja maar als je hulp hebt ben je altyd welkom

              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

              image.jpg

              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

              Toppen groeien niet maar voor de rest staat ie toch mooi? Al redelijk wat thc ect

              Comment

              • berry ryder
                Special member
                420 MemberLucky Member
                • Dec 2012
                • 2666

                #217
                Re: Buitenkweek

                Als je dit knipt en droogt hou je een halve gram over.
                Als ik jou was zou ik eerst eens wat lezen over trips.
                En dan volgend jaar opnieuw beginnen met alle info
                die je nu heb vergaard.
                Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

                The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                Spliff Strawberry in scrogg, klaar



                sigpic

                Comment

                • Escargot
                  Amazing Grower
                  MemberLucky Member
                  • Jun 2013
                  • 4984

                  #218
                  Re: Buitenkweek

                  Ik heb je de link naar de wietwiki gegeven.
                  Ik hoop dat je gelezen hebt over thrips.

                  Ik dacht direct hier aan.
                  Echter toen je terug kwam, dacht ik dat je je wel ingelezen had en dat het wellicht een andere rakker zou zijn.
                  Ik ga je nu één vraag stellen.

                  Welke gebruiker opende op 2 Januari dit jaar het buiten seizoen ?

                  Nu wil ik van jou deze antwoorden horen.

                  Welke planten kweekte hij.
                  Wat was zijn werkelijke start datum.
                  Wanneer en om welke reden stopte hij zijn kweekverslag.
                  Welke voeding gebruikte hij.

                  Als je mij de antwoorden kan geven, help ik je verder.

                  De antwoorden staan in de kweekverslagen, buiten.

                  Veel succes en lees plezier.
                  Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                  Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                  Comment

                  • Faa
                    Ultra Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Aug 2013
                    • 113

                    #219
                    Re: Buitenkweek

                    image.jpg image.jpg Sommige stukjes zijn donker aan het worden..?

                    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                    En dan bedoel ik niet de haartjes..

                    Comment

                    • Escargot
                      Amazing Grower
                      MemberLucky Member
                      • Jun 2013
                      • 4984

                      #220
                      Re: Buitenkweek

                      Totdat ik de antwoorden krijg....

                      Succes er mee.

                      P.S. Maak ook even duidelijke rechtopstaande foto's.
                      Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                      Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                      Comment

                      • roel213
                        Wicked Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Sep 2011
                        • 279

                        #221
                        Re: Buitenkweek

                        ha ha mooi escargot

                        hij stelt een hoop vragen maar lees niet veel

                        Comment

                        • Escargot
                          Amazing Grower
                          MemberLucky Member
                          • Jun 2013
                          • 4984

                          #222
                          Re: Buitenkweek

                          Dat probeer ik ook af te dwingen.
                          Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                          Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                          Comment

                          • Faa
                            Ultra Stoner
                            MemberLucky Member
                            • Aug 2013
                            • 113

                            #223
                            Re: Buitenkweek

                            Lol
                            ..

                            Comment

                            • Nik
                              Ultra Grower
                              MemberLucky Member
                              • Jan 2013
                              • 2207

                              #224
                              Buitenkweek

                              Woooow faa jij hebt gewoon een pheno kunnen bemachtigen van een negrothai, u lucky bastard!

                              Daar zoek ik al zolang naar, maar ik heb nooit de pheno met dat zwart te pakken :-s

                              Dat word echt een heerlijke smoke een helemaal down to earth smoke
                              Last edited by Nik; 31 October 2013, 17:07.
                              Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                              Comment

                              • Faa
                                Ultra Stoner
                                MemberLucky Member
                                • Aug 2013
                                • 113

                                #225
                                Re: Buitenkweek

                                Wat bazel je allemaal man?

                                Comment

                                Bezig...