Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Is iedereen hier strafbaar?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Is iedereen hier strafbaar?

    Korting op 420shop
    Nu vraag ik mij al even iets af ...
    volgens ik gelezen heb mag je in nederland 5 plantjes hebben en in belgie 1 plant,maar dan mag je wel geen lamp ofzo gebruiken.
    95% hier op het forum kweekt onder een lamp...(zonder die paar buitenkwekers hier op het forum).
    dus eigenlijk is iedereen hier bijna strafbaar.
    heeft niemand hier schrik dat er hier ook geen wouten op het forum zitten?en alles in de gaten houden?
    Grtzz

    #2
    Zou kunnen weten we nooit niet dat is ook de reden dat er hier geen broodkwekers zitten,HOBBYFORUM,elke vorm of aanwijzing van verkoop of elke andere vorm van broodkweek word geband.
    Wij doen niemand kwaad en kweken voor eigen gebruik blijven incognito en doen normaal dus wat zouden de wouten hier kunnen verdienen aan credits.
    Je hangt toch ook geen banner aan je deur met HOMEGROWER.
    Low profile man da doe iedereen iere.
    Ik heb geen schrik man ik val niemand lastig met men tuintje.
    The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
    5 lekkere grieten onder de zon

    Comment


      #3
      Die zullen ongetwijfeld hier rondhangen alleen valt hier niet zoveel te halen bij mensen met 1 lampje en een paar plantjes dat gaat nogal in de papieren lopen
      Denk dat mensen op andere fora zich meer zorgen mogen maken aangezien daar met veel grotere hokjes gekweekt word

      Comment


        #4
        De wijkagent is me beste vriend
        verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door smoked bud View Post
          Nu vraag ik mij al even iets af ...
          volgens ik gelezen heb mag je in nederland 5 plantjes hebben
          In Nederland mag je geeneen plantje hebben !


          verhuisservice.png

          * zal het topic ook even verhuizen
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6

            Comment


            • Jamzieman
              Jamzieman commented
              Editing a comment
              De Meir binnenkort offerande 2 tsss

            #7
            Je mag zelfs geen begonia onder een lamp kweken!!

            Dat word beschouwd als bedrijfsmatig kweken!!

            En dat mag niet in een woonruimte!!

            Wel in een bedrijfsruimte.

            Comment


            • kelderkastje
              kelderkastje commented
              Editing a comment
              Bij de ALDI verkochten ze een LED hydro setje voor je eigen basilicum e.d te kweken.

            • Rreppellsteeltjam
              Rreppellsteeltjam commented
              Editing a comment
              Ja, kelderkastje, en bij growshops verkopen ze alles voor wiet kweken...........

            #8
            Als de politie bij mij aan de deur komt dan krijgen ze een bak koffie, dan houd ik ze een uurtje of twee bezig.
            Op het bureau zijn ze dan vervolgens nog eens vier uur bezig met papierwerk e.d.

            Het effect? De wiet die ik normaal zelf kweek en op rook zal ik dan bij de coffeeshop moeten halen, waardoor ik bijdraag aan het criminele circuit. Ze voorkomen geen straathandel, ze stoppen geen criminaliteit, ze verhelpen geen overlast, ze maken de wereld er niet veiliger op. Het kost de belastingbetalen enkel een bult geld en het levert het hele land niets op. Ze zijn welkom hoor, als ze 't niet kunnen laten.
            Ze zijn welkom hoor! Maar dan stap ik naar de krant met de cijfers; de kosten en wat het precies heeft opgeleverd voor het land.

            Ik denk dat agenten dat ook wel snappen. Op dit forum zullen ze minder lang doorbrengen dan op fora waar voor het geld gekweekt wordt. De hobbyteler is over het algemeen geen wapenbezitter en zelfs als er handel gedreven wordt, dan zal het om maximaal 3000 euro per jaar gaan. Da's een nieuwe scooter. Als mijn scooter gejat wordt, dan hebben ze daar niet eens tijd of capaciteit voor.
            Daarnaast staat het mediatechnisch veel beter om een kwekerij met vijftigduizend planten op te rollen, dan om een balkon van drie planten te ontdoen.

            Ik heb 't niet zo op de politie, maar ze zijn daar ook niet achterlijk. Als ze langskomen, dan heb je waarschijnlijk overlast veroorzaakt.
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment


            • kroket
              kroket commented
              Editing a comment
              Prachtige bericht LR2, vooral de tweede alinea!

            #9
            Oorspronkelijk geplaatst door smoked bud View Post
            ...95% hier op het forum kweekt onder een lamp...
            ...heeft niemand hier schrik dat er hier ook geen wouten op het forum zitten?en alles in de gaten houden?...
            - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
            - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

            Comment


            • Bas Haze
              Bas Haze commented
              Editing a comment
              Dat klopt helemaal zij doen ook maar om het iedereen zo aangenaam mogelijk temaken maar het zijn niet mijn vrienden

            #10
            Vooral dat betweterig kan een hoop schelen Geen agent vind het leuk als hem de feiten verteld worden terwijl die niet overeenkomen met zijn perceptie. Afhankelijk van wat je te verwachten staat kan het soms wel leuk zijn. Vorige week nog... ik werd aangehouden omdat ik een "wheelie" zou maken. Dit was helemaal niet het geval echter mijn voorwiel kwam tijdens het accelereren over het kruispunt iets los doordat het kruispunt net iets hoger ligt dan de omliggende wegen. Hiervoor wilde hij mij het rijbewijs invorderen echter adviseerde ik hem om eerst mijn beelden van de dashcam te bekijken voordat hij een oordeel zou vellen. Hierop was te zien dat de agent zelf ook met zijn voorwiel loskwam tijdens het accelereren (ok...hooguit 2 centimeter maar toch) waarop ik zei dat als ik een EMG nodig had i.v.m. wheelieen hij het zeker ook nodig had. Toen kreeg ik natuurlijk nog eerst een verhaaltje over aanvullende rijvaardigheden van de agent etc. waarop ik hem uitdaagde om dan een wedstrijdje te doen wie de langste wheelie kan maken. Natuurlijk wilde hij dit niet Ik kreeg een waarschuwing en hij wenste me een prettige dag toe. Gevalletje net niet TE bij de hand.

            Overigens is het zo dat mijn motor "redelijk" wat geluid produceert met zijn 2 Yoshi rs3 pijpen waardoor het al snel lijkt of ik wat harder rijd. Dat was denk ik de eigenlijke reden van aanhouding
            Last edited by Voor het eerst; 19 March 2020, 09:37. Reden: Toevoeging
            Lopend Verslag

            Comment


            • smoked bud
              smoked bud commented
              Editing a comment
              Haha Q ik dacht hier net hetzelfde xD
              Of zou moeten zijn daze hier een paar pics opzetten met een wietplant in hun rugzak op de moto .... terwijl ze een wheelie doen

            • Brandnetel
              Brandnetel commented
              Editing a comment
              smoked bud Daar heb ik ook nog wel een paar verhalen over, maar ik denk dat ik dan te ver off topic ga

            • Voor het eerst
              Voor het eerst commented
              Editing a comment
              Excuus.... ook erg leuke hobby. Ik zal er over ophouden

            #11

            Comment


              #12
              goed argument, zelf was ik een beetje huiverig om een kweekverslag te maken, bij deze heb je me overtuigd! Thanks Kroket
              Grow with the flow

              Comment


                #13
                hier wordt niks gedoogd officieel,
                zolang je er voor zorgt dat je geen overlast veroorzaak. het stiekem doet, het roken ook en het kleinschalig houdt acht ik de kans klein dat ze langs komen.

                groet
                Last edited by eeltje; 8 December 2020, 17:11.

                Comment


                  #14
                  hier illegaal, maar goed verborgen en buren zijn er van op de hoogte x)

                  Comment


                    #15
                    Je hebt kans dat als er een politieman op het forum zit dat hij of zij misschien hier is voor de hobby. en dan doel op de gezamenlijke hobby die we hier allemaal hebben het plantje.

                    Comment

                    Bezig...
                    X