Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Laat jij je straks registreren ??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Laat jij je straks registreren ??

    ik zou graag een alcohol pas zien,

    mensen die dan een biertje willen nuttigen bij de kroeg op het vakantie adres kan dan niet.

    aangesloten bij een slijterij of drankenhandel zal voortbrengen dat alleen daar nog maar gehaald kan worden.
    gelieve met een quotum natuurlijk. zeggen 1/2 liter wijn max of 6 flesjes bier. iets in die richting.

    kun je lachen als je met dit idee aankomt, of lachen ze dan uit???

    klopt van geen kant die pas. ik doe er niet aan mee. geen pasje voor mij.

    ps. koffie drinken lijkt me geen probleem. halen van wiet gediend een pas niet het betreden van het pand.
    dacht ik althans. aan hen met minder mogelijkheden succes in de strijd ik sla deze keer over.

    Comment


      Re: Laat jij je straks registreren ??

      gelukkig gaan diverse gemeenten, cq coffeshops in deze gemeenten niet mee met de pas, iedereen die zich wel laat registreren is nog een ergere junk als de gemiddelde vijfgramperdag blowende bezoeker hier (absoluut no offense) maar je moet wel verrektes wanhopig zijn om hier aan mee te gaan werken. dat is toegeven en buigen voor een goede bak zaad.

      ---------- Post added at 10:11 ---------- Previous post was at 10:10 ----------

      deze gemeenten : maastricht, den bosch, nog enkelen
      Shmoking weed, shmoking wizz, doin' coke, drinkin' beers, drinkin' beers beers beers

      Comment


        Comment


          Re: Laat jij je straks registreren ??

          Sinds mijn vorige bericht, waarin stond dat ik me heb laten registreren, ben ik nog niet 1 solid argument tegengekomen om je niet te laten registeren. Heeft iemand die?

          Comment


            Re: Laat jij je straks registreren ??

            Omdat je niet weet waarin ze die informatie uiteindelijk zullen verwerken.
            Dat lijkt mij voldoende, nietwaar?
            In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

            Comment


              Re: Laat jij je straks registreren ??

              Welke informatie?
              Last edited by ceBep; 29 April 2012, 23:12. Reden: quote

              Comment


                Re: Laat jij je straks registreren ??

                de informatie dat je aangeeft sofdrugs gebruiker te zijn.is misschien interessant voor politie ivm rijbewijs.ook kan softdrugs zomaar op lijst 1 worden gezet,en dan sta je te boek als harddrugs gebruiker.maar maakt niet uit,zullen ze nooit doen

                Comment


                  Re: Laat jij je straks registreren ??

                  Oorspronkelijk geplaatst door Stillborn View Post
                  Sinds mijn vorige bericht, waarin stond dat ik me heb laten registreren, ben ik nog niet 1 solid argument tegengekomen om je niet te laten registeren. Heeft iemand die?
                  Er zijn diverse argumenten aangedragen om niet tot registratie over te gaan. Het is gebruikelijk in een discussie om met tegenargumenten aan te geven waarom je een ander standpunt inneemt. Op de eerdere argumenten reageer je met de blote mededeling: "ik vind ze niet solid". Wat voor toegevoegde waarde hebben nieuwe argumenten dan? Geef eerst maar eens weer, waarom je de argumenten niet solide vindt: dan is het vroeg genoeg om andere argumenten aan te dragen.

                  Comment


                    Re: Laat jij je straks registreren ??

                    Ik was een verhaal aan het typen over paranoia en angst, maar dat heb ik gewist en vervangen door deze zin.

                    Comment


                      Re: Laat jij je straks registreren ??

                      Dan kan best zo zijn, maar daarmee geef je geen antwoord op de gestelde vraag.

                      Comment


                        Re: Laat jij je straks registreren ??

                        Echt niet !! laat me helemaal niet registreren

                        Comment


                          Re: Laat jij je straks registreren ??

                          buiten alle argumenten die ik hier gelezen heb is er natuurlijk nog iets als de zorgverzekering die willen ze voor rokers duurder maken en wat denk je dan van wietrokers ?
                          al zou het de enige manier worden om aan wiet te komen zal ik me niet laten registreren
                          heb ook wat tegen die klantenpassen van div winkels aangezien je aan alle kanten gescreend word zullen we maar zeggen
                          Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

                          Comment


                            Re: Laat jij je straks registreren ??

                            Stillborn is stil inderdaad.

                            Comment


                              Re: Laat jij je straks registreren ??

                              Ben druk bezig met niet-strafbaar stoned zijn.

                              Comment


                                Re: Laat jij je straks registreren ??

                                Lees DIT maar eens stillborn, veel plezier als je straks bij elke controle aan de kant staat. Je zorgverzekering nog duurder wordt, etc.
                                Daarnaast zijn mensen die bij een huisdealer kopen ook niet strafbaar stoned en ze zijn ook niet in een database opgenomen.

                                Comment

                                Bezig...
                                X