Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Laat jij je straks registreren ??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Laat jij je straks registreren ??

    Speculaties. Ik probeer me niet te laden leiden door paranoia en/of angst.

    Comment


      Re: Laat jij je straks registreren ??

      Naief is ook een woord dat goed inzetbaar is op dit moment. Het zijn geen speculaties, ze wilden de lijst wel degelijk meenemen. Je werkt in ieder geval mee aan het laten slagen van het plan van opstelten, dat is al jammer genoeg. Toch zijn er zo te zien weinig die zo denken als jij, want er is nog geen shop met een volle ledenlijst.

      Comment


        Re: Laat jij je straks registreren ??

        Comment


          Re: Laat jij je straks registreren ??

          Ze maken de economie(in deze tijd van recessie) ook steeds zwakker door dit achterlijke pasje.(niet dat de eco op de wietdraait,maar tog)

          Comment


            Re: Laat jij je straks registreren ??

            Oorspronkelijk geplaatst door showtime View Post
            Ze maken de economie(in deze tijd van recessie) ook steeds zwakker door dit achterlijke pasje.(niet dat de eco op de wietdraait,maar tog)
            allemaal larie regering NL en Belgie ....weet een ding ze ons de blowers nu dan toch serieus de das omdoen ,economisch of gewoon wat een controle binnenkort pasje als je naar de wc moet :s

            Comment


              Re: Laat jij je straks registreren ??

              Oorspronkelijk geplaatst door Stillborn View Post
              Sinds mijn vorige bericht, waarin stond dat ik me heb laten registreren, ben ik nog niet 1 solid argument tegengekomen om je niet te laten registeren. Heeft iemand die?
              Dus jij vindt niet dat onze huidige (ondanks inmiddels demissionair) regering een ontzettend repressief beleid voert? Je hebt niet het idee dat ze wiet aan het criminaliseren zijn? Schiet het dan niet door je hoofd, met al het gezeik rondom de THC percentages en het verbieden van de hasj dat er in de toekomst sprake zal zijn van wiet op de opiumlijst? Dan ben jij een geregistreerd harddrug gebruiker, fijn!
              Is de afgelopen tijd niet voldoende gebleken dat belangrijke, persoonlijke gegevens zomaar op straat zijn gekomen? (Denk KPN, denk medische gegevens van 300,000 mensen, kan er zo nog wel paar bij halen!)

              Oorspronkelijk geplaatst door Stillborn View Post
              Speculaties. Ik probeer me niet te laden leiden door paranoia en/of angst.
              Laat mij maar lekker paranoia zijn, een gewaarschuwd man telt voor twee.
              Shmoking weed, shmoking wizz, doin' coke, drinkin' beers, drinkin' beers beers beers

              Comment


                Re: Laat jij je straks registreren ??

                Ikdus, in mijn ogen heb je volkomen gelijk. Als je financieel volkomen onafhankelijk bent en in maatschappelijk opzicht onaantastbaar is de wietpas geen probleem. Alleen, personen die in die omstandigheden verkeren hebben geen wietpas nodig. Die komen immers buiten het reguliere circuit toch wel aan het gerief.

                Comment

                Bezig...
                X