Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Betrapt met kweekspul

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Belgie: Betrapt met kweekspul

    Korting op 420shop
    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...week-150-W-HPS

    #2
    Re: Betrapt met kweekspul

    ALS dat het geval mocht zijn dat ze een bezoekje komen brengen, dan heb je het recht om te weten waarom en ook om ze zoiezo toegang te weigeren als er geen huiszoekingsbevel kan voorgelegd worden.

    Dit is zo in belgie althans.

    Comment


      #3
      Re: Betrapt met kweekspul

      En daarom koop ik online niks zo veilig dan dat.

      Comment


        #4
        Re: Betrapt met kweekspul

        :s waar houden ze hun toch mee bezig, je bent trouwens de enige niet, Kwam nog iemand op de chat daarnet die controle kreeg, en gewoon door mocht rijden na registratie van zen gegevens....

        Comment


          #5
          Re: Betrapt met kweekspul

          hehe , is voor de drugscriminelen eehh , of die in wording , heb het ook al meegemaakt toen ik van alien kwam zelvde verhaal al was het toen niet zo duidelijk of ik mijn zaden mocht houden , was weer 1 van wel en 1 niet smurf . Is zo'n jaar ofzo geleden en heb ze nog niet gezien . Dus zoals ze meedelen .

          Grtz Hash
          Geniet nooit met mate !

          Comment


            #6
            Re: Betrapt met kweekspul

            EEN PLUS EEN IS TWEE

            Lezen wat ganjax zegt lol ZEER GOEDE TIP

            Comment


              #7
              Re: Betrapt met kweekspul

              Omdat ik een beginner ben wou ik toch even langs de winkel gaan ipv meteen online te kopen, kwestie van eens met mijn eigen ogen te zien wat ik koop, en nog wat vragen te kunnen stellen. Voortaan is het ook postorder. Stom dat mijn auto is geregistreerd, het is een firmawagen, dus als ik 'nog' eens betrapt word met een wietje kan dit misschien wel gevolgen hebben. Gelukkig ben ik een achillespees in de firma, , maar toch liever geen stront aan mijn kop.

              Toen ik zei dat een lamp enzo toch niet verboden was zei de agent me: "Ze beginnen allemaal klein." Niet op ingegaan natuurlijk, maar daar had ik toch mijn eigen gedacht over.
              Eigenlijk spijtig dat ik nogal een brave ben, misschien hadden ze zelfs niet het recht om me op basis van deze spullen op te schrijven. Ach ja, we zien wel.
              http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...week-150-W-HPS

              Comment


                #8
                Re: Betrapt met kweekspul

                das wel dikke shit, laat de mensen eens met rust en ga eens echte criminelen gaan aanpakken maar dat doen ze niet want ze schijten in hun broek om hun comby uit te komen...ze doen ook maar hun werk maar het is gewoonweg triest...
                Wil je blowen, moet je het zelf growen

                Comment


                  #9
                  Re: Betrapt met kweekspul

                  Ge kiest er zelf voor om zo'n werk te doen. Sommige doen nuttig werk, meestal zijn dit debielen die te weinig verstand hebben om iets nuttigs te doen. Tis in ieder geval dubbel feest in deze periode. Ge kunt de belgen die van holland komen onderscheppen met kweekmateriaal en de hollanders in de andere richting met vuurwerk.

                  Trouwens, kweekmateriaal kan je hier in Belgie ook kopen. Zaadjes kan je anoniem bestellen via internet. Dus je kan nog gewoon alles ontkennen. Zaadjes kan je gemakkelijk wegmoffelen, dat kweekmateriaal is voor paprika's in de winter.

                  Comment


                    #10
                    Re: Betrapt met kweekspul

                    goch ja, wees content dat het zo verliep, konden je een stuk mee miserie bezorgd hebben ook uiteindelijk. die mensen doen idd maar hun job, en zolang het ze op zo'n manier doen kan ik er mee leven allesinds. en is idd een slechte periode, maar dat is gans de nazomerse periode volgens mij

                    Comment


                      #11
                      Re: Betrapt met kweekspul

                      Oorspronkelijk geplaatst door cplifj View Post
                      ALS dat het geval mocht zijn dat ze een bezoekje komen brengen, dan heb je het recht om te weten waarom en ook om ze zoiezo toegang te weigeren als er geen huiszoekingsbevel kan voorgelegd worden.

                      Dit is zo in belgie althans.
                      uhm !!

                      ivm drugs kan je daar wel is van verschieten hoor !!

                      helemaal geen nodig !!
                      Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                      Comment


                        #12
                        Re: Betrapt met kweekspul

                        Je bent ook wel echt slim als je het toe gaat geven.... Die zaadjes kon je makkelijk verstoppen en de rest is omdat je graag verse groente wil kweken of tropische planten....

                        Comment


                          #13
                          Re: Betrapt met kweekspul

                          flikken zijn echt niet achterlijk hoor, mijn ervaring is hoe eerlijker ik ben, hoe makkelijker ik er mee weg kom, gezien ik zowiezo niet deal of weet ik wat dan ook, anders kun je nog eens terug gaan wegens tegenstrijdige verklaringen en zo, maar goed, elk doet er mee wat ie wil natuurlijk

                          Comment


                            #14
                            Re: Betrapt met kweekspul

                            Mogen we daar dan uit besluiten dat bescheiden thuiskwekers,die de electriciteit betalen en geen overlast veroorzaken gewoon met rust gelaten worden na registratie?
                            Messen mogen ook vrij verkocht worden,maar worden bij een controle steeds in beslag genomen.
                            Als dat zo is is dat positief en gaan er minder mensen in de gevangenis terechtkomen die daar niet thuishoren.
                            Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

                            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

                            Comment


                              #15
                              Re: Betrapt met kweekspul

                              en de grote klucht is zoals ieder jaar, we lopen op het einde van het jaar en alle diensten willen hun cijfers een beetje opkrikken en hun jaar goed maken, klinkt raar maar is wel zo... rond deze tijd van het jaar is het veel makkelijker tegen gehouden te worden dan bv na die dagen...
                              Wil je blowen, moet je het zelf growen

                              Comment

                              Bezig...
                              X