Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

opiniepeilingen verkiezingen juni 2009

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    opiniepeilingen verkiezingen juni 2009

    Korting op 420shop
    Hoi, Ik zou het fijn vinden om eens jullie mening te horen en te zien om
    welke vlaamse partijen het populairst zijn, in aanloop van de verkiezingen volgende maand!

    Voor de Nederlanders onder ons...

    grtz
    71
    CD&V
    5,63%
    4
    open-vld
    7,04%
    5
    LDD
    11,27%
    8
    SP.A
    4,23%
    3
    groen!
    32,39%
    23
    NV-A
    5,63%
    4
    SLP
    5,63%
    4
    Vlaams-belang
    28,17%
    20

    The poll is expired.

    Last edited by westport; 4 May 2009, 16:59.
    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
    Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    #2
    Misschien ze rangschikken van Links naar Rechts (boven naar onder dus). Lijkt me dan overzichtelijker voor anderen

    Comment


      #3
      Ik heb op groen! gestemt omdat deze een beter cannabis beleid hebben.
      Witte Weduwe toch, waarom ben je zo hemels?

      Comment


        #4
        progresieven= legalisatie

        dus ik stem voor hen, degene die op tvlaamsblok stemmen zouden beter 2keer na denken die mannen zijn wel extreem tegen alle drugs.

        Comment


          #5
          Verdacht veel vlaams-belang...

          Comment


            #6
            Ja idd, die zijn tegen alle drugs!!!
            @jona, die staan goed zo
            Last edited by westport; 25 December 2008, 16:00.
            420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
            Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

            Comment


              #7
              dat begrijp ik niet ze, wij belgen zitten de wenen dat je hier niet mag kweken enzo en dan stemt op 10man, 5voor het VB een partij die het meteen zou verbieden en zeker niet legaliseren nog gedogen. Ben echt teleurgesteld en heb zelf zin om dit forum men rug toe te keren.

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Vdb View Post
                dat begrijp ik niet ze, wij belgen zitten de wenen dat je hier niet mag kweken enzo en dan stemt op 10man, 5voor het VB een partij die het meteen zou verbieden en zeker niet legaliseren nog gedogen. Ben echt teleurgesteld en heb zelf zin om dit forum men rug toe te keren.
                Misschien zijn die stemmers ervan wel raar-pratende Noorder-buren die ons willen jennen. Maar het kan zijn dat het niet zo is en we met een raar volkje zitten opgescheept zitten. Want je ziet niet eens wie op het Belang gestemd heeft, laat staan dat ze hier hun keuze komen verdedigen. Ik denk dat het schrikschijters zijn die bang hebben van de "makkakken" zoals ze die noemen.
                Witte Weduwe toch, waarom ben je zo hemels?

                Comment


                  #9
                  Zeker je rug niet keren man, jij bent een fijn mens.
                  grtz
                  Last edited by westport; 27 December 2008, 12:16.
                  420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                  Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                  Comment


                    #10

                    Comment


                      #11
                      http://www.archiefsolidair.org/shop/..._niewieder.jpg

                      Comment


                        #12
                        Kzal is een gevaarlijke uitspraak doen. Bij polls onder de studenten aan de KUL stemde nog geen 2% op vlaams belang. Schaf dan de stemplicht af en zie hoeveel stemmen ze nog krijgen als enkel mensen bewust gaan kiezen.
                        Trouwens elke stem voor het vb is een verloren stem, het cordon sanitair zal nooit doorbroken worden en 50% gaan ze van hun leven nooit halen. Wat hebben ze trouwens al ooit bijgedragen vanuit de oppositie? Noppes.
                        En er zijn veel belangrijker zaken op de wereld dan wiet kweken. Ik zou mijn stemgedrag daar toch niet van laten afhangen.

                        Comment


                          #13
                          Stemmen is zowiezo vrij nutteloos je wordt toch altijd op 1 of andere manier bestolen , de ene jat iets uit je linker broekzak de andere uit de rechter.
                          Ik ga altijd stemmen maar vul niets in

                          Grtz.

                          Comment


                            #14
                            de andere partij stemmen, nl het Vlaams Belang.

                            Een partij die met het Vlaams Belang kan vergeleken worden, niet zozeer qua standpunten, maar qua functie is Lijst De Decker. Hij maakt altijd boel maar doet dat heel gekozen om aan te tonen dat hoe 'De politiekers' nu bezig zijn het fout zal gaan lopen... En hij blijkt nog gelijk te hebben ook .

                            Vlaams Belang heeft haar historie tegen maar zo kan ik ook een heel grappige anekdote bovenhalen van de geliefde partij hier op het forum: Groen!
                            Het was onder andere onder Mieke Vogels als ik me niet vergis dat zij wilden de kiesdrempel op 5% leggen enkele jaren geleden (dit hield in dat de partijen die geen 5% haalden geen zetels kregen enzoverder...). Tot overmaat van ramp was het tenslotte haar partij die de 5% niet of bijna niet haalde... Dus zo'n slimmerikken zijn het daar ook niet

                            Mijn besluit waar iedereen (onterecht) schrik voor heeft: nieuwe verkiezingen. Want dat willen de huidige politici absoluut vermijden en ze weten goed waarom. Het zou uitmonden in een toeloop van stemmen richting de rechtse partijen: VB en LDD. Wat misschien es geen kwaad kan om zo de 'postjesjagers' wat schrik aan te jagen en verweren uit de verziekte belgische politiek. Want als je voorzitten bent van VB of van LDD dan moet je wel duidelijk een overeenstemming hebben met de mening van je partij. Dat is iets wat van centrale partijen niet zozeer kan gezegd worden aangezien ze niets anders doen dan overlopen om een postje veilig te stellen...

                            Waar waren we gebleven?
                            Oja, laat maar komen die commentaren

                            @ Beowulf: LDD heeft op een of andere manier toch het Cordon Sanitair onderbroken al staat z'n partij wel nog aan de goeie kant ervan. Je kan het beschouwen als de bal die tegen de lijn loopt, wat niet als 'out' beschouwd wordt. Maar pas maar op van die partij hoor. Eenmaal ze stemmen gaan krijgen en VB leegzuigen gaan ze heel snel 'extreme' (wat is het toch zo'n belachelijk woord dat sommigen onder jullie gebruiken ) standpunten gaan innemen en zo is het CD nutteloos
                            Last edited by Jona; 25 December 2008, 17:38.

                            Comment


                              #15
                              T'ja, sommige hebben er alle belang bij dat het verboden blijft.

                              Comment

                              Bezig...
                              X