Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wiet roken onder de 18 jaar.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wiet roken onder de 18 jaar.

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal!

    Ik ben nieuw op dit forum en heb een vraag..

    Vinden jullie dat wiet roken onder de 18 moet kunnen of niet?

    Mother's finest smoker.

    #2
    Nee moet niet kunnen vind 18 mooie leeftijd om te beginnen .
    God was never on your side..

    Comment


      #3
      mss kan je jezelf eerst eens voorstellen,hier dus

      en ja ik kan er eigenlijk niet zoveel op zeggen want ik blow ook al van mijn 11 a 12jaar...

      ik vind dat het kan zolang je het maar binnen beperkte maten houdt!

      grtzz
      Last edited by Jointjedraaien; 6 October 2010, 04:59.

      Comment


        #4
        ik vind dat je (moet/wilt) beginnen als de tijd ryp is. als je zelf wilt blowen en niet omdat het cool is bij je vrienden dan is et goed

        Comment


          #5
          Ikzelf was ook wat jonger dan 18,maar zou toch liever hebben dat mijn kinderen als ze willen roken er wat later aan gaan beginnen of liever helemaal niet.Maar des te harder dat je een kind iets verbiedt des te harder dat ze datgene gaan doen,in ieders geval zo ging dat bij mij lol

          Comment


            #6
            Ik persoonlijk vindt 18 jaar een mooie leeftijd.

            Grtz
            420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
            Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door haze'o'lator View Post
              mss kan je jezelf eerst eens voorstellen,hier dus

              en ja ik kan er eigenlijk niet zoveel op zeggen want ik blow ook al van mijn 11 a 12jaar...

              ik vind dat het kan zolang je het maar binnen beperkte maten houdt!

              grtzz
              Ik ben het helemaal met je eens!
              Last edited by Jointjedraaien; 6 October 2010, 04:59.

              Comment


                #8
                Ik vind 18 een goeie leeftijd om op te beginnen. Vroeger moet dat voor mij niet zijn. Al moet iedereen doen waar hij zelf van overtuigd is.
                Greetz

                Comment


                  #9
                  Ik ga mee met de meening van Sandra en vele anderen 18 is te vroeg, tenzij deze persoon op zijn 16 degelijke volwassen argumenten kan naar voorbrengen die hem in staat stellen zijn daden te verantwoorden. Met andere woorden wat Nerub ongeveer zei;

                  Comment


                    #10
                    Ik ga mee met de mening van saint en nerub: als je je volwassen kunt gedragen, niet alleen tegenover cannabis, maar ook over andere dingen in het algemeen, dan ben je volgens mij rijp om te blowen.

                    grtz

                    Comment


                      #11
                      ja tegenwoordig beginnen er toch 60procent er toch aan voor ze 18 zijn of het nu te vroeg is dat kan ik echt ni zeggen. het is altijd te vroeg.


                      one joint a day keeps the trouble away

                      Comment


                        #12
                        ik begon op mijn 16de, ik denk niet dat iemand daar spijt van zal hebben tenzij het echt een ziekte opwekt?

                        ik gebruik vandaag de dag cannabis ook om mijn asperger (vorm van autisme) opvallend sterk in toom te houden. dit beslist iedere meerderjarige persoon voor zichzelf natuurlijk maar ik heb hier sterke verhalen over gelezen over ouders die marinol (thc in pilvorm) aan hun kinderen geven op voorschrift van de dokter.
                        bewijs: http://www.autism.com/treatable/drug/marijuana_org.htm
                        het 2de verhaal, de jongen was toen 9 jaar, dus dood gaat men niet van het effect
                        ik hoop dat dit nog een beetje on topic blijft, het gaat over tenslotte leeftijd.

                        Comment


                          #13
                          Je hebt wel een mooie discussie naar voren gebracht Tom


                          Om wiet te kopen moet je 18 jaar zijn, naar mijn idee een betere leeftijd dan 14 om te beginnen. ( ik blow zelf al ruime tijd voordat ik 18 was hoor )

                          Ik vind dat het per persoon verschilt, het is hoe je er mee omgaat. zolang je anderen en jezelf er niet tekort doet. Je lichamelijke, geestelijke, sociale en financieele toestand moet er niet onder leiden.
                          Veel gestelde vragen over het forum

                          JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                          420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                          Comment


                            #14
                            Jointjedraaien heeft mij aan de wiet geholpen . Sinds hij is gaan blowen ben ik er maar achteraan gaan lopen....... ja je moet wat he
                            brabantse nachten zijn lang

                            Comment


                              #15
                              Whaha, heb je gelijk in...

                              I told you to leave the Drugs alone, but they wouldn't listen
                              Veel gestelde vragen over het forum

                              JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                              420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                              Comment

                              Bezig...
                              X