Re: De Europeese Unie (met een vette Silver Haze joint ter ondersteuning)
Ik vind geen persoonlijk passend antwoord bij de poll.
Europa scoort voor mij absoluut onvoldoende, maar was het voordien zoveel beter ? Ik dacht het niet hoor, zeker niet in B.
Ik pleit voor schaal vergroting ! 1 wereld, 1 (zo'n miniem en simpel mogelijke) wetgeving en bestuurd door een vereniging der regio's.
Uiteindelijk zal het toch in iets dergelijks evolueren. ... en pas dan zullen aliens ons erkennen als 'voldoende geƫvolueerd' en ons opnemen in een nog groter concept. 1 universum, 1 wetgeving ...
-
Tegen dan zullen de aardlingen hoofdzakelijk nog wiet kweken om te exporteren over het hele universum. Logisch toch, want zoals nog zal moeten blijken, de high van wiet zal niet reproduceerbaar zijn door een duplicator (een technologie die de aliens zullen meebrengen en die (bijna) alles kan namaken en dit zonder grondstoffen te gebruiken). Een echt buitenkansje voor ons aardlingen. 

Men zal nog blij zijn met de expertise van de growers hier.
Ik vind geen persoonlijk passend antwoord bij de poll.
Europa scoort voor mij absoluut onvoldoende, maar was het voordien zoveel beter ? Ik dacht het niet hoor, zeker niet in B.
Ik pleit voor schaal vergroting ! 1 wereld, 1 (zo'n miniem en simpel mogelijke) wetgeving en bestuurd door een vereniging der regio's.
Uiteindelijk zal het toch in iets dergelijks evolueren. ... en pas dan zullen aliens ons erkennen als 'voldoende geƫvolueerd' en ons opnemen in een nog groter concept. 1 universum, 1 wetgeving ...

Men zal nog blij zijn met de expertise van de growers hier.

Comment